Kedves Zolaan65! Egyik ülés sem fűt, és egy biztosítékon vannak, ezért gondoltam, hogy a biztosíték mehetett ki. A könyvben nem találom, annyit láttam, hogy a 38-as számmal jelölt.
Koszonom. Sajnis a jelenlegi helyzet ennel kicsit egetobbnek tunik. :( Ma elindultam Gyorbe es kb fel uton minden elozmeny nelkul sipolas pittyeges mellett leallt a kicsike. Felregurultam majd ujrainditaskor egett a check engine de elindult majd megint leallt. Masodik probalkozasra ujra megint elindult es el is jott Gyorig de a check folyamatosan vilagit. Gyanitom teljesen kifogyott a lotty belole es nem tud regeneralni. De ez csak tipp mivel a bc kijelzojen melegen ugye nem latom mit ir ki. Orom az uromben :-)
Szerinted lesz komolyabb baja ha igy megyek vele haza pestre? Gondolom most szerelot ugysem fogok talalni.
Meg jo hogy orultem hogy talaltam egy minden szervizszamlaval rendelkezo verdat.... Erre jol megszivtam elso nap. Ilyen a formam.
Na de a lenyeg. Hazamehetek igy vele vagy hivjak valami peugeot aszisztanszt arany aron?
Egy-két ezer km tartalék azért még van benne. Ünnepek után keress meg, ha gondolod tudok segíteni feltöltés ügyben meg másban is a kocsival kapcsolatban.
Úgy alakult, hogy nemrégiben 407 Coupe tulaj lettem. Most szeretném átnézetni az autót (olaj, szűrők cseréje, motordiagnosztika, vezérlés, stb...), és Szegeden (vagy a környéken) keresek egy megbízható szerelőt, akinek nyugodt szívvel odaadhatnám az autót. Az általános dolgokon kívül van szakmai gyakorlata a V6 HDI motorokhoz, automata váltókhoz, ha pedig némi típusismerete is van az meg már csak hab lenne a tortán. Márkaszervizbe biztos nem viszem, régi rossz tapasztalatok miatt.
Tudnátok nekem ajánlani ilyen szervizest Szegeden, vagy a környéken?
Előre is elnézést, gondolom már ezerszer leírtátok, de vagy ennek a honlapnak nehézkes a keresője vagy én nem vagyok elég rutinos, hogy keressek a bejegyzések között. Csak tanácsot szeretnék kérni, hogy éppen aktuális lenne a 110.000-es szervíz, és hogy hova érdemes elvinni, ahol bele is pecsételnek a szervízkönyvbe. 2.0-ás benzines "kicsiről" lenne szó, elvileg semmi baja nincsen, de azért megbízható emberhez vinném. Eddig a gablinihez vittem az M3-as mellé, és nem is volt különösebb bajom velük, de szeretném megkérdezni, hátha tudtok valami tuti jó szervízt/szakembert.
Szeretnék árajánlatot kapni az alábbi munkára: - vezérmú szíj csere+opcionálisa vizpumpa -valamint a többi szíj csereéje A kocsi típusa:Peugeot 407 1.8 16v 126LLe A kocsi Budapesten van:)
Szedd le az egész FAP stb részt, lazítsd fel a kipuffut és visszafelé előszsör a turbó házra csavarozd fel bilniccsel a FAp szűrőt. utána húzz le minden csavart. mióta az enyémet így raktuk össze nem kormol . zoolan65 a megmondhatója :)
Peugeot 407 1,6 HDI vel kapcsolatban lenne kérdésem. Az autó megvétele óta (idén március) folyamatosan kormos a turbóház. Több szerelő látta, de folyamatos a tanácstalanság.
Korábbi hozzászólásokat olvasva találtam olyat, aki a FAP rögzítő fülek törését írta.
Ami a kérdésem lenne, hogy nincs-e valamelyikőtöknek teljes hozzáférése a servicebox.peugeot.com oldalhoz, ott ugyanis két bejegyzés is van erről, csak sajnos a közkézen forgó változatban pont ez a rész nincs benne.
Peugeot 407sw hdi- vel lenne problémám. Minden előjel nélkül elment az utasoldalon a fűtés, vezető oldalon hibátlan. Valaki találkozott már ilyen problémával?
Futóművel nekem is gondom van. Gyárilag se volt ennyire pontosra beállítva, s ennek ellenér is elhúz jobbra, téli, nyári guminál is. Tud rá valaki megoldást. Kocsi soha nem volt törve. Levegőnyomás a gumikban egyforma, futómű hibátlan, semmi nem lóg, nem kopog.
egy kis segítséget kérnék: akinek régi 2005-2008 gyártású peugeotja (407) van, és van benne gyári bluetooth modul, az tud a telefonjáról zenét lejátszani? vagy csak telefonálásra használható a bluetooth?
nekem van mellette egy 301es peugeot, arról simán lehet.
Köszi a válaszokat, ennek függvényében venném meg a modult, aminek gyári száma 9662258380
a hozzászólást látva, olvasva ma kicseréltettem a termosztátot 95euro volt plusz 20 munkadíj. csere előtt 72-85 változó volt attól függően, hogy merre jártam, csere óta 85-90 közt mozog a mutató.
(2.0Hdi 136LE). A csere darabon van szenzor is szóval nem tudom mi volt a rossz, de megjavult.