Keress bármilyen ELM 327 eszközt, van belőle. Én azért ezt választottam, mert kicsi és elfér a zsebben. Mármint a kocsi középső tárolójában a lehajtott fedél alatt is. Amúgy megjött a 7 colos tablet is a netről, kemény 40 Font volt. Most a beépítés következik, természetesen úgy, hogy alaphelyzetben pofával lefelé fekszik a középső grillrácson, (vagy a grillrácsban a megfelelően kivágott lyukban) majd gombnyomásra felnyílik. Most agyalok a mechanikán ehhez, meg kell hozzá egy pici elektromosság is. Ha kész, majd lefilmezem.
Szia! Marhára nem rávaló méretű a kereked, mert a kisebb kerékmérettől is kisebb 9mm-rel, a nagyobb kerékmérethez képest meg 25mm-rel. Egyébként semmi baja nem lesz, én 20assal járok.
A véleményetekre lennék kiváncsi. Nem rég vettem egy 407-est, és most vettem észre, hogy a nyári szett 235 45 17"- es. A motor az erősebb 1.8-as benzínes, és tartok tőle, hogy ez a méret megterheli a futóművet, vagy lefogja a motort. Szerintetek?
Koszonom de igazabol lampaatepites miatt kellenek a motorok mert az utangyartothoz nem kell ,de viszont csak azt lehet szetszedni morimoto japan projektorok mennek bele ,mar keszul!
Talaltam jo aron ket uj allitomotort valeo-t!
A ket halogen gyari lampam valoszinu eladasra kerul!
Ez egy apró kütyü, amelyik rámegy a diag csatira és blútóton át minden leolvasható adatot elküld az androidos eszközre, ez lehet mobil vagy tablet. Letöltöd a Torque applikációt és a mobilod kijelzője kicsi műszerfallá alakul, amire kb 60 dolgot kitehetsz a fordulatszámtól a hűtővíz hőmérsékletig tetszőleges konfigurációban, elrendezésben és méretben és stílusban. Beállíthatod, hogy pölö a hűtővíz műszer egy bizonyos fok alatt vagy felett villogjon, stb. Van rengeteg skin hozzá, én találtam egészen olyat, mint a 407 kijelzője.
Ezen felül a cucc tud hibakódot olvasni is. Én most várom a postát, egy 7 collos tablet fog beépülni, azon lesznek az extra adatok, töltés, turbó, légnyelés, railnyomás, beszívott levegő hőmérséklet, ilyenek. Ja és van a progiban pitch-mérő is, az olyan, hogy mutatja, hogy merre dől a kocsi, jobbra-balra, előre-hátra, mint a terepjárókban. Van iránytű benne és van olyan gyorsulásmérő szenzor is a műszerkínálatban, mint amit a F1 kocsikban látsz néha. Szóval egy izgalmas és hasznos cucc.
Ebben a hidegben normális az, hogy csak 75 fok körüli a hűtővíz hőmérséklete meleg motornál? Menet közben 70 és 80 fok között járkál a mutató, nem áll be stabil értékre. (2.0HDi) Eközben az olajhőfok fix. Nálatok hány fokos a víz?