Kérdésem, hogy van-e bármilyen akadálya és egyáltalán lehetséges-e, hogy a képen látható rádiós/cd egységet és kijelzőt kicseréljem navigációs rendszerre.
Én is javaslom, hogy fogadd meg BmS1 szavait, elég érzékeny motor a 2.7 HDI sajnos. A mellé passzintott automata váltónak az a "hibája", hogy nehezen tolerálja a hirtelen felépülő 450nm nyomatékot, ami könnyen kinyírhatja ezt az erőátviteli egységet. Javaslom, hogy 50e km-enként frissítsd a váltóolajat benne (valszeg az előző tulaj is ezt értette a részleges csere alatt) kb 3 liter jön le a 7 literből a leeresztő csavar kitekerése után, amit lehet utána pótolni, elméletileg csak JWS3309 szabványú olaj jó bele!
Köszi. Ilyen "huhogó" turbó hangot dízel Vectra-n is hallottam már. Ahogy nő a motor ford. szám, úgy emelkedik picit a frekvenciája. Hidegen, egy pár percig. Más, korábbi téma: a hűtőfolyadékom hőmérséklete beáll szépen 85 fokra.
Nem nagyon emlékszem, hogy mióta, szerintem már amikor megvettem (2 éve), azon a télen észrevettem. Amikor megvettem nem vehettem észre, mert augusztus volt és 43 fok árnyékban. Olyankor nincs hangja... :)
Milyen a hangja? Hát... olyan sípolós, vagy fütyülős, vagy hogy mondjam, így nehéz leírni. Ahogy melegszik be a technika, úgy halkul el. Csak hideg időben csinálja, hidegindítás után.
Segítségre lenne szűkségem, tempomatot szeretnék az autómba. Kart beszereltem a Peugeot Planeten bekapcsoltam, és a következő hibát írja ki: "állandó hiba. Gépjárműsebesség korlátozó kapcsoló. Pozitív zárlat."
Szerintetek mi lehet a probléma.
Köszönöm a segítséget.
Valamint bluetooth modult keresnék vezetékkel, mikrofonnal.
Szia! Valószínűleg regenerálja a fapot! Mindig üzemi hőfokon csinálja! Úgy tudod leellenőrizni hogy megfogod a külső tükrödet! Mert mikor regenerál akkor bekapcsol az ablakfűtés is! Sokan csinálják azt hogy a visszapillantóról húznak le egy kábelt és tesznek rá egy ledet hogy lássák mikor regenerál! A lényeg hogy mikor regenerál ne állítsd le a kocsit! És ha sokat csinálja akkor valószínű el van tömődve a fapod és nem tudja rendesen kitakarítani azért csinálja sokszor!
Nem rég vásároltam egy 407-et , 140 ezer km-el 2.0 hdi 136 loval. Miután megvetem azt tapasztaltam h rángat a motor ezt a hibát úgy heti egyszer csinálja. Az úgy történik h mar meleg motornál 2 ezres fordulat alatt vehető eszre a legjobban akkor érződik h nem egyenletesen megy a kocs Ha alapjarton hagytam a kocsit akkor a fordulatszám alapból ezer alatt van egy kicsivel de viszont mikor ez a hiba előjön akkor 1000 és 1500 fordulatszám közt ugrál. Mikor az első alakalom megtörtént akkor azonnal hívtam a haveromat és teljes diganoztikat végeztünk vele és nem kaptunk semmilyen hiba kódot. Azt gondoltuk h valamiféle szűrő dugalas miatt lehet. Azután megvolt a kötelező olaj csere és minden szűrőnek a cseréje Pollen, olaj, levegő és üzemanyag szűrő csere. Egy hétig nem is volt semmi gond de azután újra előjött ez a probléma. Minden esténél mikor csinálta változó idejű volt, volt amikor csak 5km-en keresztül de volt amikor 10km-en keresztül de volt h 5km-el kevesebb ideig is csinálta és minden esetben magától megszűnt a jelenség. Viszont mikor ezt a hibát csinálja és én eközben kihuzatom akkor szépen egyenletesen pörög fel a
fel a motor es nem veszek eszre semmi fele egyenletelen motor mukodest. Ha valaki talakozott mar ilyen dologal akkor ayt kerem jelezze nekem.
(Először is gratula, most nekem is 407 Coupe-m van, igaz, benzines)
Szóval: a szóban forgó 2,7-es CR dízelt egész sor járgányba (a PSA gyártmányokon kívül Jaguar S-XF-XJ, Land Rover Disco3, Range Rover Sport, Ford Territory, stb..) beépítették. Lion V6 néven is közismert motor, a "dízelmámor" gyümölcse.
A paraméterei nagyon kellemesek, a Citroen C6-ban pl. nagyon elbűvölő, a Disco3 nagyon masszív tömegéhez már (szvsz) kicsit kevés.
Óvd az autót, ne hajtsd ki a lelkét, mert a motor nagyjavítása (gyakorlatilag) pillanatnyilag (ésszerű áron) nem lehetséges.
Alapvető, elemi alkatrészek (túlméretes dugó, csapágysor, stb....) nem hozzáférhetőek. Nagyon sok a motorhibával küzdő autó, amit ráragasztanak a gyanútlan vevőre, nem egy ilyen esettel találkoztam.
Elvileg gyári felújított (?) motorhoz hozzá lehet időnként jutni bruttó 2,6 MFt környékén.
Szóval: gyakori, minőségi olaj cseréje, jobb lábat ne nagyon erőltetni, még nem üzemmeleg motort különösen óvni. szvsz.
Lehet, hogy sokak nemtetszését kiváltja amit írok, mégis ez a helyzet.
Azért kiváncsi lennék, mennyit kérnek márkaszervízben egy lapát törésért. Amikor megvettem az autót azzal kellett kezdenem. Kb 16 órámba telt. Utólag nem vészes de nem szeretném megint megcsinálni. Viszont 20000 Ft-ból megúsztam!
Én nem állítgatom. Be van lőve 23 fokra, 2 zóna opció kikapcsolva (majd én tudom, hogy a zasszony mit akar a jobb 1-en :) ), ennyi. Egyelőre nincs lapáttörésem. Kipp.kopp...
Újságot mondok: Még csak regisztrálva sem vagyok a f@szbúkon... :)
Ettől függetlenül ritkábban jövök, mert sajnos mindenhová ritkábban megyek, meló és meló és meló. amikor nem meló, akkor család. Pedig meg kéne valakivel nézetnem a turbómat, mert van egy kis hangja hidegen, nem akarnám, hogy nagyobb gebasz legyen. Meg aztán jó kis közösség van itt elvileg, de hát ez van.
Igen, ez a bejövő levegőkből keveri ki a megfelelő hőfokot. Most csak zavaró, de télen elég bosszantó lesz majd, amikor dől be a minusz 20, nyáron meg a plusz 60 fokos levegő, mert nem tudja az automatika állítani a lapátokat. A javítása horror, gyakorlatilag a teljes autóbelsőt ki kell venni elölről, hogy hozzáférj a fűtésboxhoz.