kb 400-500 km-enként normális, ha sűrűben csinálja az baj. Akkor egy részecskeszűrő takarítás kell. Szerviz szerint megbontásost egy részecskeszűrőn egyszer lehet. Átmosásost többször is, de az nem olyan hatékony.
Ha nyáron észreveszed, hogy fűt a tükröd akkor megy a regenerálás, esetleg egy led rákötése a tükörfűtésre ilyenkor hasznos lehet. Illetve az is jó, hogyha leállítottad és észreveszed hogy megy még, akkor ülj be megint és vidd el egy körre, ha regenerál akkor megnő a fordulatszámod és egy picit gyengébb is lesz.
Mondom ezt úgy, hogy februárban eladtam a drágámat, de hiányzik.
Degenerál,.. Ja, regenerál. De egyébként egy és ugyanaz. Majd nézz utána a neten, hogy zajlik a folyamat. De ülj le előtte.. Az eredmény: ami kormot összeszed a városban, azt kinyomja az országúton. Nesze neked klímavédelem Áder Jani.
Komplett csere ha jól tudom automatában nem lehetséges, csak egy része jön ki. Ebben is? Csak a gyári olyajat lehet beletenni gondolom, semmi mást. Azt tudni hogy az mi? Kinél érdemes cseréltetni?
Hát meg kell mondjam hogy nagyon pozitív az érzés a 407-el. Volt már pegóm sok, de nem 407 hanem 406-os és régebbiek, ( mindet szerettem) de ez a 407 nagyon finom. Pedig most nem régebi mellé váltottunk ( második feleség autó lett belőle) hanem egy Laguna 3 mellé került. Sajnos el kell gondolkozzam hogy nem mondhatom hogy második autó mert valahogy sokkal finomabbnak tűnik mint a Laguna. Persze ebben közrejátszhat az is hogy a laguna csak 1.5 dci és nem fullos ( nincs bőr és navi, nincs automata váltó és olyan felszereltség mint a peugeotban) de hiába talán egy icipicit talán régebbi tervezés, mégis masszívabb és komfortosabb érzés az autó, mintha egyel nagyobb kategóriás lenne, pedig úgy tudom egy ligában kellene futniuk. Évjáratban sőt km-ben is szinte ugyanazok, de felszereltségben bőven nem. Lehet hogy ez az egyik ok hogy ennyivel jobb érzés a Peugeot. Számíthat ennyit az automata, a bőr és a navi stb? Remélem nem lesz gond a váltóval, attól félek nagyon. Úgy érzem ezek után már csak egy C5 automata bőrös navis-hidraulikus jöhet ha majd telik rá :)) Évek óta szemezünk a 407-el, de valamiért nem erre váltottunk 406 után évekkel ezelőtt, lehet hogy kár volt :)
Tud nekem valaki holnap Pesten segíteni két xenon izzó kicserélésében? Az egyik régit már kiszedtem, de nem bírom visszarakni az újat (se a régit :). Végső soron valami szombaton nyitvatartó műhely is megtenné. Vasarnap mindenképp szükségem lesz a fényszórókra... sampolkora88@gmail.com
Megvan a 2008-as 407 SW automata. Egy kérdés: a vízhőfoknak és az olajhőmérséklet ( jobb oldalt, talán az automata hőfok) mutatónak hol kellene állnia? A víz 90-en vagy kicsit feljebb? Ez kicsit feljebb van dugóban.
A múlt héten tulajdonos lettem egy 407 Sw-nek. 2005. 04 havi, 2,2 benzin, 6-os váltó. Vonóhorgot kellene rárakni de nem tudom, hogy lehet leszedeni a hátsó lökhárítót.
Tudna vki segíteni benne? Lámpabúra alatti anyák leszedve, a doblemez csavarok kiszedve, parkoló radarok kikötve. Mozogni mozog föl-le, de nem akar megindulni. Van még vhol neki rögzítése? Van vmi taktika hogyan kell feszíteni, pattintani?
Inkább úgy kérdeznék, és elég fontos lenen a válasz: 130E km-nél elképzelhető már hogy kell EOLYS-t tölteni az autóba mert kiírja hogy utána kell tölteni? Nem korai ez még? ( mert ha igen akkor a km nem valós az autóban)
Nos megnéztük ( nézte automatás szerelő is) azt mondja mindent szépen vált az automata.
Más kérdés: a FAp-hoz kelllő folyadékot mikor kell aáltalában először utántölteni, mi az általános mikor szól először az autó? A 120-130e km reális, vagy akkor még nem és inkább a 160-180e?
Meg is tenném de kérdés ki az a szerelő aki megnézné és hihetek is neki. Csak a jelenlegi működése alapján lehet ítélni, sem a km nem biztos ( mint ahogy semmi használtnál) sem az hogy meddig fogjabírni. Lehet hogy most hibátlan, vagy nincs jelenleg hibára utaló jel, attól félek hogy előjön valami hiba és ki kell fizetni 5-800e ft, annyit nem érne. Neked hány km van benne? Mennyit eszik?
Sziasztok! Vennénk egy 407 kombit amiben van nagy navi de nem magyar. Lehet ezt frissíteni vagy telepíteni elérhető áron?
A másik, fontosabb kérdés: automata az autó ( 2008-as forgalomba helyezés, de 2007 gyártású) 6 sebességes, és HDI 2.0. Mire kell figyelni ezeknél? Az autó szépen váltogat, de amikor megáll, parkoláskor kb 1-2 km/h-val gurulva mintha lenne kis rázkódás. Nem én vezettem még, csak éreztem. Nem tudom ez a fék vagy váltó lehet-e, de mintha régebben olvastam volna hogy a váltó elromlásának egyik előjele a kis sebességnél való rezonálás. Nem tudom ezen mit értettek. Holnap fogom kipróbálni, tesztelni az autót, szeretném megvenni. Tud valaki tapasztalatot ilyesmiről S.O.S.-ben?