Először annyit, hogy valamiért mindig kizár az Index a fórumból. Én régi tag vagyok itt, voltam Dorisuz, Svegacomp, Doominogame. Most új nevet kellett felvennem megint.
Tudom, hogy van készen turbónyomás mérő, de az ronda, ha odabiggyesztem külön. Tudom, van Torque progi is, de én beépítettem 2 új műszert magamnak. Ez a hobbim. Nem iszom, nem dohányzom, műszerfal tuning a hobbi. Mert szerintem nincs szebb látvány, mint amikor sok mutató, meg szeretem is tudni, mi történik éppen a motortető alatt.
Eddigiek:
Opel Combo, 5 új műszer a fordulatszámlálóba.
Ford Mondeo, egy új műszer (turbó).
És most van folyamatban:
Bal oldali új műszer mér olajnyomást és turbónyomást, a jobboldali akksifeszültséget és fogyasztást. Van egy átkapcsoló gombocska is. Most készül a vezérlő elektronika hozzájuk, ahhoz kellenek a bemenő értékek.
Szia!Köszi !Addig eljutottam,hogy kiolvassa a hibakódokat,van piros és ugyanannak a hibakódnak szürke kód is!Rátapizva megjelenik a törlés meg a hibakód internetes beazonositása,azonban a törlés utáni újbóli kiolvasás után is fennáll ugyanaz a hibakód,nem törli!Magyar nyelvű fizetős az APP.,,,próbáltam az ABD Cár Doctorral is ,az sem tőről.:(
Fogaskerekes és öntött műanyagban a szerkezet. A mozgó emelő keret fogaskerkes. Azt nézd meg , hogy ha leveszed az ajtó kárpitott és az ablakot le fel mozgatod nem billen-e be jobbra vagy balra a szerkzet az ablakkal együtt, olyankor megszorul. Ha igen a szerkezetett kell kivenni, ablaküveg ki aztán a szerkezet. és csere. Ha nem ez a gond üresen futtasd az emelő motort(nagyon kell tekernie igy terhelés nélkül).
2 napja bugas jo a jobb oldalrol a szervomotortol (elektromos) joval minimum alatt volt az olaj feltoltottem de meg mindig bug ,ha leallitom az autot akkor bug egy hangosat aztan elhallgat :(
Ma parkolás és várakozás közben megállt mellettem egy céges fehér furgon, az oldala teletetoválva feliratokkal. Unalomból átböngésztem és helyi, városbeli diesel műhely hirdette magát rajta. Utána néztem a neten, régóta vannak, komolynak tűnnek. És csinálnak ECU újraírással tuningot is.
Kommunikáltam velük, kb. 90.000 Ft-ért (247 Font) az ODB-n keresztül feltöltenek egy olyan tuningot, amelyik ad több lovat, forgatónyomatékot, szóval minden jót ígérnek. Tuning boxot nem akarok, félek az egyszerűbb megoldástól, ahol csak felemelik az üzemanyagnyomást és kész. Az ECU átírást komplexebbnek érzem, turbónyomás és befecskendezési időpontok és értékek átírásával. A fogyasztás igazából nem érdekel, nyugodtan lehet 5.6 helyett 6 liter is. Azt is tudom, hogy egy erősebb motor jobban igénybe veszi a hajtásláncot, pl. kuplung. De nem vagyok brahi sofőr, nem rugdosom a pedálokat, vagyis képesnek tartom magam arra, hogy kulturáltan kihasználjam a többlet erőt.
A kérdés végül az, hogy megcsináltassam-e. Száguldozni nem akarok (itt nem is nagyon lehet, max 70 mérföld/h), de az alsó tartományokban egy kis többlet nyomaték jól jönne. Érdekelne a véleményetek, kinek van ilyen és mi a tapasztalat.
Legyen kedves valaki nézzen nekem egy cikkszámot felső hűtőcsőhöz (termosztát -> hűtőradiátor felső bevezetése). Van rajta egy kis légtelenítő szelep szerűség és ott nyomja ki a hűtővizet... Autóm: VF36DRFNB21133879
OBD Check fault codes - ra tapizz, ha lefuttatja a keresést, kiírja,hogy van-e hibakód. Ha nincs akkor oké, ha van törlöd, a felajánlott menüből. Nem lehet elrontani nagyon, ne aggódj, de persze óvatosan, ha angol és nem érted.
Lehetséges, hogy egy kábel szakadt el belül valahol ami általában érintkezik de néha nem ahogy a motor rezeg.
Nekem volt hasonló esetem egy másik francia márkával. Ott kiderült, hogy egy igen vékony kábel ami a computer fele megy szenved a fenti problémától, kívülről nem látszott a kábelen, hogy baja lenne.
Az alsó motorvédő műanyag sérülése miatt ha szét van törve felmehet a víz, jég a kábelköteghez ami nem nagyon szereti a belefagyott jeget főleg ha közben a motor rezgeti a kábelköteget.
Kb. 3-4 óráig keresték a hiba okát aztán 5 perc volt javítani :)
Magyarország,,Mór,erősen esős szeles idő,de a hajam még tart!
Ellenben a torque-al nem tudok hibát törölni,,:Most cseréltem a turbó nyomás szabályzót,nem világít semmi a műfalon,de kitörölni vmiért nem tudom.Valószínűleg hülye vagyok a torque-hoz. :)