Sziasztok, a tolatólámpa gombáját merre is keressem? ugyanis nem világít, az izzókat ellenőriztem, azok jók, és gondoltam talán jobb az elejétől keresni a baj forrását.
Majd akkor csinál valaki új csoportot, aki kicsit rátermettebb, és nem hagyja , hogy elfajuljanak a dolgok. Egyébként is miért admin az, aki nem képes rendet tenni, vagy igazságot tenni két fél között? Miért egyből az a megoldás, hogy begubóznak az emberek, és akkor le húzzuk a rolót? Aki nem képes összefogottan embereket koordinálni, az miért nem passzolja le ezt a titulust másnak, aki kicsit is elhivatottabb egy olyan közösségben, ami a Peugeot 407-ről szól? Nem mellesleg, nem ez az első eset, hogy rosszat hallunk erről a szerelőről. Gratulálok a végtelenül érett problémamegoldó képességhez.
Valami posztolás volt, hogy valaki kókályolt valamit és kár érte. Nem ítélem meg a jogosságát a posztnak, de azért jellemző pl, hogy a szomszéd családi műhelyébe megelégedésre jártak az ügyfelek, számlát is ad stb., erre valami barom hetekkel később (nyilván az ügyfél) nem zárta vissza rendesen a motorháztetőt, ami felcsapódott útközben (szélvédő és a motorháztető kuka). Annyira bepörgött az ügyfél, hogy médiát, internetet teleböfögte. A javítást is kikövetelte, de a google és facebookos értékelései ottmaradtak. A régi bevált ügyeleken kívűl az újak elapadtak...
Mivel Moó archiválta a Facebook csoportot. így valószínűleg visszatér ide az élet. Kár azért a csoportért, és bár nem értem a törlés okát, nem vitathatom a dontését. Én semmi rendkívülit nem vettem eszre, ami miatt ennek meg kellett volna történnie, de ha Ő így döntött, el kell fogadnunk. Sajnálom.
Töröttekből 50-80k körül egész szép ülésszetteket lehet vadászni. Egy komplett felújítás pedig 30-50k között lehet állapottól függően, de érdemes lenne először erre kérni egy árajánlatot.
A Right hand brake light bulb faulty hiba mitől lehet, ha a féklámpák működnek és az utólagos testelés is meg van csinálva?
A féklámpa kapcsolóm rossz egyébként, de az dobna hibát csak jobb oldalra?
Lehúztam a testet...ekkor "side lamp bulb(s) faulty" üzenet. Ebből arra következtetek, hogy a testelés jó. Kontakt spray-vel tisztítottam minden égő foglalatot és kábel csatlakozást.
Az ülésfűtéses, elektromosan állítható félbőr üléssel mit szoktak csinálni, mert elégé ki van kopva a ki és beszállástól főleg a vezetőoldali ülésem. Mibe fáj ez vagy mi erre a legjobb megoldás mert már szinte foszlik.
Én a 2.0hdi 90ló Xsara után egy 2.2hdi 407-et vettem, kb 4 hónapja és jó döntésnek tartom. sajnos 2.0hdi-t nem tudtam venni, azt szerettem volna mert elterjedtebb. 300e km-el vettem de 2008-as, én e szerint választottam.
Nekem is ez az első dízelem, de nem bántam meg. Sima Xara Picasso-t én biztos nem vennék, de ez ízlés dolga. Egy jó 2.0 HDI-vel nem lősz mellé ez biztos, minden hozzáértő ezt hangoztatja. Az én szerelőm is. Eljött velem, átnézte, diagra nyomta. Hibátlan volt, így megvettem. Most is az. Igaz, még csak majd két hónapja van meg, de szerelem első látásra és beülésre, hidd el :) A km óra állásával nem érdemes foglalkozni, ez itt nálunk egy külön regény. Ha valós a 300e, akkor is megveheted, mert nem kilométerre, hanem állapotra veszünk autót. Ha segít a döntésben, én 209000-el vettem.
Én még itt új vagyok,szeretnék vásárolni egy 407-es sedánt,vagy swt.
De amiket itt az országban találok az mind igencsak 2-300.000-Km körüli autók.
Nekem eddig egy Citroen Xsara Picasso 1,6 16V benzines autóm volt,Dieselhez nincs sajnos hozzá értésem,nem tudom mennyi az a Km ami már egy Diesel autóban sok.
Tudnátok nekem egy pár dolgot mondani rólluk,hogy esetleg mire figyeljek oda vásárláskor?
Köszönettel:Zoli
Vagy ha van valakinek ilyen autója eladó,küldhetne egy linket róla!
Annyira nem nagyon kell várnod vele. Az olajgőz ott jön fel és mindenképp lesz rajta olajfolt. Ha nagyon aggódsz a motorod miatt akkor kompressziómérést lehet csinálni. Ahogy kopnak a dugattyú gyűrűk egyre gyengébb lesz a kompresszió és több égéstermék jut le a karter részhez az üzemanyag berobbanásakor. Ezt a gázt vezeti vissza az olajtérből a kartergázcső. Ilyenkor egyre több lesz az feljövő olajpára és gáz.
Benzineseknél ilyenkor kezdi köpni a gyertyát és romlik az égés. Gázolajosnál szerintem azon kívül hogy összemocskolja a szívórészt nem sok vizet zavar.
Azt nem tudom miért nincs ez bilinccsel tökéletesre zárva, de biztosan meg van az oka.
Az enyémben 310e km van, de szerintem egy 50e km-es kocsiban is olajos ez a rész.