Úgy tűnik igen, csakhogy az a rész teljes egészében ki van öntve műgyantával. Pont ez zavar, hogy ha ez egy komplett egység (1940 RQ vagy RR)
akkor miért hozza a másik rajzon külön alkatrészként is, külön cikkszámmal (6547TX)
Miért adná meg a PUG külön a relét, ha az valójában nem cserélhető külön.
Az utastéri biztosítéktábla alatt találtunk egy relét, csak nem tudtuk beazonosítani, hogy az-e az... Egyébként a motort megpörgettük közvetlenül 12V-ról, szépen megy. A szelepet nem nyitja se elektronika, se pneumatika, úgy tűnik a szivattyú levegőnyomása nyitja ki.
Szóval vagy a relé lesz, vagy vezeték szakadás/kontakt probléma.
A helyzet az hogy valamiert erotlen also tartomanyban a motor.
Vegsebessegre is romlott a helyzet mert 170nel tobbet nem nagyon tudok vele menni.
Kormol rendesen.
A folytoszelephazban a felso szelepnel talan nem nyitja rendesen a pillango szelepet a vakuum? Ugyanis ott egy repedesen olaj szivarog ki. Valoszinuleg ennek a tengelye elrepedt?
Egr szelep?
Harmadik lehetosegkent a turbonyomas szabalyozo szelepre gondoltam.
Elvileg ez a tuzfalon van viszont nem talalom sehol. Ha jol tudom ott van meg egy vakuumos valami es ezek vakuumcsoveinek felcserelesevel ezt ki lehetne deriteni.
Valakinek otlet esetleg?
Az fap mar nincs a kocsi alatt es a computerbol is ki van irva.
Olajat nem eszik egy millilitert sem. Es varosban napi 150 kilomter klimaval 6,8 a fogyasztas.
Sziasztok. Gondolkozom egy peugeot 407 coupen csak az a gond hogy nem tudom milyen az automata váltó benne mennyi baj lehet vele 130000 km környékén .. valakinek tapasztalat ?
Üdv. Nekem is 2.2-es benzinesem van, csak nem coupe hanem sedan. Most voltunk egy Erdélyi túrán, 7 nap közel 2600 km és a comp. szerint 8,3 L/100-as átlag. Tankolások alapján 8,249 L/100km.
4 személy, csomagok és klíma végig. A 7,6-ot én is keveslem kicsit, bár a személyes rekordom 7,384 L/100km, de csak 500 km-en, szóval nem kizárt ha nagyon figyelsz. Viszont a 8-8,5 lazán tartható, hosszabb távon. Rövidtávon, munkába járáskor (~8 km reggel és délután) 9 körül van.
Opel Corsa Combi kisteherkocsi (1.7D) 440.000 km-rel eladva, pöccre indult, nem füstölt. Pedig kapott szegény, embertelen súlyokat elvitt és elhúzott.
Persze mindkét kocsi melegítve és visszahűtve, hidegen nem taposva. Én ebben hiszek, mert sajátok voltak.
Ha az oroszlán is megy olajcserére, akkor megy bele a Prolong megint.
Más kérdés hozzáértőkhöz: mi kell ahhoz, hogy memóriás legyen az ülésem és a tükröm? A bontókban van minden ilyesmi, de mi kell hozzá? Reális egy ilyen tuning, vagy túl nagy falat?
Új kérdés mindenkinek: RT3 navi van a gépben, és a képernyő alatt középen van egy kb. 1 cm átmérőjű fekete kerekség. Mi az? Sőt a két szélső tekerő mellett van egy olyan valami, mintha infraport lenne. Azok mik azok?
Még kérdés: A motorburkolatomban nincsenek meg a támasztó gumikarikák, amik rámennek a tartó pöckökre. (2.0 HDI) Mi azoknak a pontos nevük, hogy kereshessek a neten olyat?
Én használtam Metabond váltóadalékot, szerintem nem ártott az autónak, általában a váltóadaléknak és szervoadaléknak több értelmét látom mint a motorolajadalékoknak, de a legfontosabb hosszú távon a sűrű olajcsere.
Szvsz nem, csak a belevaló olajat (konkrétan nem tudom, de az enyémben kifejezett ajánlás a 75w80-as olaj használata), lehetőleg Total vagy Elf márkákból. Érdemes kéziváltóban is 2-3 évente olajat cserélni tapasztalatom szerint, mert egyszerűen megoldható (típustól függően persze), és meghálálja.
Peugeot-nál jellemzően nyelestengelytámcsapágy csinálhat ilyet, nem érdemes emiatt szétszedni a váltót, mert nem biztos, hogy jól fogják majd összerakni (nekem ezt gyári szettel, hézagolókkal sem sikerült), váltóolajat érdemes néha cserélgetni. Nekem ilyen 11 éve (nem 407-esen hanem 605-ön), igazából nincsen baja, viszont a hangja tényleg nem túl esztétikus.
üdv! 407sw 1.8 benzinem van már 6éve kb 2éve kuplung szerkezet lett cserélve azóta üresben álló helyzetben egy kerregő hang jön sztem a váltobol Ami kuplung benyomásra megszűnik. Lehet ez nyelestengely csapágy, lehet azt cserélni? Valakinek bármi hasonló vagy ötlet ? Köszönöm