Sziaztok! Szeretnék segítséget kérni, hogy mi lehet a hiba a 407 1,6 HDI-nél. 110 km/ó sebesség felett egyik pillanatról a másikra a normális hőmérségletről kiakad a vízhőmérő mutató, kigyullad a piros hőmérséglet lámpa és a stop felirat. Rögtön megálltam, a víz nem hiányzik a tartályból és nem forrt fel. Fél óra múlva a a hőmérő mutató egyenletesen 90 fokon állt és 80 km-es sebességgel minden gond nélkül elmentem 80 km-t. Azóta ki lett cserélve a termosztát. Rendben működött. Az első elkalommal, mikor 110 km/ó fölött mentem, újra az előző probléma jött elő. Vizhő mutató kiakad, piros lámpák égnek, a víz nem hiányzik és nem forrt fel. Kis várakozás után a vízmutató 90 fokon áll stabilan és nyolcvannal rendben elmegyek 40 km-t. Köszönöm!
sziasztok nekem 407 peugeot 3000.v6 benzin van azt a hibakodot jelzi a compjuter hogy szivó oldali vezérmütengely állás ismeretlen első vagy hátsó hengersor összefügés szakat.ha valaki tudna segiteni hogy mi ez vagy halót róla az irjon köszi
Hát,hogy miért nem csináltak az egy jó kérdés :( De köszönöm a hozzászólássódat! Most kivárom,hogy megint csinálni fogja-e. Ez volt a második alkalom,de most rendesen megy semmi rángatás.
P407-ről levett 17"-os gyári kerékgarnitúrám csak a raktárban a helyet foglalja. Ajándék áron, 70e Ft.ért elvihetők. (SEMMI bajuk nincs, 18"-os Coupé felniket kapott a 3,0 literes járgány, könnyfakasztó áron....)
Felnik: soha javítva nem voltak, hibátlanul futnak, kis esztétikai hibákkal.
Ha nincsen hibakód, miért nem csináltak paraméter mérést ?
Ott lehet, hogy látszana valami, amikor jelentkezik a jelenség. Persze ebbe több időt kell belefektetni, mint egy hibakiolvasásba. (menni kell az autóval, rajta a műszerrel)
Új vagyok itt, nem rég lettem peugeot 407 tulaj :) 2.0hdi-val szerelt a szépség :) Nem rég lett cserélve az EGR szelepem és a vákuumcső, a mágnesszelepek (turbó és az egr-nek) is. Rendben van az autó ,megy is rendesen a kicsike,de bizonyos időközönként 300-400km-ént elkezd rángatni megtorpanni az autó. Ez tart kb 10 percig. Arra gyanakszom,hogy regenerálni akar az autó,de furcsa,hogy ezt nem kellene éreznem elvileg. Vissza vittem a budaörsi peugeot fabianba, ott ránéztek és nem látnak semmi hiba kódot, hozzáteszem nekem se ír ki semmilyen hibát az ECU. Valaki esetleg tapasztalt hasonlót? Köszönöm a válaszokat előre is!
üresben valami rezonál a váltónál. bármelyik irányba elhúzom.tolom egy picit akkor abba marad a rezonálás. 6 sebességes kézi váltóról lenne szó. esetleg volt valakinek hasonló hibája? mi lehet a gond? másik hibám,hogy utas oldalon nem hűt és nem is fűt. langyos levegőt fúj :(
Olyan problémám lenne, hogy amikor megállok az autóval, bezárom és egyfolytában sípoló hang jön a fojtószelep házból, mint indítás előtt, viszont most egyfolytában nyomja, az akksit is lemeríti... Mitől lehet? Komplett fojtószelep házat cseréltünk rajta de a probléma ugyan úgy fenn áll. Peugeot 407 SW 2006. 1.6 Hdi
Hello a segitségeteket kérnem nem peugeot van hanem egy volvo 1.6hdi ezert is irok ide a problemam az lenne hogy amikor lealitom a kocsit a motor nem simán áll le beremegve tübenve van amikor rosszabb van amikor kevesbe eszrevehető ha volt mar valakinek ilyen az kerem irjon.
Van egy Peugeot 407 SW-m., 2005-ös. Részecskeszűrő regenerációt kér folyamatosan. EGR szelep csere volt 2 éve, a folyadék 1 éve lett feltöltve. Hosszú útról jöttem vissza. A kérdés az, hogy mindenképpen a szűrővel van baj, vagy valami más is lehet? Ezeket ki lehet-e olvastatni, és milyen biztonsággal?
Az út előtt is jelezte a regenerációt. A szerelő gépe nem is mutatott hibát. Azt mondta, hogy el fog tünni. Nem tűnt el. Valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata? Köszönöm
Ha valakit erdekel es van egy kis angol tudasa es szereti butykolni az oroszlant van egy internetes oldal ahol potom 14 euroert le lehet tolteni a Szervisz es Karbantartasi Utmutatot .
Pdf formatumba van 349 oldal osszesen ,igaz van egy kis negativum benne hogy nem szinesek a kepek.