Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szally Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17821

Szerelo azt mondta h lehet valami kabelt nem tett vissza azert nem megs a turbom a vezerlescsere ota. Valami tanacs, hozzaszolas? :-) 

Előzmény: szally (17813)
Jena307 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17820

Az EGR lefalazás kontra megemelkedett egt vagy égési hőmérséklet laboros körülményeire értettem a dízelezést, mivel 

csinálunk ilyeneket is :https://www.youtube.com/watch?v=oDaPvEEJLag&feature=youtu.be

 ez egy 1.4 hdi gyári blokk itt 68le ből 110le, egt emap imap töltőlevegő logolás hőfok/nyomás stb. így azért láthatók a hatások, jó jó tudom ez nem a Győri tanszék nukleáris motorvizsgáló laborja,

de EGR-nél szerintem abban maradhatunk hogy rákkeltő dolog a NOx, de az égési hőmérséklet alakulása éppen mindegy mert annyira nem számottevő viszonyítva egy leragadt geometryához egy telítődött faphoz képest stb.

 

ja bevitt hibáról jut eszembe ez a minap történt ezt elmesélem:régi ügyfél hív nem tudják beindítani az autót hogy kicserélték a vízhűtőt a 307esén.

mert ő kitalálta hogy a 177lovasé jobb lenne, de azon van egy gombának hely, hát tettek is bele, ha már tettek gondolták miért is ne kötnék be a venti vezérlőbe, mert nehogymár majd az ecu kapcsolgassa mikor neki tetszik :D

nézem, hát a testet amivel a venti vezérlő relére mentek volna rá hát az előtét ellenállásról vették mert gyujtás nélkül azon test volt, (gyujtáson meg 12volt) így megkapta az ECU a venti negatív kivezérlésére a 14voltot ésnem szerette el is füstölt, még szerencséjük volt hogy pont volt nálam egy olyan és át tudtam klónozni

Előzmény: novothauto (17803)
Zolysys Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17819

Megoldható nálam :):P

Előzmény: MosFet_HDi (17817)
Jena307 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17818

a helyzetmásoló az feltanítós, kell hozzá diag is, egr-t meg csak 803-nál játszik a 803A-nál nem

Előzmény: roland1213 (17810)
MosFet_HDi Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17817

Ilyen nekem is kell :) írj rám valahol, ha megoldható :P köszi

Előzmény: Moó (17800)
Weisz Ferenc Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17816

Hogy száradna le a keze aki ilyet csinál ! :-)

Előzmény: Zolysys (17815)
Zolysys Creative Commons License 2014.06.25 0 0 17815

Kaptok egy kis szépséget Tunéziából :)

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/q77/s720x720/10458486_10152491459039659_5262084201385121185_n.jpg

gery407 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 17814

Szivesen segitek lefalazni nekem is az van.

Keress meg privátban

Előzmény: roland1213 (17812)
szally Creative Commons License 2014.06.24 0 0 17813

Sziasztok. Tiszta ideg vagyok. Ma volt kocsim vezerles cseren. Nemreg probaltam ki. Megvartam szepen bemelegedjen meg minden, nyomtam neki egy koveret es a hideg kirazott. Nem kapcsol a turbo... 2Hdi. Lealltam ujrainditottam, semmi....Nem megy a turbom...Szerelot felhivtam azt mondja valami slagot vagy kabelt nem rakott vissza csak. Volt mar valakinek hasonlo problemaja? 

roland1213 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 17812

Peugeot 407 2.0 hdi 2005 Mateszalkan lakom szabolcs megyeben

Előzmény: gery407 (17811)
gery407 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 17811

Milyen motorod van?

Merre laksz?

Előzmény: roland1213 (17810)
roland1213 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 17810

Sziasztok Kedves forumozok!

 

Szabolcs kozeleben van esetleg olyan 

aki tudna nekem segíteni egy egr lefalazasaban?

Valamint egy turbó helyzetmasolo csereben?

Vagy legalab abban hogy hol helyezkedik eélsz autoban

Zolysys Creative Commons License 2014.06.23 0 0 17809

van benne pár sw...

Előzmény: gedra (17807)
Zolysys Creative Commons License 2014.06.23 0 0 17808

pl nálam

Előzmény: atus21 (17806)
gedra Creative Commons License 2014.06.23 0 0 17807

Üdvözlet Mindenkinek!

Szeretném tudni. hogy van-e valakinek tapasztalata szoftver frissítésről.2006-os kiadású

3.0 benzines motor van a járgányban.

Üdvözlettel Gedra!

atus21 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 17806

Moó! Ehhez a dologhoz hogyan lehet hozzájutni?

Előzmény: Moó (17800)
betg Creative Commons License 2014.06.23 0 0 17805

Szia

Szerintem senki nem lesz rákos  azért mert az egr ki van iktatva , sőt a szar egr sokkal több kárt csinál , a motorban a természetben a zsebekben , de ezen lehet vitázni valóban nem véletlenül találták ki , de jelen Mo helyzetben szerintem ez a legkisebb probléma.

Te is láttál már sok 1.6 hdi-t mit művel vele az egr !!

Előzmény: novothauto (17803)
raider Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17804

Nyilván az átlagfelhasználó azt gondolja, hogy a füstöt és a rákkeltő anyagokat a mögötte levő szívja be úgyis... és ez sem igaz.

novothauto Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17803

"Hogy mi zöld és mi nem az meg egy érdekes dolog"

 

Ezzel nyugtathatod magad, de ettől függetlenül a NOx kifejezetten rákkeltő anyag.

 

 

Aki meg ilyen autót tart, az bírjon ki százezrenként egy EGR cserét, kíváncsi vagyok,

ha a klímája megy tönkre a parasztnak, azt is kiíratja-e veled szoftveresen?

Ja, hogy az zavarja a saját komfortját...

 

Jópár évig csak haszongépjárműveket javítottam, ismerem nagyjából a Diesel motorokat,

plusz most is fele-fele arányban javítok benzinest és dízelt.

Amúgy sem tudom, hogy hogyan jön ez ide?

Előzmény: Jena307 (17801)
Zolysys Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17802

Keress meg ha komolyan érdekel :) adatlapon honlap és elérhetőség :)

Előzmény: 407 sw Karesz (17799)
Jena307 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17801

Nem offolsz a peugeotos topicok elbírják az ilyesfajta baráti beszélgetést :D

 

az EGT viszonyok tökéletesen nyomon követhetők pl. ezen motornál, mivel alapból rendelkezik a méréséhez szükséges szondával, az EGT ből pedig következtethetünk az égési hőmérsékletre mivel szoros párhuzam van köztük, viszont ha már egt vagy csak égési hőmérséklet, egy dpf ha fullig van és az emap az egekben, akkor hogy alakul az EGT ? kb. hányszorosa egy normál de falazott EGR-es autónak???, de az rendben van azt ki kell bírni a motornak, de ez EGR offtól lefekszik igaz??? pedig csak tizedannyival emelkedett az égési hőmérséklet egy faptól meg fojtott motorhoz képest.

Ez álszentség te is tudod . Az hogy a gyártók belesulykolják az emberekbe hogy csak egyféleképpen lehet még nem pont úgy van.

A szoftveres kiiktatás hogy függ össze a hibakereséssel ??? ha már oda kerül a sor hogy ki kell iktatni, akkor azt megelőzte jó esetben egy hibakeresés, mivel nem csak úgy összevissza vannak részegységek kiiktatva a szoftverből (ahhoz az túl drága lenne) .

Hdi motorok esetén az egr teljesen tipikus gond, ha a 9hx es motorokat nézzük ha sorba állítanál elém 10db-ot, kb és mindből kivennénk az EGR motort, 9nél már szorulna, na akkor keressük a hibát, első fő probléma a WG-turbó, mivel ez csak belső statisztika, hogy egy 9hz vtg-turbós modell 2-3szor annyit elmegy egészséges egr-el, na egy hiba oka megvan a feltöltési struktúra elvault, ezen pl lehetne segíteni mert plug end play a két csiga de ki fizetné ezt meg, ezen lépjünk is át, és szedjünk szét egy ilyen EGR-t, és kezdjük vizsgálgatni mi miért történik benne, vagyis hogy használódik el, sokat nem kell törpölni mire rájövünk hogy az autó normál utcai felhasználás alatt szinte mindég nyitva is van az egr, teljesen általános hogy a Hdi tulajok azt hiszik vigyáznak azzal az autóikra mikor tötymörögnek, és 1.6D kettesgolfosan használják őket és soha nem forgatják 3000fölé, holott pont ilyenkor ölik meg a motort, mivel az EGR szépen lassan eszi meg a motort,

nade ott tartottunk hogy EGR, szóval a normál felhasználású egr, meleg oldalából, nagyon finom korom szép lassan feljut a működtető tengelynél a működtető egységbe onnan pedig a motor tengelyperselyezésébe, ennek következménye hogy a motor elkezd szorulni. 

Kérdés ha rendben a feltöltő rendszer is és a porlasztás is, miért természetes egy 100ezek km-es első gazdás 1.6Hdi motor EGR-ének teljes beragadása?

Hol kell itt még hibát keresni ???

És ha mindezt még fokozzuk egy fap rendszerű pl. 9HZ motornál, akkor az egr minden körülmények közötti nyitva maradása tudjuk milyen következményekkel jár a fapra nézve, bár azt nemtudom pl. pont ennél a motornál és vezérlőnél teljesen tisztában vagy e a részletekkel, és hogy miért marad regenerálási ciklusban és teszi ezt beindítástól leállításig, és hogy erre nincs gyári szintű megoldás mert ez a gyár általi betervezett avulási folyamat.

 

Én nagyrészt egyet értek a nézeteiddel, csak a dízelmotoroknál tágabb a látásmódom, és tudom mit bír ki egy dízelmotor a gyári, és nem gyári verziókban, meg azt is tudom, hogy mennyivel erősebb főtengelyen egy 1.6hdi pl egy 207ben, meg egy 3008ban, sőt azt is látom hogy hogyan alakul ugyanaz a motor egr térképe egy kisebb vagy nagyobb légellenállású súlyú motorban. 

Hogy mi zöld és mi nem az meg egy érdekes dolog mert a tudósok attól függően bizonyítják be az ellenkezőket hogy ki tömi a zsebüket

 

Bevitt hiba teljesen természetes hiba mikor az 1.3 cdti tulajnak feltűnik hogy üres a hűtő, és feltölti vízzel aztán nem indul, és a szerelő meg csodálkozva nézi miért van a cooler nyakig vízzel :D

de ha futószalagon menne nálad a Hdi, az egr és fap hiba mindennapos lenne, nem csak ritka.

Amúgy a nem típus specifikált szerelők is kb ugyanannyi hibát tesznek a kocsikba minta a tulajok, de ezt is ismered te is gondolom, na utána szép rendbe hozni valamit.

Moó Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17800

6.63 a legutolsó verzió, és igen létezik hozzá magyar nyelv:

 

Előzmény: 407 sw Karesz (17799)
407 sw Karesz Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17799

Sziasztok. Érdeklődni szeretnék, hogy van-e esetleg magyarítás a nagynavis rt3-ashoz, illetve szoftver frissítés létezik-e. ?  

novothauto Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17798

Nem mondtam, hogy biztosan EGR hiba, de lehet az is.

 

"tartósan ezeket a rendszereket jó pénz életben tartani"

 

Kb 4 db EGR-t adok el egy év alatt. Viszont több bevitt hibás autóval kinlódok napokig.

 

Szerintem inkább a szoftveres kiiktatás jövedelmez jobban, mint a valódi hibakeresés, ha már itt tartunk.

 

A kipufogógáz-visszavezetés feladata ugye részterhelésen csökkenteni az égési hőmérsékletet.

Jellemzően 3000-es fordulatig aktív, efölött nem is nagyon használjuk a Diesel motort.

Aki kiiktatja, az nyilván laboratóriumi mérésekkel támasztja alá a bekövetkezett változások

következményeit.

 

Tudom egy sem jött még vissza...

 

A lokális NOx szennyezésről, ami igen rákkeltő, már ne is beszéljünk.

 

Elnézést, nem offolom tovább a fórumot.

 

 

Előzmény: Jena307 (17796)
Jena307 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17797

szerintem sem EGR lesz ennél a típusnál többször előfordul a turbó helyzetmásoló hiba, aki ismeri a típust tudja miről beszélek, van utángyártott meg gyéri de az labdástól, az utángyártott meg 10ből 1-el volt baj eddig az zárlatos lett pár nap alatt, de mindenek előtt paraméterezni kell

Előzmény: roland1213 (17777)
Jena307 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17796

tehát tegyük megbízhatóvá hosszú élettartamúvá, kevesebb költségből fent tarthatóvá ha jól értem, hát tegyük az nem lehet egy rossz dolog, mert nincs semmilyen motorra káros mellékhatás

 

Én értem hogy miért kampányolsz ellene, mert tartósan ezeket a rendszereket jó pénz életben tartani, de miután használsz egy kedvelt 1.6hdi-t tartósan dpf egr nélkül, kiszedett turbo-olajköri szűrővel chippelten, és sehogyan sem akar elromlani, utána is beszélgessünk picit mi lett a véleményed

Előzmény: novothauto (17794)
Moó Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17795

Szia Tibi!

 

Küldtem neked egy emailt, majd nézd meg ha lesz időd.

Előzmény: novothauto (17794)
novothauto Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17794

Hello!

 

Kb ez a magyar valóság. Vegyünk szép nagy Diesel autót, majd falazzuk le/iktassuk ki/üssük ki/írjuk ki a szoftverből.

 

 

Előzmény: betg (17793)
betg Creative Commons License 2014.06.22 0 0 17793

Szia

Lehet ez is meg az is , diag nélkül semmi értelme cserélgetni az alaktrészeket.

Ha még sid 803 comp van benne akkor nyugodtan le lehet falazni az egr-t nem szól érte , ha 803A akkor már lehet hogy vísít érte de nem biztos szoftver verz-től függ, szoftveresen is ki lehet írni belőle.

 

Turbó helyzetmásoló igen szar helyen van , nem könnyű cserélni , 15e pénz + munkadíj -ért van.

 

Előzmény: roland1213 (17780)
novothauto Creative Commons License 2014.06.21 0 0 17792

Ez csak egy lehetőség a többi közül. Konkrétat kijelenteni ennyiből vakmerőség.

 

 

 

Előzmény: szilagyig31 (17791)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!