Kedves elektromos szakik (és nem szakik is), szeretném a véleményeteket kérni ezekkel a mütyürökkel kapcsolatban. Itthon a Dension-t találtam meg erre a célra, de igencsak drágán. Viszont a Dension-nál azt ígérik, hogy a kijelző is megjeleníti az aktuális szám előadóját, szám címét és az RD4 kormány távirányítójával is működtetni lehet.
Működtetni kéne a külső belső levegő keringetést és megfigyelni hogy átvált belsőről külsőre meg vissza , lehet még kondenzvízelvezető cső dugulás is , de ez a legkevésbé valószínű.
Hello sziasztok valaki tudna nekem segiteni 407 2.0hdi van már kb 5 hónapja szivok a Depotion system faulty mókával amiket cseréltem és n szünt meg a hiba: uj egr szelep turbó nyomásszabályzó nyomásérzékelő olaj vezérlés szürök meg a kötelező,egyépKént szervizkönyves az auto és turbo ketőstömegü meg azthiszem magasnyomásu lett cserélve 240000 nél nagyobb gyorsitásnál kön elő a hiba ha leálitom a kocsit akkot elmulik egy darabig a piktogram hol elalszik hol előjön nincs ford azám korlát csak amikor beirja a hibát nem megy ugy a kocai ahogy kellene szervizbe azt mondták h magasnyomásu vagy befecskendezés remélem h nem és h van rá valami megoldás.
Nem nagyon tudom elkepzelni hogy a klimaval bejuft levego nem tunteti el a parat. Ugyanis a klima altal befujt levego gyakorlatilag szaraz azaz majdnem hogy nem 0% a paratartalma....
Ugyhogy ha az nem tunteti el csak ugy lehetseges hogy a klima nem mukodik, a pollenszurot ujra ki kell cserelni. Egyertelmu hogy ilyen nyirkos idoben paras a levego ami bejon.
Köszönöm az ötleteket, neked is és minden hozzászólónak. Írok belőlük listát és úgy megyek a szerelőhöz, hátha...eddig nagy volt a tanácstalanság a részükről.
Igaz, nem Peu, de nekem az előző kocsimnál a párásodás oka az volt, hogy a külső-belső levegőt állító kis rudazat le volt csúszva a helyéről, és a cucc belső levegő állásban maradt. Na onnantól kezdve télen csak kicsit leengedett ablakkal lehetett kocsikázni, és időbe telt, mire rájöttem mi a gond. Tudom a 407 nem ilyen egyszerű, mint a kis Suzukim volt, de lehet, hogy a gond ugyanaz, talán ott is van valami terelőlap, ami szétesett, vagy eltört?
Más:
Nekem a 2.0 benzinesen kell szelephézagot ellenőrizni-állítani? 16V 140 LE 2006.
Ok, hogy fújatod, de tényleg megy a klíma? Nekem is befátyolosodik indításkor, de sec-perc lefújja. Asszem a kesztűtartó felett van az a kis nyílás, ott nézi a páratartalmat, lehet hogy rossza a szenzor én nem is használja a klímát...
Még egy dolog, nézd meg nem fogy-e a hűtőfolyadékod, mert ha lyukas a fűtőradiátor akkor azt felnyomja az ablakra azonnal, de olyankor édeskés fagyálló szag terjeng a kocsiban, és annak a páráját képtelenség letörölni a szélvédőről..
5 ember páráját azért eléggé nagy kihívás ledolgozni az ablakokról főleg ilyen esős párás szottyos napokon. De van egy páraérzékelő benne, ami ha tönkremegy akkor az automata klíma nem vagy rosszul érzékeli a párát a kocsiban, és nem kapcsol klímát. De ha manuális állásban sem viszi le és a pollenszűrőd is jó, akkor két dolog jutott még eszembe, ellenőrizd a fűtésboxot a motortér felől, nem-e került elé valami mocsok, illetve a klímának a kondenzvíz elvezetője tömődik el olyankor bennmarad a kocsiban és újra pára lesz belőle.