En elnek a lehetoseggel es kerdeznek egyet klima ugyben :-) Bekapcsolt klimaval sug a legbeomlo, es nem is hut, de kattan szoval bekapcsol. Keves a gaz benne? Tavaly toltottem, a betolto nyilasnal ment el a gaz, szerelo tett oda masik szelepet, bizok benne h megint ott ment el es a hutom jo. Mennyi anyag kell a rendszerbe? Klimas szerelom se tudta, sacc per kabera nyomott bele valamit. Koszi a segitseget
Az adalékok semmit sem érnek, ne vásárolj bele fölöslegesen ilyeneket. A FAP-ot ki kell tisztítani, házilag, vagy vannak helyek ahol ki tudják tisztítani. EGR cserélhető, nem bonyolult, vannak jók bontottan is. De a legjobb megoldás a FAP és EGR szoftveres kiiktatása.
Kb. egy hónapja vettem egy gyönyörű 407 sw-t. Vásárlás előtt el vittem a Zuglói Gablinba állapotfelmérésre. A felmérés eredménye az lett, hogy korához képest, 8,5 év kicsit sok a km-er 222 200, de nagyon szép állapotban van, azt mondta a szerelő, hogy régen látott ennyire egyben lévő 407-est. A hibái: EGR szelep kuka, de a szerelő szerint "ki ne merjem cserélni", ezen kívül csak egy motortartó bakot, kell cserélni. A computer jelzett még pár hibát de azok csak izzóra, vissza pillantóra vonatkoztak. Bele vágtam meg vásároltam, és élveztem is addig míg ki nem cseréltük a bakot, mivel az addigi torpanást annak tulajdonítottam, de nem az csinálta, az autó torpan. Aztán egyik reggel nem tudtam elindulni, beindult, de gáz adásra lefulladt a hangja pedig iszonyatos, csörgött csattogott. Kb. az 5 ik indítás után minden rendben volt, ezután teljes olaj, és szűrő cserén esett át az oroszlán. A torpanás nem szűnt meg, és egy hét után újra, meg viccelt egyik reggel. Okosak mondták részecske szűrő van eldugulva, vásároltam egy adalékot, teli tank, és irány húsvétra vidékre, fel a vastagra hagy tisztuljon az a szűrő! az eredmény az lett, hogy tegnap alig tudtam rá bírni a mozdulásra, be indult mindig, de 1500-tól nagyobbra nem ment a fordulat. A probléma úgy oldódott meg, hogy egyszer csak a kipufogóból megindult valami fehér fűst, fordulat helyre állt, és még kb. 5 percig eregette magából ezt a fehér, és végtelenül büdös vegyszer szagú füstöt alapjáraton. Azóta indul rendesen, de meddig? Valakinek van e valami ötlete, vagy hasonló tapasztalata? Vagy tud e ajánlani valaki hozzá értő embert aki nem csak a pénzre megy, hanem szereti is a munkáját.
Az enyém is ilyen tiszta lenne, ha 10 éve nem szedik fel az aszfaltot közmű korszerűsítés címmel, majd miután azzal végeztek, úgy hagyták, széttárva a kezüket, hogy nem maradt pénz az új burkolatra... Így aztán most nyáron por, amikor meg nem por (meg nem hó), akkor sár. Amiből aztán még több por lesz... :(
Holnap Pesten leszek, nálam lesznek a felnik. Mivel így is, úgy is fel kell mennem, a felnik árából elengedem az üzemanyag költséget így 140e helyett 120e-ért vihető, vagy egy Samsung Note 3 telefonra cserélhető esetleg LG G2-re érték egyeztetéssel...
Esetleges kérdéseket, ajánlatokat e-mailben megválaszolok, meghallgatok. (El szeretném adni, így kompromusszum képes is vagyok bizonyos keretek közt)
Nekem évek óta van (kb 8) DIADEM izzóm, szerintem baromi jó, nem égett még ki, sokkal nagyobb a fényereje mint a sima izzónak, ha gondolod rakok majd fel képeket.
Van még 1 ettől is jobb izzó, ha nem üres facelift lámpát veszel abban van, de egy philips izzó amúgy, az nem színezi el egyáltalán a lámpát. Nekem ilyen van hátul, elől meg diadem.
Szóval ajánlom. Ha érdekel tudok amúgy philips izzót jóárasítva.
Sztem gyakorlatilag a helyzetjező (3-3 izzó)az index és a tolató lámpa is sokkal erősebb fényt ad pedig még csak azok az izzok vannak benne amiket adtak hozzá. Nekem piszokul bejött + a nejemnek mivel ez az övé.
A hátsó lökhárítón is gondolkodtam de brutál árakon lehetne megvenni )Most még a felnikre várok, meg a festés van hátra( krómozott díszléceket akartam rá de a bontóban is drága úgyhogy színre fújatom +a tükröket is teljesen.)
A régi búrában a két "körlámpa" körül van a piros fényvisszaverő. A ráncfelvarrás utáni modellek esetében a hátsó spoiler is más, abban alul vannak különálló macskaszemek. Spoilert nem cserélsz? :~D
Még az érdekelne, hogy a tolatólámpa fényereje is jobb a régihez képest?
Nincs ellentmondás. A lámpánál lévő csatikat eleve vasárnapra terveztem végignézni, mert múlt héten kezdett el szórakozni és úgy volt, hogy aznap lesz időm szórakozni vele.
Szombat reggel viszont nem indult a kocsi, és azt a tippet kaptam, hogy lehet összefüggés és egy esetleges testhiba miatt tilthatott le a computer is (nem szomszédtól, hanem valakitől, aki szerelt már egy kevés 407-est), tisztítsam meg, amit meg kell és próbálkozzak újra az indítással. Szóval, eredetileg csak a lámpatest csatlakozóit néztem volna meg, de a PUG-szerelő tippje a légszűrőház alatti testkábel volt, sajna nem arról van szó. Csak egy tipp volt, túl nagy erőfeszítésbe nem került, egy próbát megért.
Több testvezetéket is javítottam, de a kocsi már előtte sem indult be (nem voltam egyértelmű). Elég gyalázatosan nézett ki némelyik saru, így megpucoltam őket. Amúgy minden a helyén van, erre figyeltem.