Tud-e valaki hozzáértő mestert, aki a motorvezérlőt be tudja mérni, esetlegesen ki is javítja.ME7.4.7 Bosch vezérlőröl van szó, V6 3.0 benzines erőforrás.Előre is köszönöm a segítséget.
Szia . Zolysys Mester segített hozzá a 7 colos nagy kijelzőhöz ,valamint a régi felkerült a müszerfal tetejére az is gyári keretben majd csinálok képet holnap.
Szerintem a PSA így kérte.. Bár érdekesség: Ha kiveszed a fizető utakat és beállítasz pl egy Szigetvár uticélt egyből dobja hogy nem tudja megtervezni.. minth nem ismerné a pályán kívüli életet.. Térképet lehet okosítani... csak időm nincs rá :)
Nem néztem még Nissan navit. A 407-hez képest viszonylag kevés viszonyítási alapom van navi ügyben, céges utakra szoktam Mondeoval, Passattal, vagy A6-al menni, de azok is csak félig-meddig összehasonlíthatóak a 407-el, mert a Ford, a VW és az Audi új, a 407 meg már 5 éves elmúlt. Nekem igazából a PUG navival semmi bajom nem lenne, ha ismerné a fizetős utak/autópályák fogalmát, meg ha kicsit több POI lenne. Bár az inkább a térkép hibája, nem a programé, de az egyszeri felhasználónak a kettő egy és ugyanaz. Azért az vicces, hogy ha nem akarok autópályázni, akkor elő kell vennem a mobilom és bekapcsolni a Navigont.
Viszonyt egy dolgot nem értek kristálytisztán. A Navteq térképeit részben, vagy egészében használják más naviszoftver gyártók is, ott miért ismerik az autópályákat? És ha ott igen, a PUG-nak készült térképeken miért nem? Vagy esetleg adhatnának ki egy ingyenes konvertert, hogy a normális Navteq térképeket át lehessen kódolni olyanra, amit az autó rendszere is tud kezelni. A fejlesztők sem csinálják másképp, amikor ugyanazt a szoftvert több platformra is kiadják: Átkódolnak.
Sziasztok. Kérdezném a hozzáértőket, hogy 1.6 hdi 2000 fordulat körül kicsit akadozik + fekete füst a fölött viszont rendesen megy volt regenerálás (gépre rakva) de 1 óra mulva ugyanaz ujra részecske szürő hiba,kérdésem az lenne érdemes tisztitatni vagy letiltatni vagy venni kell 1 újat? Ja és volt emellett olyan hangja föleg gázadásnál mint mikor a sima dizelem porlasztoi haldokoltak.
A kijelzők beépitve majd dobok fel képet, belül csiilivili csak a segge füstöl )
Az enyémben is van hangutasítás funkció (RT5 VipCOM), de azzal aztán sokra lehet menni, mondhatni használhatatlan. Először is az utasításkészlete nem csak hogy csekély, de nem kifejezetten azokra a funkciókra hegyezték ki, amit az ember napi szinten használ. Kérdezd csak meg az autótól hangutasítás módban, hogy "What can I say", azaz mit mondhatok? Ekkor kiadja, hogy milyen utasításokat lehet adni.
Másrészt pedig a beszédszintézis is... khm... egyszerű. :)))))
Néhányan azt is mondták, hogy ha a bajuszkapcsolók funkciója megegyezik akkor bármilyen XT számú egység beszerelhető de az immo vagy engedi az indítást vagy nem. Kicsit elbizonytalanodtam.... :)
RNEG: élesebb kép, nagyobb felbontás, sokkal szebb hangzás, mint az RT3, gyorsabb navigálás. :-)
Nekem pl. nem fontos sem a kamera, sem a videobemenet, a hangzás viszont annál inkább, ezért cserélem az RT3-at valami másra... Egyelőre RD4 van bent, igaz Moo? :)