Zoolan volt oly kedves, és a kormányszervó olaj cseréje mellett diagolt és nézett élő adatokat is, de nem derült ki a gebasz. Próbából kicseréltük a légtömegmérőt is (utólag is köszönet a korrektségért), de nem az a gebasz, mondjuk Zoolan már előtte mondta, hogy meglepődne, ha az lenne a gond. :)
Végig kéne diagolni és végig nézni minden élő adatot , sokszor én is csak véletlenül bukkanok rá érdekes dolgokra mert nem ír hibát de mégsem jó a gépezet.
Helyesbítek, nem FELTÉTLENÜL a hőmérséklet adatok hibásak, de az is benne van a pakliban. Lényeg, hogy elvileg a keverékképzés témában kellene továbbmenni...
Úgy tűnik, hogy keverékképzési probléma áll a torpanás mutatvány mögött. Az a gyanú, hogy valamelyik szenzor nem megfelelő hőmérséklet-adatokkal látja el a vezérlőt, ezért folyamatosan szegény a keverék. Van esetleg valami tippje valakinek, melyik szenzorok azok, amik szóba jöhetnek abban a tekintetben, hogy az adataik közvetlen ráhatással lehetnek a keverékképzésre?
Ha egy PIC megszámolja, hogy egy sec alatt hány ezred secig van nyitva az injektor, az miért nem fogyasztás adat?
Ha pedig egy 100 volton és pár amperen működő készülék vezetékére rákötök egy milliomod amper fogyasztású vezérlőszálat, az miért vágná tönkre a rendszert? Vagy egy térvezérlésű tranzisztor bázislábát, amelyiken nem is folyik áram?
Még annyit, hogy a Siemens rendszerben a plusz 100 voltot kapcsolgatja a vezérlés vagy állandó plusz mellett a testet kapcsolgatja az injektoroknál? Fontos lenne.
Sürgős választ várok arra kérdésre, hogy a VF36ERHRH21201260 alváz számú, 2000 cm3 dízel 2005-ös gépemben milyen befecskendezőrendszer van, és milyen feszültséggel működnek az injektorok. Üzemanyagfogyasztás mérő műszer kalibrálásához lenne szükségem az infóra.
Elég gyáriul néz ki. Ha én csináltam volna egy lemezből nem lenne ilyen jó:) De komolyan, pörgess vissza a 18376 hsz.-hez abba van egy link, nagyon hasonló a cucc. Az 5 felfogató lyuk megvan. Csak azon 12 luk van a peremén, ezen 14. Lehet, h egyik 16" a másik 17"
Te nem töltesz le filmeket, jogtiszta a vindózod? :) Én is aszondom, ha valaki 20-asával hozza be, hogy keressen rajta, azt vegyék elő, De aki 1-et hozat be, hogy saját ketyeréjét pátyolgassa, azt hagyják élni. Mi is hagyjuk, hogy csinálják az bizniszeiket a politikusok, sokkal nagyobb tételben. Nem kapott még kaszára, kapára senki:)
Túl komplikált ez a rendszer már.... minden tekintetben...
:-(
Ha valaki nem akar sokat költeni, vagy kockáztatni egy ilyen ketyerével, akkor vegyen egy elm-et, abban nincs rizikó és megússza szerintem 4000 ft-ból postaköltséggel együtt. (vagy megveszi itthon ugyanazt duplájáért)
Azért én elbeszélgetnék a Nav kedves munkatársaival, hogy ugyan már nincs elég olyan mikulás aki kábítószer összetevőket, bombagyártó cuccokat hoz be, azokat csesztessék, ne az autósokat akik a méregdrága, agyonkomplikált, túltitkosított, túlságosan levédett, túlságosan környezetbarát autójukat próbálják egy kicsit költséghatékonyabban kezelni.
(Persze ez nem jelent semmit, attól még bekérik a számlamásolatot, utána is járhatnak, de kis értéknél nem nagyon szoktak.)
Kameránál jártam így, eltartott 2 hétig a levelezés, de mivel 100 Ft-al a "határ" alatt volt, így nem kellett fizetni/vámoltatni. Azóta is használom. :-)
A" nagytétel", és főleg egyszerre már tényleg gond lehet.