Ma reggel ugye szakadó eső, melóba menet úgy 15 km után sípolás, középső kijelző bepirosodik, hibaüzenet: Battery charge faulty. Később megálltam, leállítottam az autót, felkísértem a feleségem, majd indítás gond nélkül. Mentem úgy 1 km-t, megint a hibaüzenet, erre lekapcsoltam minden lehetséges fogyasztót (világítás, klíma, ventilátor), természetesen a hibaüzenet nem tűnt el. Kicsit később megint meg kellett állnom, utána indítás gond nélkül, nagyjából 5 km-t jöttem melóig, nem jött ismét elő a hibaüzenet. Kérdésem, hogy mivel kezdjem? Akksit (és töltést) méressek, vagy mindjárt kezdjek gyanakodni valami rettenetesre?
Mi az amivel többet tud? Az RT4 jobb felbontása az RT3-hoz képest, az oké. De mi a pontos felbontása a két lcd-nek? Mennyivel jobb és mivel tud többet? Mivel jobb az RNEG a mostanimnál? Rákerestem neten, de külföldi francia oldalakat dobott ki és a franciát nem ebben a formában űzöm jól :D
Sziasztok. nekem a 407 esnél olyan gondom lenne hogy az Economy mod mindig megjelenik a fedélzetin ha a motor nem jár és akkor rádió se megy hogy lehet azt kikapcsolni azt a módot?
Beragadó visszapillantóra is van valami megoldás? Ha egész nap süti a nap, nem nyílik ki teljesen, mikor kizárom az autót. Valami szorul. Ezután ha a gombbal becsukom és megint kinyitom a tükröket, akkor már működik rendesen. Azt már megcsináltam, hogy becsukott állapotban kivettem a torx csavart és befújtam WD40-et, de nem igazán oldotta meg a problémát.
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy az autóm tegnap este leraktam a parkolóba mikor mentem volna vissza hozzá, hogy kinyissam az istennek se akart reagálni a kulcsra... sajnos a kulcsom nem nyitja az ajtót manuálisan (fogalmam sincs miért) de a lényeg az, hogy most nem tudom kinyitni...:D sajnos nincs másik kulcsom egyet kaptam az autóhoz még 4 éve. Na most ilyenkor, hogy nyitom ki a kocsit?! Milyen olcsó megoldást tudnátok ajánlani amitől nem esik le az állam?:) előre is köszi
Boldog és teljes életet élek a fészbuk nélkül is, és a napi időt, amit azzal töltenék, inkább hasznos dolgokra fordítom. Ráadásul egy nagy csomó agysejtem is megmarad épen.
A benzinkútra beállva, a kilincset megnyitottam, majd a zár elkezdett nyitni-zárni, tükör becsuk.
Kiszálltam, becsuktam az ajtót, majd a kulcs távirányítójával nyitottam a zárat, hogy ki tudjam nyitni
a betöltőnyílás kis fedelét.Tankolás közben ismét bezárt,(még jó,hogy a zsebemben volt a kulcs)majd mikor megnyitottam a vezető ajtót, megint elkezdett nyitni-zárni.
Ha jól emlékszem olvastam korábban itt arról hogy a keréknyomás ellenőrzést valahogy ki lehet iktatni, ha valaki elmondaná mit és hogy azt nagyon megköszönném! Ezenkívül égve marad a műszerfalon az ABS visszajelzője, kiolvastuk és mindkét oldali szakadást ír ami nekem gyanús hogy mindkettő egyszerre romlana el. Nem tud-e valaki valami tipikus okozóról mondjuk beázik a csatlakozó vagy valami hasonló?