Nekem is 407 Sw ,1.6Hdi-m van,145.000-el vettem jutányosan,céges "egygazdás" kocsi volt,sajnos hölgyek használták elsősorban ezért a kuplung,és a fékek kuka volt,mindent felújítottam amit jónak láttam,plusz még néhány mást is, :)),,Én a LUK szettet raktam bele, (ők találták ki anno a kettős tömegű rendszert) a gyári 116 LE-t felhúztuk 20 %-al,( Egy nagyon profi "Tisza-parti" mesterrel) így még a gyári tiltások leszabályozzák a motort estleges túlterhelés esetén , és ennyit plusz erő elég is a kasznihoz már amire nekem kell,autópályán járok 90%-ban 130Km/h//4.8-5.2 literrel.
Szóval a kuplungot illetően én megvagyok elégedve, igaz a csere óta csak 20ezret mentem vele!
Érdekelne másoknak van e tapasztalatuk ,hogy kuplung szett ,ár/érték/minőség kategóriában vajon melyik gyártó vinné el a pálmát ?
A gyári programja a kettőstömegűre egyértelműen a Valeot hozza, a kuplungra nem jelöli meg külön a gyártót, de gondolom ők is szettel dolgoznak. Árban mindenképpen jobban jársz ha nem a pegónál veszed. Lehet hogy szar a valeo, de ha az van benne csak elment valahogy 270-et. Nekem is valeo volt a Picassomban és 220 ezernél feküdt ki.
Gyárilag Valeo? Ez biztos? Visszaolvastam elég sokat, Betg mester eléggé lehúzta a Valeo szettet, gyárit javasolt valakinek, de ha a gyári is Valeo akkor nem értem...
Van most amúgy akcióban holnapig szettben "LUK, Sachs, Valeo és Aisin kuplung szett és kettős tömegű lendkerék akció speciális árakon2015.01.31-ig!"
itt: xenixauto.hu
Peugeot 407 kettős tömegű lendkerék 2.0 HDi 16V 136 LE --> 2006.09 109 980 Ft 199 417 Ft -45% Valeo
Peugeot 407 kettős tömegű lendkerék 2.0 HDi 16V 136 LE --> 2006.09 79 990 Ft 148 210 Ft -46% LUK
Peugeot 407 kuplung szett 2.0 HDi 16V 136 LE --> 2006.09 48 330 Ft 93 480 Ft -48% LUK
Valeo kuplung nincs sajna 2006.10 előttiekhez... Ezek tényleg félárak??? Le kellene csapni rá, mit javasoltok?
Luk is jó minőség?
Hogy kell-e?
270-et elment eddig az autó, 240-nél lett vezérlés csere, egy-két kisebb hibától eltekintve (kopp-kopp-kopp) hibátlanul üzemel, szóval megérdemli szerintem :)
Gyárilag valeo van benne. Az ára pedig nyomólap+tárcsa+kinyomócsapágy 95106.-
Kettőstömegű lendkerék pedig 115.268.-
Főtengely szimering (mert ilyenkor azt is illik cserélni) 7918.-
Van még a kuplunghoz és a kettőstömegűhöz egy-egy tétel ami vonatkozó alkatrésznek nevezi magát.Nem gondolom hogy ezt kötelező megvenni. Lehet valamelyikünk jobban tudja mi van a "csomagokban".
407SW 2.0Hdi RHR 2006 270e km, lassan szerintem kuplung+kettőstömegű cserés lesz... A kuplung nehezen is jár és érezni, hogy kicsit olyan "darabosan" járja az útját ahogy nyomom plusz nyikorog mint a bánat, akkor hallani amikor nem jár a motor. Nagyon kint fog, de még gázra nem csúszik meg amikor gyorsítok, teligáznál sem, de ha éppen kicsit rajtahagyom a lábam már érezni, hogy megcsúszik.
Milyen szettet lenne érdemes venni, van esély a gyári kuplung + kettőst. "jó" áron való beszerzésére, vagy teljesen esélytelen??
Gyárit preferálnám inkább, mert ha már kicserélem akkor chip-et is szeretnék, amit nemtudom az utángyártott LUK vagy VALEO miként bírná...
EGR és talán FAP kiiktatást is fontolom, utóbbit 180e-nél tisztították és töltötték, úgyhogy lassan megjön megint az ideje... Az autó családbeli 0km kora óta, de most lett helyette egy új gép, így én fogom használni most már kizárólag. Sajna az olaja 30ezrenként lett cserélve, de 90%-ban Total Ineo-t kapott.
Nem fog lejönni. Hamarabb kitörik a műanyagból az alu gyűrű, minthogy elengedje a tengely. Nem tudod rendesen feszíteni, az alu oxidja nem engedi, hogy az áztatószer bekússzon a tengelyhez. Így jártam egy 206-tal is. Bontott kar éppezért nincs hozzá, mert a bontóban sem tudják levenni. Levágás, majd új.
Na, erre azt tudom mondani, amit Adlington a Macskafogóban: "Én bízom az egy százalékomban." ;) Vesztenivalóm nincs vele, ha lejön jó, ha nem jön le, levágjuk. Édesapám (aki nem sokat, csak úgy 50 évet húzott le a gépjárműjavításban) annyit mondott rá, hogy ha egy óra alatt nem szedjük le, akkor az sehogy nem jön le. Amúgy az első amit mondott az az volt, hogy le kell vágni. De neki is mondtam, hogy legalább próbáljuk meg. :)
Igen, az üvegre vigyázni kell, Én most intéztem direkte ablaktörlő lehúzót, meglátom, mire megyek vele. :) Igen, a levágós módszer az megvan, de ugye az a legvégső (és egyben legdrasztikusabb) megoldás, ezért azt hanyagolnám, amennyire lehet. Utána még mindig ott van, hogy kell-e másik talapzat, vagy helyre tudom hozni a meglévőt. Úgyhogy egyelőre várat magára a válasz.
A csövet végignéztétek? Nem repedt sehol? Ha mindkettő csak pisil akkor tuti elmegy a nyomás valahol. Szépen el kellene terítenie a szélvédőn, majdnemhogy porlaszt az enyém. A hátsót meg menet közben kell használni mert álló helyzetben a földre spriccel, mert a menetszél nyomja az ablakra, ugyanúgy porlasztva. Tűvel megszurkálva elrontod az ellapított fúvókát, onnantól nem fog porlasztani. Sűrített levegővel lehet visszafelé óvatosan megfújni.
Ugyanez az autó típus ugyanez a probléma nálam is, (és még egyebek). Szerelőmnek nem sikerült sajnos feljebb állítani...engem is érdekelne más tapasztalata...egy biztos a 307sw az jól veret, talán csereszabatos. :)
A 407-nél van olyan lehetőség, hogy okos eszközzel előcsalogassunk mondjuk egy 2007-es autóból olyan funkciókat, mint pl.: hegymeneti visszagurulás-gátló, keréknyomás érték kijelzése kerekenként, well come világítás RF kulcsos nyitás esetén... ?
Sajnos a kar, úgy tűnik teljesen rágyógyult, viszont a záró anya, az már lejött. Elképzelhető, hogy lehúzóval lejön a kar? Próbálkozott ilyesmivel valaki? Vagy inkább ne erőltessem, hanem mindjárt vágjam/vágassam le?
Én oda spricceltem, ahol fordul a a tükörház, abba a vízszintes résbe egyszerűen kívülről. De nem sajnáltam, elázott rendesen. Nekem segített, mert lehet csak nehezen fordult. De ha ott valami nagyon kopott, vagy belejutott valami kosz, bogár, egyéb, akkor szorulhat.
Nemrég csatlakoztam én is a 407 táborhoz egy Sw-vel. (C5-ről váltottam főleg a befecskendező rendszer és egy kihagyhatatlan vételi ajánlat miatt:))
Facebook-on kérelem beadva. :D
Egy gyors kérdésem lenne: lehet valahogy az ablakmosó fúvókát állítani? A bal oldali még álló helyzetben is csak a szélvédő közepéig nyomja a vizet, 80-nál már csak alulra - és maszatol az ablaktörlő. A fúvóka új... :(