Szia! Én is nem rég vettem kb 1 éve! :) Gondolkoztam hogy disel vagy benzin legyen végül maradt a disel! Nem bántam meg ,nagyonszeretem! Idáig én csak jót tudok mondani róla! Az enyem 2.0 HDI! A fogyasztása 5.6 oda kell figyelni rá és nem lessz baj!
Az egyik márkatárs sajna pont most akar megválni a paripájától. Nagyon jó vétel. Less vissza pár hsz-t ott láthatod. Amúgy olvass vissza, többször leírtuk már hogy mire kell figyelni ezeknél. Jó verda nagyon.
Ezen a fórumon elég gyakorta találkozom azzal a véleménnyel, hogy az 1,6 HDI ilyen meg olyan okok miatt egy nem szerencsés konstrukció -és ennél még durvább véleményekkel is. Nos egy magamfajta nyuggernek azért van egy fontos szempont:)
Peugeot 407 coupe-ba keresek első parkoló szenzort (1 db-ot). PSA száma: 96 532 115 77 XT. Tudja esetleg valaki, hogy kompatibilis-e az alábbi PSA számmal: 96 638 215 77?
A 3/4 külős kormány felszereltségfüggő. Az alap a 4 küllős, a "sportosabb" a 3 küllős. A régi felszereltségi világban a Sportline-hoz járt szériafelszereltségként, az új világban a Premium/Premium Pack-hoz volt.
A legteteje, ahol a fokozatkiosztás van, nekem fém, de körülötte (a fém pereme körül) vékony csíkban látszik, meg - mint említettem - ahol a hüvelykujj folyamatosan támaszkodik. Váltógombot kell cserélnem, mert zavar... Kicsit megnyugodtam olyan tekintetben, hogy kb. annyi lehet az autóban, mint amit gondoltam. Mert hát a számláló 80 000-et mutat most, muhaha... Én ha el akarom adni majd, nem vissza kell tekertetnem, hanem előre... :D
Ráncolódik a homlokom, bár ha mégiscsak figyelmetlen (felelőtlen) hülye fasz voltam vásárlásnál, már úgyis késő homlokot ráncolni. Említette itt valaki, hogy a kormány nem hajlamos a kopásra. Ez rendben is lenne, nálam is csak fényesebb ott, ahol fogja az ember, de a pöttyök és az erezet-minták megvannak mindenhol, a varrás sem foszlik.
A bőrözött (?) váltógomb mennyire hajlamos a kopásra? Mert ott látok már ilyen jeleket, különösen ahol a hüvelykujj támaszkodik folyamatosan.
Két helyen tárolja a km-t, az órában és a BSI-ben. Összehasonlítja a két értéket és a nagyobbikat veszi át mindkét egység. Vagyis magyarra fordítva felfelé bármikor tudsz állítani, lefelé nem. Mi úgy jártunk, hogy a haver 150.000-es óráját betettük az én 70.000-es kocsimba, s a BSI-m átvette a nagyobb értéket. Amikor visszatettem a saját órámat, lábon kihordtam egy szívrohamot, mert a nagyobb érték maradt meg az agyában.
Gondolkodom,hogy kicserélném fehér számlaposra a kilométerórás egységet. Azt hallottam az egyik barátomtól,akinek szintén Peu407-ese van, hogy a csere után a az órán a magasabb kilométerállás jelenik meg. Hogy teljesen érthető legyek: autóban van mondjuk 127e, a km órában 150e, akkor a 150e fog megjelenni. Így van ez?
Próbáltam mindig a legtöbbet megadni a járgánynak. A feleségem meg is jegyezte, hogy ez a heppem, a takarítás. A lányom meg mindig meg volt sértődve, ha nem ehetett csokit az autóban.