Adott 407 1.6 hdi jobb oldalt hossz bordás szíjnál sivító hang mintha flexelne valaki a motortérben.Főtengely szíjtárcsa ,szíj és kormány szivattyú cserélve volt.Feszítő kerekek adhatnak ilyen hangot? Vagy klima szivattyú? Alapjáraton semmi hang.Ja és Zolysys mester írtam mailt aux ügyben.
Ma délelőtt indulástól érkezésig vánszorgás, kínlódás a 20 mérföldre levő bolhapiacig. Onnan visszafelé pedig megjött az erő, 5-ben emelkedőn gyönyörűen gyorsult.
Mi az az alkatrész, vagy hiba vagy jelenség, ami miatt teljesen függetlenül hol van 100LE (kb.) és hol nincs csak 40LE.
Nem füstöl, pöccre indul, szépen jár, nem ingadozik, csak nem húz.
Ja, odafele egy kicsit kínoztam 3-ban 4000-es fordulaton mentem kb. 10 percet.
Sziasztok!szerintetek jó a peugeot 407 1.6 dieselhez egy 205/55 r16os gumi valakinek tapasztalat?tudom kicsit alacsony lenne de valakinek velemeny?udv.:Lui
Nálam hasonló gond volt és a gázolaj szivattyú volt a bűnös,mivel a benne lévő lapát,beleért a gázba és el kezdte enni a falat,aminek következtében apró fém szemcsék(púder)szerű anyag jutott az üzemanyag rendszerbe és eldugította a porlasztó csúcsokat.teljes go rendszer+tank pucolás és szivattyú csere lett a móka vége!
Ma odáig gyengült a kocsi, hogy egy kicsi emelkedőn 3-ban nem tudott felmenni, full gáznál is csak bömbölt és kezdett leesni a fordulatszám. A barátom becslése szerint (neki egy mondeója van ugyanekkora motorral és kasztnival) olyan 50 LE lehet meg, olyan szarul megy és gyorsul. Most már kezd határozottan idegesíteni, mert cseréltünk kocsit és az övé egy nagy gáznál majdnem kitörte a nyakamat. Nem szeretnék száguldozni, mert az nem stílusom, de szeretek krúzolni, vagyis nyomatékból vezetni. Egy ilyen szép kocsival nem mehetek bömbölő motorral kettesben a városban.
A turbó amúgy sem szállít levegőt 2000 alatt, de egy 2.0-ás szívódízelben is legyen már annyi erő, hogy a turbónyomás megjöttéig lehessen vele menni. Nagyon várom a fórumtársat, aki erre jártában vet rá egy pillantást.
Nem bikáztuk, hanem belöktük, 1 méter után beindult. Az akksi egyébként 1 hónapos, máshol lesz a baj. A kulcs forgatásakor nem hunyorog a műszerfal, tehát a delej nem is jut el az önindítóig.
A gond az, hogy a motortérben egy pénzérmét nem lehet leejteni, annyi hely sincs. Mert a régi iskola szerint valamivel összezártuk az önindító két sarkát és ha forgott, akkor az önindító jó, máshol a baj. De itt még azt sem tudom kinézni, hogy hol van az önindító, nem hogy csináljak vele valamit. Trabantnál régen egy kalapáccsal odavertünk egyet, s megjavult, mert megmozdult a forgórész. De ez egy finom francia kocsi (C4). Majd egy darabig hümmögök rajta, aztán elküldöm a lányomat egy szerelőhöz.
Nagy öröm lenne most már tisztázni ezt az „egyszer megy az autó, egyszer nem megy” dolgot, látom minden második tulajnak van ilyen gondja a HDI-kkel. Én beszereztem már egy tarcsi turbót is, de az csak lélektani segítség, a régi turbóm is jó, annak ellenére, hogy kicsit már sorjás a forgórész és kicsit lóg is. De egyszer megy mint az állat napokig, aztán csak olyan visszafogottan, pont előzésnél, hogy az ember megeszi a kormányt. FAP már nincs benne, EGR lefalazva. Eddig a turbó geometria volt a fő hibaoknak kikiáltva, hogy szorul, néha beáll a helyére, néha nem. De szerintem nem ez lehet. Volt szó itt a vákuum pumpáról, ez most valahogy reálisabbnak tűnik. Kérdéseim: Hogy lehet letesztelni? Mérni tudom a turbónyomást, de a vákumot, hogy lehet? Vagy ha egyszerűen kihagyjuk a méricskélő lépéseket, hogy lehet egyből javítani a vákuum pumpát? Javítókészlet? Lamellás a vákumpumpa? Fennakadnak a lamellák? Egészen más helyen, más gépen, nem autón, egy kis olajat szívattunk be a pumpába, és megjött a vákuum. Elkezdtek mozogni beragadt lamellák. Nem biztos, hogy ez itt is így van.
Tegnap óta én is boldog tulajdonosa vagyok egy 407 2.0 benzines automata 2005-ös gépjárműnek.
Szeretném az itt lévő tapasztaltabb tagok segítségét kérni.
Próbáltam visszaolvasni, tapasztalatokról de pár kérdésemre nem találtam választ. Az előző tulaj leszedte a defekt érzékelőket mondván csak a baj van vele, tényleg nem érdemes használni őket? Az első fékbetéteknél is elvágta a kábelt a kontár cserénél ezt újra bekötném. A bal tükröm egy kicsit lötyög, van valakinek rajza ,hogy jön szét a tükör? meg lehet ott húzni valamilyen csavarokkal?
Újabb probléma: a lányom C4-e (benzin 1.6) csak kattog indításkor. De nem az önindító, hanem a relédoboz a motortér jobb oldalán (szemből nézve). Valakinek tapasztalata, tanácsa?
sziasztok, nekem olyan problémám van hogy a részecskeszűrő nyomásszenzor-árol lelövi a csövet, ez mitöl lehetséges? én arra gondoltam hogy eldugúlt a részecskeszűrőm :/
Na gyorsan hozd el onann , van hozzá hibátlan turbó , 70 pééz gyári hibátlan , meg tapasztalat is , , ha érdekes a dolog a nevemre katt , ott van szám.
Van egy 2006-os évjáratú oroszlánom és nemrég elkezdet betegeskedni a turbóm...(motorból elszállt az erő, olajfolyás). Hát bevittem egy márkaszervizbe.
Bejelentették csere....maga a turbó 240 ezer (felújított) hozzávaló alkatrészekkel plusz már egy teljes olajcsere szűrővel meg a munkadíjjal mindjárt már 350 ezer Ft lett.
Kérdés.... engem a turbó része érdekel, valami emberibb ár nincs? De minden más ötletet szívesen meghallgatok.
Na, megvolt a nagy javítás, a nem gyorsuló HDi ügyben. A szakik szerint kb. 70% erő van meg, a többi elveszik valahol. Tippeltek erre/arra, majd teljes tanácstalanságban közölték, hogyha rövid távon használom csak, akkor lekoszosodik a rendszer és ellustul. Nekem ez a találgatás kategória, szerencsére nem kértek pénzt a semmiért.
Vagyis használom így, s majd remélem, hogy egyik fórumtársunk majd jár erre hamarosan és összetanakodunk.
Kedves Fórumosok. Egy kis segitség kellene. A km óra csatlakozóján, melyik lábakon kapja feszültséget? Mekkorát? Ha esetleg van valakinek rajza az is jó lenne. Válaszokat elöre is köszönöm. Szép napot.
látom senki sem angyon válaszolt viszont a felniproblémát megoldottam sikeres a csere. a klimával kapcsolatban még mindig teljeen tanácstalan vagyok. esetleg ha valaki szeretne egy kis pénzt keresni és megvan hozzá a kellö tudása és felszerelése....aktuális lehet számomra egy chiptuning,klimatisztitás töltés esetlegesen ha törött a terelölapát akkor annak a cserélye plusz a gyári monocrom fedélzetit cserélném szines kijelzös navis egységre...plusz kellene a két szélsö hátso ülésre nekem bör fejtámla is :) egyenlöre ezekre gondoltam. a beavatkozások egyszerre gyorsban és biztos kezek által elvégezve lennének a legideáliasabbak szoval várom akár itt akár privátban az árajánlatokat és esetleges javaslatokat