Csípem az ilyen jó kezű, jó eszű fazonokat. Magam is ilyen voltam, még az átkosban. Persze akkor rá voltunk szorulva, hogy tudjunk autózni.(én kis Junosty tévét raktam a zsiguliba a szerelevényfal alá egy sinbe:) De aztán a globalista informatika kiölte belőlem:(
De az a gondom, hogy ha én ezt betekerem az olajgomba helyére, akkor az oldalán levő új lyuk esetlegesen helyezkedik el, lehet hogy pont úgy szorul meg az idom, hogy hozzáférhetetlen helyen van a lyuk. Ilyenkor mi a megoldás?
Valami olyan megoldás kellene, hogy egy hollander-szerűségből ágazik ki az új lyuk, oda fordítom, ahova kell. A Ladánál eleve így van megoldva.
Be fogok építeni egy Lada olajnyomás műszer jeladó gombát a 2.0 HDI-be. A műszer már készen vár.
Elvittem egy szájhős szerelőhöz, de az meghátrált 5 perc után. Hogy ő nem gondolta, stb...
A kérdésem az, hogy hogyan juthatnék hozzá egy olyan idomhoz, vagy bármilyen megoldáshoz, ami lehetővé tenné, hogy az eredeti olajnyomás kapcsoló helyére betekerném (M16X1.5), majd a másik végére betekerném az eredeti olajnyomás kapcsolót vissza, és mellé a Lada olajnyomás jeladót is. Tud valaki olyat, aki egy ilyet legyártana? Vagy készen kapni esetleg?
Hát igen, nagy a dilemmám. Megvettem a 406 kupét 6 éve, létrehoztam belőle azt az autót, ami kinézetre és műszakilag tökéletes. A közel 200 lóerő, a V6-os motor, a mozgékonyság, csend, kultúrált csendes beltér, nagyon kemény merev kasztni, fordulaton szívet-dobogtató V6 muzsika, stb. párosul egy olyan minőséggel, amin még mindig csak ámulok. A 16 éves autó sehol nem rohad, még felszíni rozsda sincs, a hátsó kipufogó dob még az eredeti, műszakilag kifogástalan, ezer dolgot meg tudok csinálni rajta, de jellemzően túl sok munka nincs vele. Rengeteg tartalék alkatrész, de bontottan kellemes áron minden beszerezhető. Amortizáció minimális, ha véletlenül lezúzom, a kár nem eget rengető, még ha egyben ki kell dobni sem. Kényelmes, gyors, fantasztikus kinézetű, megakad az emberek szeme rajta. A beépített gázzal benzinre vetített 7 liter körüli a fogyasztása. 16 évesen a teljesítményadó alsó minimális sávjába került. Van egy minden szempontból fantasztikus autóm, a lehető legolcsóbb üzemeltetéssel, szívet-dobogtató vezetési élménnyel.Egyszóval nincs értelmes indokom a cserére, sőt. A 407-es fehér belseje kápráztatott el és beindította az agyamba kódolt hangyát, ami 5 évente újat akar. Ez van. Szeretném hinni, hogy a 407-essel többet kaphatok, de nem vagyok benne biztos. Most ott tartok, hogy megpróbálok valahogy egy V6 benzines 407-es kupét fellelni, a tulajával összehaverkodni, hogy eldönthessem, valóban ezt akarom-e. :-)
......Megszeretnek osztani egy fontos tapasztalatot,mindenkivel...5 evvel ezelott ,1 evesen vasaroltam egy 407-es 2.0 Hdi-t 30000 km-rel.Ujjat szerettem volna ,de az ara miatt a hasznalt mellett dontottem....Alapos ember vagyok ezert ,teljesen atvizsgaltam kitisztitottam szuroket olajakat ,motorba valtoba csereltem.Alkalmankent a motor megalt alapjaraton....Nagyon bosszanto dolog,teszteltem,semmi hiba nem jott elo.Igy ment ez 2 evig ,leszereltem a szenzorokat kitisztitottam ,megint ellenoriztem ,semmi hibat nem talaltam.....Kb 3 eve veletlenul teletankoltam 100 oktanos benzinnel,Franciaorszagban tortent ,a benzin pumpa is belemegy a disel nyilasaba ,es egy kicsi szindifferencia volt a szorosan egymasmellet levo oszlopokon.20liter diselre tankonltam ra,az kb 45 litert.80 km-ert mentem igy ,40-et erre 40-et arra,vissza a benzinkuthoz mert megvoltam gyozodve ,hogy koszos uzemanyagot tankoltam.Fustolt rangatott es nagyon nehezen indult el..Abban a pillanatban ahogy rajottem ,mar nem inditottam el a kocsit ,elvitettem egy muhelybe ahol leszivattyuztak az uzemanyagot...Motornak szerencsere semmi baja nem tortent,az ottani szervizben is megerositettek a 2 literes motor nagyon jo.De a lenyeg a motor soha tobbet nem alt,ami azt bizonyitja hogy egy szenzor,vagy dugulas volt a problema.En hasznaltam REDEX-t ,de soha nem segitett.A legjobb tisztitas 20 liter diselre raonteni 1 liter benzint ,mert elozo tulajdonos sporolni akart es vagy nem cserelt olajat idobe ,es vagy olcso szemetet tett beleaz olaj raegett valamelyik erzekelore,vagy tobbre.
Szerintem a kivanalmaidnak megfelelo autot nagy valoszinuseggel csak a mobile.de-n talalod meg, itthon nemigen. A kezivaltos eleve nagyon ritkasag...
Maganvelemenyem az, hogy a 406 coupe osszessegeben kivanatosabb auto a 407 cope-nal. (Egyszer meg benevezek egyre, tartsd meg a tiedet meg 10 evig, es vevo leszek ra! ;-))
Sziasztok kedves 407-esek. Nekem pillanatnyilag egy 406-os 3.0V6 kupém van és imádom ezt az autót. Viszont most beleszerettem egy homokszínű, fehér bőrbelsős 3.0V6 benzines 407-es kupéba, amit aztán elvittek az orrom elől. Nagyon szép és elegáns volt ez az autó és úgy estem bele, hogy az életemben még nem vezettem ilyen autót.
Valójában azt sem tudom, hogy a külső benyomás után tetszett volna e.
Amiért most idejöttem hozzátok, az két kérdés. Van-e köztetek olyan autós, akinek 406-os és 407-ese is volt - esetleg kupék - már és tudna pár pro-kontra összehasonlító dolgot írni.
A másik. Kék színű, fehér bőrbelsős, 3.0V6 benzines, kéziváltós autót keresek. Reális, hogy egyszercsak valahol találok ilyent?
Na, kíváncsi vagyok, van e válasz akármelyik kérdésemre. Ha van, előre is köszi! :-)
Tudom az olajat mondták de azzal semmi gond nincs azt szoktam figyelni!
Gyári diaggal is nézettem : azt mondták hogy a sikertelen regenerálások száma elérte az 5-öt! Kellene neki a hosszú út! Utána minden megoldódott a hosszú úttal!
De ki szedetném szedetni belőle mert városba szarakodik!
Olvastam mar itt korabban, hogy van lehetoseg a beepitett navigacio cserejere. Igazabol en is szivesebben hasznalnek egy RT4-est, a gyarilag beepitett RT3 helyett. Tudna esetleg valaki segiteni ebben? Nagysagrendileg milyen koltsegeket jelentene ez?