Sziasztok! Segítséget, tippet szeretnék kérni, hogy a 407 SW 1,6 HDI tető napfény rollója elromlott. Vissza akartam állítani behúzott állapotba, mikor kis ropogás után csak az első lamella ment a helyére. újra kinyitottam teljesen, ekkor kattogás után a bal oldal elkezdte húzni a többit, a jobb oldal nem. Érdeklődöm, hogy javítani, cserélni lehet e valamit házilag? Előre is köszönöm!
űdv volt valakinek olyan problémálya,hogy 28 fokra volt beálítva a fűtés de hideget fujt,le vettem az akusarut vártam és vissza raktam 21 fokkal indult felvittem 28 ra és jött a meleg de viszont az alapjáratom kezdett dadogni mind egy öreg RABA motor,huz is jól az autó,de menet közben is látcik a fordulat szám mérő mozgása vagyis ahogyan dadog.1.6 hdi
A sztori röviden: eresztett egy kerekem, elvittem a gumishoz. A srác letörte a szelepemet (véletlen vagy nem), összerakta egy normál szeleppel. Vettem az Ebay-en egy új jeladós szelepet, visszavittem a gumishoz, mert mondta, hogy majd beleteszi és illeszti a rendszerbe, van hozzá komputerük. De aztán azt mondta, hogy az újonnan vett szelep nem működik. Ezután konzultáltam az Ebay-os csókával, aki azt írta, hogy ezek a szelepek szállításkor sleep (alvó) módban vannak, ezért használatba vétel előtt fel kell "ébreszteni" őket. Tudja valaki, hogyan kell aktiválni az alvó módos szelepet?
És mennyire érzed nehezen tekerhetőnek a kormányt mondjuk egy 1.4 benzines Astrához vagy Octaviához képest? A sok panaszt olvasva az az érzésem, hogy a 407 egy adott sorozatába szervo szivattyúból is hibásakat raktak, ill. a nyomóági szervo-cső is felelős lehet a remegésért.
Ez a tartalom jelenleg nem érhető el. A keresett oldal nem jeleníthető meg. Az okok a következők lehetnek: az oldal ideiglenesen nem érhető el, megtekintése nem engedélyezett, vagy a hivatkozás hibás/már nem létezik.
És a bilincsek cseréje nélkül folyamatos utántöltéssel huzamosabb ideig lehet használni az autót? ( 2 hónap kb heti egy nap). Külföldi munkahely révén nem nagyon férek hozzá szerelő aknához :D
Szervó témához: Ha ki vannak cserélve a bilincsek ezután álló helyzetben a két végállásig ki kell tekerni a kormányt legalább 10x
Így lehet rendesen légteleníteni, ezután menni kell az autóval és jó pár kanyarodást csinálni. Végül ellenőrizni az oljszintet, ha kevés utántölteni és akkor már beáll a szint. Ennek így jónak kell lenni.
Csak egyet találtam a hűtő (elölről nézve) bal alsó részénél. A csöveket végignézve a fém és gumi csövek kötésénél máshol nem volt olyan roppantott bilincs, amit lehetett volna pótolni ada bilinccsel.
Bár van egy másik bilincs is, ami a visszatérő ágnál közvetlenül a szivattyúnál található, de az már korábban ki lett cserélve. Itt engedtük ki az olajat a korábbi olajcserék alkalmával.
Először is nagyon szépen köszönöm gregcomrade önzetlen és gyors segítségét, ill. mindenkinek köszönöm, aki a témával (kormányszervó olaj habosodás) kapcsolatban hozzászólt.
Sikerült ma szerelőaknához hozzájutnom és kicseréltem a bilincset. Nem bonyolult művelet. Cserét követően az első kb: 3 km.-es út után mikor megálltam, motor kikapcsolt, majd ellenőrzés, és sajnálattal láttam, hogy az olajtartály túlfolyóján ismételten jön ki az olaj.
Még próbálgatom, és ellenőrizgetek. Ha így marad, majd jelzem, de reménykedek, hogy megváltozik a helyzet.
Ha esetleg van még más ötlet, akkor kapható vagyok mindenre.
Az esetek 99%-ában beépíthető 407esbe a tempomat. Kell egy kar, és valaki aki beaktiválja neked a funkciót a BSI-ben, és a motorvezérlő elektronikában.
Ha leírod merrefelé laksz, akkor tudunk javasolni rá embert szerintem.
Amennyiben szeretnél tudok neked új kart szerezni 15.000 Forintért 1 év garanciával.
Ha facebookozol akkor a figyelmedbe ajánlom a facebook csoportunkat, kicsit jobban pörög mint ez a fórum:
Szeretnék a verdába tempomatot és az lenne a kérdés, hogy mi is kell ehhez? Valamikor mintha azt hallottam volna, hogy szoftveresen elő vannak készítve és csak a tempomat kert kell megvenni hozzá. Nem tudom ez mennyire lehet igaz, ezért kérnék egy kis segítséget! Előre is köszönöm!
Hazaérve gyorsan felnyitottam a motorháztetőt, minden száraz, aztán egyszer csak bal oldalt mit látok! A szervóolaj tartály teteje nedves.Csináltam pár képet, hátha megerősítitek és valaki meg tudja mutatni a képen mi az, ami a hibát okozhatja.
kb 1 hete nálam is jelentkezett ez a probléma, hogy balra kanyarodásnál felkeményedik a kormány, aztán helyrejön. Lehetséges, hogy olajgond nálam is, kérdés, hogy ha felnyitom motorháztetőt, hogy veszem észre? Vagy inkább PUG szerviz és mondjam nézzék meg?