Egy gyors kérdés. Bilincs csere volt a szervonál habosodás miatt, aztán alul a hűtőnél meddig kell visszatolni a csövet? Jelenleg így áll, de akárhogy próbálom nem megy tovább, meg a gumicső is kicsit feszülős lenne de szerintem kéne még egyet tolni rajta
A probléma oka már engem is érdekel. Nekem is elkezdte a napokban az 1-2 másodperces kormolást. Nálam az a jelenség hogy 1800-2000 fordulat közt kormol csak, pont amikor a turbó elkezd működni 1,6 HDI lévén. Nem zavaró, mert nem észlelhető semmi fogyasztás emelkedés vagy gyengülő motorteljesítmény, de azért foglalkoztat a kérdés, nehogy valami nagyobb baj előjele legyen ami most még esetleg könnyedén orvosolható volna.
Sziasztok! Van egy 407 kombim amiben nem működik se a fűtés se a hűtés és a víz hőmérsékletét jelző óra sem mutat.A termosztát ki volt cserélve de nem történt semmi.Ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet a baja meg köszönöm!
2 napja jelentkezett egy új hibám,kiolvastam ma és a diagbox szerint:"Jármű sebesség szabályozó kapcsoló merev pontja,-megszakadt áramkör vagy rövidzárlat a pozitív sarkon-(P1644)és-érzékelő feszültségének koherenciája-(P1614)státuszuk állandó hiba nem törölhető.
Nos a kérdésem az lenne mit kell cserélnem?Gázpedált,vagy inkább a vezetékeket nézessem át? Gondolom ez miatt nem megy a tempomatom sebesség "határoló"része sem.
Még van egy(P1351) elő-utóizzítás relé áramköre-soha nem táplált gyertyák- című hiba ami folyton visszatér kimérték már az izzító gyertyákat 1-et cseréltek is a négy helyett,pedig vittem mind a négyet nem értem mi okozza.
Plusz egy(F702) utastéri levegőnedvesség-érzékelő hiba. Tavaly komplett klímát cseréltem benne ezért számomra ez is érthetetlen.
Egy 2.0Hdi kombiról van szó kissé optimalizálva 163LE/420Nm-re
Ha van ötletetek szívesen fogadok mindent akár szerelőt is aki ért is hozzá,mert a nyugati határnál csak "vw-szakértők" élnek.:)
Köszi a választ, de megoldódott. Persze nem magától. Kiszereltem a lámpákat, minden érintkezőt és csatlakozót befújtam WD40-el. Ezután nem világított a jobb tolatólámpám. Megcseréltem az izzóját a féklámpáéval és azóta hibátlan. A fene sem érti..... _)
A hátsó lámpáknál van a kötegbe a test kábel, egy új testkábelt beleforasztottam, a hátsó sárvédő lemeznél van valamilyen test kötés csak nem emlékszem pontosan, na az új vezetéket alétét saruval oda kötöttem be. Ezt mindkét oldalon megcsinálod és jó lesz. Fél órás meló.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a kocsi 2 hónap alatt 2. meríti le teljesen az aksit (nyitni, zárni se lehet annyira). Ma a feltöltött aksival elindítva 3000-nél leszabályoz. 10 indításból kb 8-szor leszabályoz 3000-nél.
Sziasztok köszönöm a múltkori segítséget de sajnos még mindig nincs megoldás a részecskeszűrő nem regenerál magától a szerelő gázpedál cserét javasol még mindig de már néha bizonytalan benne a hibák a következők kérem segítsetek Szerintetek valós a gázpedál probléma vagy másról lehet szó?
Külföldi fórumokon olvastam, hogy WD40-es tisztítás segít (csatlakozók, érintkezők). Akkor ez nem igaz? Volt egy leírás az új vezeték behúzásáról, de az istenért sem találom :(
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy kormanyszög elfordulas érzékelő hiba esetén ha a szerelő szerint az alkatrésszel van gond, akkor mi az az alkatrész, amiben megtalálható maga az érzékelő? Jó lenne bontott alkatrészt találni, mert a mágus 150-200ezrekkel riogat, de hiába keresek rá, nem találok ilyet. Köszi.
A termosztat haz a benne levo jeladoval par hete lett kicserelve. A venti kikapcsol, kb 10 perccel a leallas utan, csak minden alkalommal ha par percnel tobbet vezetek es leallok, ujra bekapcsol.
Szia, mikor nekem ilyen hibam volt a regi 406-tal es a kocsi limp modban ment csak, es gazpedal szenzor hibat kaptam, eleg volt lecserelni a vezeteket. Sima hangfal kabelt hasznaltam, a levagtam a regi vezeteket, mellette elhuztam az ujat, nemi ido es kb 0Ft beruhazassal megoldodott, nem is volt vele tobbet bajom amig azt a kocsit hasznaltam. Egy probat megerhet.
Nekem meg mindig egyfolyaban megy a ventim, semmi otlet?
Tudtommal gázpedál potencométert használtan már 5 E-ért lehet kapni,regenerációt meg szoftveresen is tudna inditani az a szaki aki kiolvasta a gépet és akkor nem kell fap-ot cserélni,legalább is én így gondolom viszont nem kizárt hogy én tudom rosszul.
Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy 2000HDi gázpedál jeladó hibát jelez ki a kód olvasó emiatt nem regenerál a részecskeszűrő szerelő azt mondja cserélni kell mindenkép 70 000ft a kérdésem lehet e javítani vagy valami olcsóbb megoldás létezik e létszi segítsetek előre is köszönöm
Erdeklodni szeretnek,hogy ki tudja mennyibe kerul egy valto olaj csere 4 fokozatu automata,es egy vezermuszij csere mindennel egyutt? Es persze kit ajanlanatok?koszi 2006 407sw 2.0 hdi
A csörgésre adott válaszokat köszönöm! Olaj 5w40 Total Quartz 9000 újkora óta, talán ez rendben van. Hidrotőke gőzöm sincs. 😁
Zoli a leömlőnek viszont mindíg kellene hangot adni nem? Akár üresben elpörgetve is, vagy rosszul sejtem? Nemcsak ha meleg van. Mekkora macer azt megnézni, ott már tudom mit kell keresni láttam a képet?