Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

userik Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1387
Hello Lux kapitány!

Én ebay-en vettem phillips HID xenon szettet, én magam szereltem be kb 20 perc volt az egész és tökéletesen működik. Nekem semmilyen folt, vagy sötétebb rész nincs.
Ja amúgy magyar gyártmány az enyém és 13500 forint volt mindenestűl.
Előzmény: Lux Kapitány (1386)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1386
Szia Viktor!

Hát, a helyzet az, hogy most már nekem is ez a szett van az autómban.
Előtte ilyen volt: SiemensHID Advanced10 55W Xenon-szett

Miután reklamáltam átcserélték a trafót olyanra, ami a CAN-bus-os szettben van.

Miután ez sem jó még mindig, így egy specialistával kell felvegyem a kapcsolatot (aki persze most nagyon elfoglalt; cserébe riogatott sok mindennel, hogy mi mehet majd tönkre). :-/

Ha van nálam fejlemény, szólok azonnal. Addig meg reménykedjünk, hogy nem okoz galibát.

Balázs
Előzmény: gasparv (1385)
gasparv Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1385
Szia Lux Kapitány!

Én ilyen szettet építettem be:

http://autolampafutar.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=816&category_id=40&option=com_virtuemart&Itemid=1

A sima can-bus rendszer nem jó a 407-be csak ez.

Nekem is jelentkezik a probléma pont ugyan úgy ahogy neked, de ez nem függ a melegedéstől.
Nekem automata fényszóró kapcsolásos a lámpám, és ha este megyek-megállok van amikor akkor is csinálja.

Már egyezettem a szervizzel ahol vettem. NEM normális dolog. És csere lesz belőle.

A másik dolgot nem teljesen értem :)

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1384)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1384
Még mindig én!
(Remélem nem megyek az agyatokra?)

Tehát:

Van én nekem egy utólagos (Siemens, CAN bus-os) Xenon szett beépítve a gépsárkányba. Ezzel kapcsolatban két furcsaság van:

1) A lámpa felkapcsolásakor (mondjuk leginkább a hosszú állás utáni / napi első kapcsoláskor) a műszerfal világítását, a műszerek mutatóit, klímát, rádiót (tehát egy halom elektromos fogyasztót) "nulláz", azaz egy pillanatra kikacsolja az elektronika, majd egy fél mp múlva vissza.

Ezt némi "melegedés" után már nem játssza el.
Tegnap voltam a beszerelőknél, trafót cseréltek (egy "okosabbra"), de ezzel is csinálja (persze ott a műhelyben éppen nem csinálta).
Jár(t) valaki hasonló cipőben?

2) A xenon fénycsóvája (a projektoros lámpatest miatt???) tartalmaz mind két "fényben" 1-1 keskeny sörét sávot. Olyan, mint ha valami lenne az izzón vagy a lencsén, vagy a lámpa búrán. Kb. olyan hatást kelt, mint amikor nyomvályús az út és azt a részt kicsit árnyékosabban/gyengébben világítja meg. Tehát nem egy egyenletes, homogén bevilágított terület van az autó előtt.

Korábbi autómban is utólagos szett volt, igaz, annak lámpateste nem projektoros volt és az nem produkált ilyen csíkokat.

Másnak is van az utólagosan szerelteknél ilyen "árnyék"? Vagy itt valami turpisság lehet a lámpámban? (Nincs a helyén az "izzó"?)

köszi,
Balázs

Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1383
Balika123!

Én 1 hete cseréltem aksit (SW, 2.0 HDI). Vicces volt, hogy ahogy lehúztam az egyik sarut, beindult a gyári riasztó és nyomatta kegyetlenül addig, amíg ki nem kapcsoltam. :o)

Én nem vártam ki az 5 perc "türelmi időt", régit kivettem (nagyon egyszerű volt: a műanyag fedél levétele és egy gumi pánt kiakasztása után egy dugókulcs szárhosszabbítóval egy reteszt el kellett fordítani és már ki is lehet emelni a régi aksit), kicsit megtörölgettem (nem túl durva "smirglivel") a kábel érintkezőket, majd ment vissza az új aksi.

Én ezt vettem meg :-)

És van neki még! (Budapesti Eladó, megbízható és gyors).

De ha nem dízeled van, akkor kisebb (indítóáramú) is jó lesz bele.

Üdv.:
Balázs
Előzmény: Balika123 (1381)
birobandi Creative Commons License 2010.03.10 0 0 1382
Szia Balika123

 

Nem veszélyes. A régi aksit a motor leállítása és minden egyéb művelet (pl. ajtó, gépháztető nyitás) után legalább 5 perc türelmi ídő után kösd le. Az új aksit beteszed és várhatóan csak a dátumot és az időt kell újra beállítanod a komputeren. A napi számláló értékét lehet, hogy lenullázza, másra nem igazán kell számítanod.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: Balika123 (1381)
Balika123 Creative Commons License 2010.03.10 0 0 1381
Sziasztok!
Egy 407 SW-n Aksit szeretnék cserélni. Mire számithatok (rádiót ujra kell kódolni,riasztó,....)??
gasparv Creative Commons License 2010.03.10 0 0 1380
Hello!

A kijelzőn egyik típusnál sem fogod látni grafikusan a tolatást.
Amit ajánlanak mindkettő "fügetlen" a rendszertől külön csipogó van hozzá.
Ezért gondolom hogy ha te mindenképp szenzorost szeretnél akkor gondolkozz el megéri-e a Peugeot gyártmányt venni. (?)

A nem szenzoroson semmi nem látszik kívülről, a lökhárító alá ragasztanak egy "antennát". Én emiatt is választottam ezt a típust, egyszerű nem kell a szenzort fényezni, stb.

Már nagyon várom hogy gyakorlati tapasztalatokat is megoszthassam a termékkel kapcsolatban.

Ha esetleg "nem jön be" akkor átszereltetem előre, és hátra nézek szenzorosat.
Én azokból ezt a kettőt néztem:
[www.vezetesorome.com/hu_hu-products-parking-assistance.innovative-solution-2.html]
és
[http://www.setech.hu/termekek_tolatoradar-activepark-414-2006-4-szenzoros-furhato_11@1]

Üdv.: G.Viktor

remélem a linkeket sikerült beszúrnom :))
Előzmény: Lux Kapitány (1379)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.10 0 0 1379
Szia Gasparv!

Ez úgy jön ki neked kb. 65-re, hogy még kevesebb is a munkadíj, mint a fúrós-fényezősnél?
Nekem arra 50eFt-t mondtak. Akkor ez valami drága kütyü. (?)
Kérlek, majd tudósíts az eredményről.
Főleg, hogy a "szenzorok" (illetve ami ahelyett van) milyen távolságból kezdenek el folyamatos sípolást küldeni. (Nekem a korábbi autómban - C4 - nagyon szuper gyári rendszer volt. A központi kijelzőn ábrával mutatta az autót és a 4 szenzort, illetve az akadályt).
Ez a kütyü kívülről látható?

Köszi,
Balázs
(407SW)
Előzmény: gasparv (1378)
gasparv Creative Commons License 2010.03.09 0 0 1378
Szia Lux Kapitány!

A kompromisszumokat még nem tudom. Szerviz azt mondta hibátlanul működik, már jó néhányat telepítettek, és nem hoztak egyet sem vissza hogy gond lenne vele. Pénteken beszámolok a saját tapasztalatomról.

Amiatt döntöttem emellett, (árban kb anyagárban ugyan ennyi lett volna a szenzoros is) mert nem akartam hogy megfúrják a lökhárítót.
Beszerelésben ez kb 12 e lesz.
A szenzorosra festéssel 25 e mondtak.

Ha szenzoros-t választottam volna nem biztos hogy a "gyárit" venném, hisz sokkal olcsóbban lehet venni már jó minőségű tolatóradart (Pl.: Valeo) és komfortban semmiben nem különbözik a Peugeot-tól.

Így kicsit drágán (kb 65e) de remélem jól működő tejtett tolatóradarom lesz :)))

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1377)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.09 0 0 1377
Ez a tolatóradar érdekel.
Én jövő hétre terveztem a beépíttetést, igaz, az fúrós-fényezős megoldás lenne.
Budapesten kb. mindegyik márkaszerviz ugyanannyiért vállalja, kb. 50eFt.

Ez a "ragasztós-nemfúrós" miből jön ki? És milyen kompromisszumot jelent a fúrós, 4 érzékelős rendszerhez képest? (Mert gondolom kompromisszum az lehet benne, hiszen egyébként mindenki ilyen megoldást használna).

Köszi,
Balázs

---

Elhoztam az autót, nem rángat.
Cserébe van ESP hibám (állítólag bal hátsó sebességérzékelő). :-/
Frissítették a motorvezérlés szoftverét is, még az eredeti, 2004-es verzió volt rajta állítólag.
Előzmény: gasparv (1376)
gasparv Creative Commons License 2010.03.09 0 0 1376
Sziasztok!

A Peugeot találkozó nyomán, megajándékoztam a paripát egy tolatóradarral.
Csütörtök délután telepítik bele.
Sajnos olyat utólag nem lehet beépíteni mint a Bandinak (és gyárilag) van.

Ettől függetlenül gyári Delphi cucc :
http://boutique.peugeot.hu/tolatoradar-texalarm.html,
és nem is kell megfúrni a lökhárítót és fényeztetni a szenzorokat.

Így nem a hangszóróból hallom majd a csipogást. :-(

Kíváncsi leszek a gyakorlatban...

Üdv.: G.Viktor
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.08 0 0 1375
Hívtak a szervizből: valami vákuumcső probléma okozta a rángatást. (Összefüggésben van az autó "regeneráló" üzemmódjával - nem értek hozzá, kb. azt sem tudom hogyan zajlik az).
Én vagyok ez első köztetek ilyennel?
gasparv Creative Commons License 2010.03.08 0 0 1374
Konkrétan nem csináltak semmit, azt mondták lehet csak egy pillanatra beragadt.
Remélem tényleg csak pillanatnyi hiba volt és az okozta a galibát.
És ezt a hibaüzenetet csak szerviz tudta törölni...
Számítógépről megmozgatták az összeset, lehetett hallani hogy rendesen működnek.
Előzmény: Jancsi66 (1373)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 1373
Szia Viktor!
Amit belinkeltem szöveget, abból én úgy vettem ki, hogy több alkatrész hibája is okozhat regenerálódási problémát . Nem feltétlenül csak a szűrő eltömődöttsége.
Esetleg így lehet összefüggés. Viszont nem írtad, hogy ezt a szelepet cserélni kellett, vagy csak javítottak valamit, vagy magától megszűnt a probléma?
Üdv: Jancsi66
Előzmény: gasparv (1372)
gasparv Creative Commons License 2010.03.08 0 0 1372
Sziasztok!

Nah... túl vagyok a problémán :-)
Voltam szervizben és rátették a számítógépre, ami azt mutatta hogy megnőtt a turbónyomás annak köszönhetően hogy egy szelep a turbó körül nem nyitott ki.

Mondjuk nem értem mi összefüggése van az "Anti pollutionhoz", meg a környezetvédelmi lámpához .... Ezek szerint ezt írja mindenre ?:)

3250 Ft- ba került a diagnosztika.

Üdv.: G.Viktor
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1371
Szia Viktor!
Ha valóban ennyi km van a kocsiban, akkor kicsit korainak tűnik a csere, viszont a 2000 km a városban meg elég sok, hogy okozhasson regenerálódási problémát.
Ha a továbbiakban is gondod lesz vele, lehet érdemes lenne egy megbízható szervizben felülvizsgáltatni.
Üdv: Jancsi
Előzmény: gasparv (1370)
gasparv Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1370
Szia Jancsi!

Köszönöm az infót. Valóban a kikormozás a megoldás.
Az is igaz hogy az elmúlt 2000 km városban tettem meg. Fura ennyi idő alatt eltömődik. Előtte ősszel fizikálisan nagy nyomással ki is pucolták. Lehet a csere a végleges megoldás? :( ami Peugeotékat ismerve 100 alatt tuti nem úszom meg...

Most 96 000 km van az órában.

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Jancsi66 (1369)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1369
Előzmény: Jancsi66 (1367)
gasparv Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1368
Szia!

A link-et lefelejtetted bemásolni.
Remélem hasznos dolgokat tartalmaz.

A Lux Kapitány fogyasztásához annyit, hogy szerintem a 8,2 fogyasztás városban télen egy kétliteres motornál elfogadható.
Abból kiindulva hogy az enyém (1.6 HDI) is közel 6 litert eszik.
Ez nagyban függ a távolságoktól meg a vezető lábától. Hidegen nem szabad egyébként sem nyüstölni mert nem tesz jót az érzékeny jószágnak.

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Jancsi66 (1366)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1367
Valamiért nem jelenik meg a link. Mit nem csinálok jól?
Új link: "link beillesztése"
Felvesz-re kattintok, majd beszúrás

Egyébként ez lenne: http://totalcar.hu/magazin/technika/reszecskesz2/
Előzmény: Jancsi66 (1366)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1366
Szia Viktor!
A szűrő eltömődöttségével kapcsolatban még nincsenek tapasztalataim, mert - lekopogom - nálam még nem jelentkezett. De már kezdem felkészíteni magam rá, mivel közelítek a 110e km-hez, ráadásul mostanában csak a városban szaladgálok vele. Viszont találtam egy linket, ahol elég részletesen foglalkoznak a részecskeszűrővel. Bízom benne, hogy itt nem írnak valótlan dolgokat és elég sok kérdésre választ lehet találni.



Üdv Jancsi66
Előzmény: gasparv (1364)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1365
Csak hogy Gasparv "örömeit" űberelni tudjam, leírom a mi mai "örömünket" :-/

Elindultunk akciós PUG407 szőnyeget venni, de nem a legközelebbi márkaszervizbe, hanem egy kicsit távolabbiba, hogy legalább lehessen picit autókázni. Útközben nem volt semmi különös, ment szépen az autó, jól vette a sebességet, stb.

A szerviz előtt 300 méterrel elkezdett iszonyatosan rángatni (mint ha a lábammal pumpálnám a gázpedált). Keresztet vetettem, hogy legalább az udvarba tudjak valahogy begurulni. Nagy nehezen, rángató motorral beálltunk a szalon udvarára. (Nem túl stílusos bevonuló egy családi napra).

Újraindításkor sem szűnt a probléma, így gyorsan szerelő után néztünk. (Nagy szerencsére volt is egy segítőkész szaki a szervizben).

Azt valószínűsítette, hogy valami mágnesszelep okozhatja a problémát, ami elzárja a levegő útját néha, így ugrál az alapjárat. (Sajnos akkor nem tudott alaposabb vizsgálatot tenni. Erre utaló hiba nem volt a computerben).

Kénytelenek voltunk ott hagyni az autót (nem mertem vállalni 30km-et haza, majd hétköznap újabb autózás egy másik szervizbe). Hívtunk egy rokont, aki haza fuvarozott minket.

Ilyen rángatós problémával találkoztatok már? (2.0HDI, 2005-ös)

Egy másik "hülye" kérdés: úgy tűnik a fed.comp kijelzése alapján, hogy kicsit magas a fogyasztásom. (Városban 8.2). Még csak egy tankolásom volt, így az alapján nem tudom kiszámolni, ezt csak a gép írja, de soknak tűnik. Főleg úgy, hogy tapasztalatom szerint általában kevesebbet szoktak kiírni a fogyasztásmérők, mint a tényleges étvágy.

Van valami tipikus "fogyasztás növelő" probléma a 2.0HDI-nél? (Esetleg ezzel a szelep galibával összefügghet?) Elvben a 120ezres szervizemnél minden rendben volt és minden előírás szerű dolgot elvégeztek.

Előre félek a hétfő reggeltől, hogy a szerviz milyen összegre fog felkészíteni. :-/

Szívesen vennék hozzászólásokat.

Üdv.:
Balázs

gasparv Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1364
Sziasztok!

Ma ismét örömöt okozott a paripa :-)

Kb 4 hónapja említettem az " Anti pollution system faulty". Ekkor kikormozás után megszűnt. (3500-4000 fordulat álló helyzetben 10-15 perc)
Ma megint kiírta.... kikarmoltam, pillanatnyilag ugyan úgy kiírja és a környezetvégelmi lámpa a műszerfalon égve marad. Remélem holnap reggelre "elfelejti a hibaüzenetet".
Kérdéseim: Kinek hányszor csinálta? És mikor szűnt meg a hibaüzenet (hányadik újraindításra és kb mennyi idő telt el)?
Mi rá a végleges megoldás, és kb mennyibe kerül?

Köszi válaszotok.

Balika123 Creative Commons License 2010.03.06 0 0 1363
OK, megvan, szuper...köszi
Előzmény: liko1 (1362)
liko1 Creative Commons License 2010.03.06 0 0 1362
Balika123 Creative Commons License 2010.03.06 0 0 1361
Szia Birobandi!
Megnéztem a fórumot de sajnos nem találom. Mellyik topikban van?Köszi
Előzmény: birobandi (1359)
hahóó Creative Commons License 2010.03.06 0 0 1360
szia rossssss:)
a felni már elkelt sajnos. :)

de köszi az érdeklődést. :)
Előzmény: rossssss (1357)
birobandi Creative Commons License 2010.03.06 0 0 1359
Szia   .art_t { overflow: hidden; width: 590px; } Balika123 !

Gyere át a peugeotforum.hu-ra. Oda belinkeltem az összes Peug. típus gépkönyvének, valamennyi évjáratának elérhetőségét.
Üdvözlettel: birobandi

.art_t { overflow: hidden; width: 590px; }
Előzmény: Balika123 (1358)
Balika123 Creative Commons License 2010.03.06 0 0 1358
Sziasztok!
Segitségeteket kérném, vásároltam egy Peugeot 407 SW-t de sajnos semmilyen leirást vagy könyvet nem kaptam hozzá, igy a menurendszere elég bonyolult.Nem találok rá a neten sem leirást.
Ha valaki tudna egy linket ahonnet le lehetne tölteni, vagy valakinek van felesleges példánya, esetleg le tudná fénymásolni (természetesen nem ingyen), azt megköszöném.
Köszi...Üdv mindenkinek

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!