Nem is értem, miért vakarja a fejét az összes (márka és nem márka) szervíz a párásodás problémára. Nekem, a totál amatőrnek is összeállt az algoritmus az elmondottak alapján, hogy mit kéne ellenőrizni, tök logikus minden, ezt egy szerelő ne tudná, nem egy űrtudomány !!
Na ezért gondolom, hogy, nézzenek bár madárnak, viszem az ötleteket egy listán (checklist) és átadom a szerelőnek...Ha nem sikerül megjavítani, nem lehet használni az autót hideg időben!!
Külső-belső: ha kézzel beállítom a belső keringtetést, akkor úgy marad, nem vált át külsőre. Át kéne?
Sziasztok egy 3 eves 2 literes 163 LE HDI motorrol lenne szo !
Legfokeppen a reszecskeszuro regeneralasarol!
Ugy tudom minden 400-500 km megtetele utan bekovetkezik!
Ennek az 500 km -ert egy adott ut alatt kell megtenni vagy aprankent ossze jon akkor is regeneralja a reszecskeszurot!
Egy hete toltottuk fel az adalekanyag tartalyt ami szukseges a regeneralashoz !
A szerelom azt mondta hogy 3000 fordulat felett olyan hofokot er el a keramia ,hogy a rendszer akkor fecskendez ebbol az adalekanyagbol ami segiti regeneralni a szurot,plusz minden tankolasnal is adagol ( tanksapka nyitasnal)
Ez tenyleg igy van?
Meg ezt talaltam:
"A részecskeszűrővel szerelt HDi rendszerek csak alacsony kéntartalmú gázolajjal működtethetők"
A kutakon az osszes premium gazolaj alacsonyabb kentartalmu?
Sikerült kicserélni SW-n a hátsó ablaktörlő kart és a tengelyt is bezsírozni és még a hátsó üveg is egyben maradt :)))
A megoldás főbb lépései (két emberes művelet):
- WD40-el beáztatni
- egy nagy és nehéz francia kulccsal erősen meg kell fogni a tengely alsó részén lévő fém lemezt és erősen ellent tartani, lehetőleg nem felütköztetve
- felülről hosszú csillag kulcs és kalapáccsal történő ütögetése, majd végül hirtelen nagy erővel megpróbálni kinyitni az anyát, többszöri nekifutásra nehezen de meglazult
- az ablaktörlő kart meg lehet próbálni lehúzóval leszedni de valószínűleg kitörik a műanyagból az alu persely a karból (nekem eleve törött volt a kar), végül egy vas fűrész lap segített az alu persely tengelyről való eltávolításában ;)
- a tengelyt egy seeger fogja azt eltávolítva lefele kicsúszik a tengely
Segítségeteket kérném: az MP3-as lejátszo nem hajlandó kiadni a CD-t, hiába konyorgok neki :-) , nem is jásza le, csak a homokóra forog álandóan.....mi lehet a gond?
Az EGR-t már tavaly lefalaztam, miután egyszer benzint tankoltam a dízelbe, és rángatott. Csináltam egy hibatörlést, majd megyek vele pár napot, aztán megint kiolvasom.
Amúgy a kütyü érdekes játékszer. Folyamatos módban tudja olvasni az üzemanyagnyomást a rail-ban, a beszívott levegő hőmérsékletét és mennyiségét, meg sok egyéb adatot. Elnézegettem egy darabig. Ezek szerint a diagnosztikai csatin szinte minden motor információ ott van?
Egyébként ha már ott lesz az autó... A tetősötételő nem működik mert szét van esve, kuka. Viszont szereztem egyet bontottan ami egyben van és működik (elvileg). Nagy munka lenne kicserélni? Beleférhet esetleg? Csak érdeklődöm.
Kellett volna ma le ablakmosnom az első szélvédőt, de a bal oldali fúvóka 10 cm-re spriccel, a jobboldali 1.5 cm-re. Mi a teendő? Ki lehet valahogy tisztítani a fúvókákat tűvel, vízkőoldóval, vagy cserélnem kell? Ha igen, hogyan tudom kivenni a régieket? Kipattintós vagy van valami trükkje? Ki csinált már ilyet?
Jó reggelt! Boldog Mikulást Mindenkinek! ( így utólag is... ) Betg hallom a drágámmal lezsíroztátok, hogy holnap megy hozzád az autó Békéscsabáról. Lehet a végén mégsem kell felgyújtanom? :P :D
sziasztok , peugeot 407 sw 2,0 hdi van ,az a problémám adódott hogy alapgázon szépen megy de ahogy elindulok 30-40 km/ó olyan mintha fütyülős hang jönne ki a motortol
Persze értem és, de itt az Ebay-en veszek szinte mindent, mert sokkal olcsóbb, mintha boltba mennék. De csak a fenti linken találtam azokat, s nem vagyok biztos, milyen kell bele. Ezért dobtam fel a kérdést.