Nemrég lettetm tulaja egy 407 2 hdi-nek 2005 évjárattal. A következö problémáim merültek fel...ugyveszem észre hogy a klima nem igazán szuperál...hogy tudom kideriteni hogy mi okozhatja ezt? ugyértem hogy a probléma a törött terelölapát-e avagy csak nincs a gáz feltöltve avagy az is lehetséges h csak a pollenszüröt kell cserélni? a másik sokkal de sokkal égetöbb problémám az esedékes kerékcsere kapcsán merült fel. ugye adott téli nyári gumiszett gyári 17 collos alufelnikkel melyeket kerékör véd.a gondot az jelenti hogy mindkét szetthez van ugyanolyan leszedö anyám viszont egyik sem passzol a jelenleg auton lévö kerékörhöz. valoszinüsitem hogy lecserélték vagy nemtudom és nem mellékelték hozzá a másik leszedöcsavart. itt a forumon láttam meg ezt a képet aminek az elosztása ugylátom h megfelelö lenne a kerékörjeimhez. igy hálás lennék ha vali megtudná mondani nekem hogy honnan tudom beszerezni ezt avagy ami mégjobb lenne ha valaki leirná a csavar adatait ami alapján betudom azonositani(méret és további fontos paraméterek)ez azért lenne fontos mivel külföldön tartozkodom és itt lenne szükségszerü a csere. klima javitásával kapcsolatban milyen összegre számitsak és kit ajánlotok országon belül aki gyorsan és lehetöségekhez mérten jo áron elvégszi az esetleges "beavatkozást".
Gyüssz Angliába???? Két hét az nem sok várakozás. Meddig jössz el? Londonig, vagy beljebb/feljebb is? Ezt beszéljük meg, nagyon érdekelne a dolog!!!! Ha kell, megkereslek itt. Lesz nálad valamennyi szerszám? Elvállalsz? Szeretnék egy igazi, harapós oroszlánt!
Vákuummal szabályozza a turbó geometriáját? Honnan lesz vákuum? A fékrásegítő vákuumát használja fel vagy a szívás által lesz vákuum? Mit lehet tenni ilyenkor? Sajnos csak elméleti tanácsot tudtok adni a táv miatt, de az jól jönne, majd átadom az itteni csókáknak. Valami vákuum cső fárad el? Vagy maga a pumpa?
Elégtelen a vákum a rendszerben ezért a turbó geometriát nem tudja megfelelően szabályozni , ez gyakori hiba az rhr - nél igen sokat csináltam már ezzel a hibával .
Elsősorban motorhoz (2.0 HDi) értők véleményét várom.
Tegnap elvittem a gépet egy ECU remapping kúrára. Újraírták az ECU-t, hogy erősebb és gyorsabb legyen a gép. (Az is lett, sokkal jobban húz alulról, jobban ugrik, és hangja is mormogósabb lett, mintha több lenne a paci a motorház alatt.). +30 lovat és +50 Nm-t ígértek.
De amikor mentem a gépért, akkor nem adták vissza azonnal, hanem a fél műhely a motor felett tanakodott. Kipróbálták a tuning előtt is és után is, és a véleményük szerint valami baj van, mert az erőnek csak kb. 75%-a van meg. Kutakodtak egy sort a motortérben és a rádugott kütyün is, majd megszületett a verdikt: valamilyen szelep miatt (nem értettem pontosan, á'lá angol nyelv), de szerintük a turbó nyomás nem elég nagy, vagyis elmarad a gyári értéktől. Valami 3 szelepről beszéltek, amelyiknek az egyike nem mozog normálisan és emiatt nem épül fel a turbónyomás. Egyébként a tuning előtt határozottan lustának éreztem a gépet, mintha egy lágytojás lett volna a gázpedál és a talpam között. Kedden viszem vissza, s akkor megjavítják, illetve kicserélik, amit kell.
A hozzáértők szerint mi lehet a baj? Milyen 3 szelep van ott? Vagy a változós turbó geometriája nem változik normálisan? A kocsit sajnos városban használom csak, havonta egyszer tudom meghajtani, amikor kirándulunk valahova. Van valami tipikus hiba, ami elő szokott fordulni gyakran az ilyen motorral?
Régebben kérdeztem, és valaki írta, hogy hasonló észrevétele van, hogy a jobb hátsó keréktől valami furcsa, leginkább pattogáshoz hasonló zaj jön, ha a kerék.. mondjuk úgy rázkódik az út miatt.. pl. vasúti átjáró, kátyú, kisebb úthibák, de a legnagyobb halált a macskakő jelentette:) A legelejétől hallható volt, hogy nem futóműben keresendő a hiba, így nyilván nehezebb volt a dolog, de végül egy fél éves bosszankodás után végre meglett a hiba oka :) A kerék és a tank között van egy kicsit vastagabb cső, és annak nagyobb volt a holtjátéka a kelleténél, és ahogy hozzáért a kasznihoz a rázkódás végett, úgy szépen hallható volt hogy valami nem oké.
Videón szimuláltam, hátha segít valakinek, hallható a hang is, és el lehet képzelni milyen élmény lehetett akár csak egy órás utazás is. Egy kis gyorskötöző és minden világszám ;)
https://www.youtube.com/watch?v=CFVOTdDlu9M
Nyilván visszatérő gond lehetett, hisz látni, hogy az előd szivaccsal már próbálta kiküszöbölni a rázkódást..
Nekem is a navival kapcsolatos kérdéseim lennének 407sw. A menü rendszerét lehet-e magyarosítani, ha igen hogyan. A navigáció frissítésének mi a folyamata, illetve magáról a navigációról és a menükről van-e valamilyen leírás, hogy kicsit könnyebb legyen a beállítások között navigálni. Mire érdemes frissíteni, r4-r5. Láttam, hogy sokan foglalkoztatok már ezzel a kérdéssel, de nagyon szét szóródott a fórumon belül, illetve sok a pm válasz is. A segítségeket előre is köszönöm!
Fölfelé azért tudja, hosszan kell nyomnia a gombot. Kánikulában(már lehetne:) többet érsz, ha kinyitod a két első ajtót, hamarabb kiszellőzik mint az ablakokon.
Teljesen fel vagyok háborodva. Egy barátom most vett egy használt 2003-as Ford Mondeót zetec felszereltséggel, ami majdnem a fapad, és távirányítós gombnyomásra felhúzza az ablakokat ÉS LE IS!!! Egy haver 2000-es Passatja is tudja ezt. A 407, mint kategória csúcsmodell, fekete bőrbelsővel meg nem tudja? Nincs olyan szoftverfrissítés, amivel fel lehetne okosítani erre a funkcióra? Mert sokszor lenne rá szükség, hogy az átforrósodott utasteret kiszellőztessem, mielőtt beülök nyáron. Vagy tudja, csak még én nem találtam meg a módját?
Nem javult meg az enyém sem a jeladó csere után. aztán márkaszerviz szoftver frissítés és egyelőre úgy tűnik sikerült orvosolni kifogástalanul működik..
Sziasztok. Ma volt komplett vezérlés csere és fura hangot hallok a vízpumpa felől. Olyan hüppögő szerű. Az autó 2 évig nem nálam volt és a szervíz előtt nem hallottam nagyon a hangját, de szerintem ez előtte nem volt. Van ötletetek mi lehet?
Én az RT4-en összekötöttem az ájfont egy ilyen spec kábellel, de nem értem vele semmit mert a kijelző 1/4-ében láccott. Felbontást meg nem nagyon tucc állítani. Sztem DVB-T-t érdemes rákötni, azon nézhecc tévét, teljes képernyőn jön és van rajta USB a videóknak.
A következöt szeretném kérdezni rt3 navi képernyőjét szeretném összekötni mobil telefonnal,micro USB-RCA kábellel. A telefonon lévő videókat ,zenéket nézném.Tudom hogy a micro USB digitális az rca pedig analóg, ennek elenére a neten keresve több ilyen kábelt is találtam. Esetleg valaki próbálta már ezt a megoldást ? Köszönöm.