Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2014.04.01 0 0 16801

Regenerálás közben állítottad le a gépet...

Előzmény: Rolii407 (16800)
Rolii407 Creative Commons License 2014.04.01 0 0 16800

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy 1.6 HDI 407-esnél leállítás után is megy a ventilátor kb 4-5 percig.Volt már valakinek ilyen problémája??

HZ2 Creative Commons License 2014.04.01 0 0 16799

Nálam MAP szenzor csere és normális benzin tankolása (OMV) oldotta meg a problémát.

HZ

Előzmény: Werewolfbug (16773)
bojelka Creative Commons License 2014.04.01 0 0 16798

Halihó!

Az enyém 2007-es gyártmányú 103 KW-os , 2.0-es benzines motorral. Ugyanez van nálam is, és ahogy már mondtam még az is necces ha hirtelen akarnék gyorsítani de visszaváltás után nem reagál egyből a gázra.

Ki lehet ezt küszöbölni valahogy?

Előzmény: Werewolfbug (16773)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.04.01 0 0 16797

2.0 HDI 140 LE

Előzmény: betg (16796)
betg Creative Commons License 2014.04.01 0 0 16796

Érdekes , az rhr pedig nem szól érte , milyen motorod van ?

Ha látnátok hogy az egr mit művel egy motorral akkor senki nem gondolkodna rajta , főleg városi használatnál.

Előzmény: Hun_Fighter (16776)
Zeush Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16795

Értem, köszi szépen!

Nekem a téli gumik 225/50 - esek, és azzal egyáltalán nem lehetett ilyesmit érezni.

Akkor biztos azért is ilyen rossz, mert le van kopva nagyon. :)

Köszi még egyszer!

Amúgy milyen gumit érdemes venni?

Pirelli P-zero? Michelin? Bridgestone? Vagy ez már nagyon ízlés dolga?

Te milyet tervezel venni?

Előzmény: Hun_Fighter (16794)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16794

Ami lemaradt az előzőről: Természetesen a gumik leromlott állapota felerősítheti a jelenséget, főleg ha nem csak kopott, hanem már öreg is és vesztett a tapadásából.

Hun_Fighter Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16793

Azért van, mert széles, de nem feltétlen gondolom túlzásnak a méretet. Nekem a gyári 215-ösökkel is kissé "sétált" néha az autó, ha olyan volt az út minősége. Az efféle "hordó" gumiknak ez a hátránya, hogy amíg viszonylag normális úton mész, frankón beterpeszt és ragad az útra, nem mellesleg jól is néz ki, de rosszabb minőségű utakon megbosszulja magát az irányíthatóság rovására. Én most 225/50-eseket fogok feltenni, vagyis egy mérettel szélesebbeket, mint az eddigiek, gondolom nálam is majd jobban fog jelentkezni az általad is említett jelenség.

Előzmény: Zeush (16789)
Zolysys Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16792

Nincs igazad!

Benyás is "digitális"

lambda szondák, ECU, injektor MAF szenzor stb

307 1,6B ben perpill 356 e km van.. Te jössz!!!

Előzmény: doominogame (16791)
doominogame Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16791

Én alapvetően azért nem szeretem a benzines kocsikat, mert néhány alattomos apró hiba miatt észrevétlen nő a fogyasztás és erőtlenedik a gép. Elég egy nedves időben áthúzó gyertyapipa vagy gyertyakábel, észre sem veszed, 4 deci plusz. Megszokod. Megég egy picit valamelyik gyújtótrafó, nem is hiba szinte, oda 10 LE. Hülyéskedik a lambdaszonda, néha vészüzemre kapcsol, a fogyasztás az egekben.

A dízel viszont digitális, vagy megy, vagy nem.

Amúgy mindig meglepődök, amikor a dízel hallatán félmilliós összegekkel dobálóznak a profik. Egyrészt a dízel motor sokkal többet elmegy (karbantartva nem ritka a 400-500 ezres futás sem.) Másrészt nem a márkaszervizi árakat kell alapul venni. Pl. az EBAY-en 290 font egy zsír új gyári turbó, az alig 100.000, egy Valeo kuplungszerkezet, tárcsa, nem dupla lendkerék kb. ugyanennyi. Nekem ez van bent, észre sem veszem, hogy nem a kettős tömegű van bent és ez soha nem fog elromolni. Alapvetően vigyázni kell a dízelre egy kicsit, nem repceolajjal etetni, melegíteni egy kicsit, hidegen nem kitaposni a szemét, nagy hajtás után visszahűteni, rendes olaj bele és a világból kimegy.

És nagyon nem mindegy, hogy egy ekkora kaszni benzines motorral megeszik 12 litert benzinből vagy 6-7 litert gázolajból úgy, hogy sokkal nyomatékosabb a gép.

Előzmény: Werewolfbug (16781)
doominogame Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16790

Én ledugóztam. Elmúlt a rángatás, jött kb. 30 lóerő és sok nyomaték. Egy megfelelő méretű pénzdarabot tettem a lyukra és ráhúztam a csavarokat, ennyi. De az EBAY-en van gyári dugó is, nem drága. Műszakira most megy szerdán a paripa, de nem szólok a vizsgáztatónak, majd meglátjuk, mi derül ki.

Előzmény: veres074 (16772)
Zeush Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16789

"Ha nekem benyás lenne, tuti belevágnám a gázt."
2.0 Benzin 2006. 140 paci, és belevágtam a gázt :)

 

2 km-északra 200 forint a gáz/liter :)

 

Amúgy a gázpedál nálam is lusta kicsit, későn reagál.

 

Kérdésem is lenne: :)

 

Most kéne cserélnem a nyári gumikat, mármint venni újakat.

Most 235/45 R17 van a kocsin.

Szerintetek nem túlzás ez a méret?

Mert az úthibák nagyon megvezetik a kocsit, össze vissza húz néha, télivel nem volt semmi gond.

Ez azért van, mert széles, vagy azért, mert nagyon lekopott a nyári?

 

Mi a véleményed Hun fighter?

 

Előre is thx!

Előzmény: szilagyig31 (16786)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16788

Szerviz? Szerintem zolysyssel jobban jarsz.

Előzmény: Andriskaaaa (16787)
Andriskaaaa Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16787

Sziasztok!

Köszi, végül kiköpte a CD-t, de félek, hogy továbbra is lesznek vele problémáim.. meglátjuk, a következő alkalommal szerviz..

 

Más: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/p960x960/861345_560368450654740_1774062723_o.jpg

Ilyen "morcosító szemöldökkel" találkozott már valaki? Honnan lehetne ésszerű áron beszerezni?

 

A.

szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16786

Szerintem se, és cserébe ott van cca +100-150 nm-ed ami egészen szépen tol. Mindezt 6 liter gázolajjal.  

Porlasztó van a benzinesen is, annak is 10 darabja, elromolhat a gyertya, gyertyakábel, trafósor, folytószelep, kevés nyomaték nagy fogyasztás.

Ha nekem benyás lenne, tuti belevágnám a gázt. Gyakorlatilag egy teljesen új befecskendezés vezérlés, optimalizálva a motorhoz.

Előzmény: Hun_Fighter (16782)
Levente1978 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16785

:-) hála istennek

Előzmény: Hun_Fighter (16784)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16784

Benzinesben olyanok nincsenek? :)

Előzmény: Levente1978 (16783)
Levente1978 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16783

Kihagytad a porlasztókat, szivattyút, stb.......

Előzmény: Werewolfbug (16781)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16782

Szerintem nincs annyi.

Előzmény: Werewolfbug (16781)
Werewolfbug Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16781

na, ha ez a kettő tönkremegy, akkor gondolom az legalább fél millió anyaggal, szervizköltséggel együtt. :)

Az meg egy csomó dolog. :)

Előzmény: Hun_Fighter (16780)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16780

Az a "csomó" dolog a kettőstömegű lendkerék és a turbó lehet... :)

Előzmény: Werewolfbug (16778)
Levente1978 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16779

*

Előzmény: Werewolfbug (16778)
Werewolfbug Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16778

Jó ez nekem, igaz hogy városban megeszi a 12-t, de legalább nem kell egy csomó dologra költenem ami a diesel-nél már elég húzós költség. :)

Plusz alig megyek nagy távokat. télen addigra melegszik be a 8 kilométer alatt, mire beérek a munkahelyemre.

 

Ha meg nem nyerek gyorsulási versenyeket, mert lassú a gázpedál, nagy ügy, el visz így is mindenhova. :)

Előzmény: szilagyig31 (16775)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16777

Nekem is. Meg is állt alattam párszor. :(

Előzmény: Hun_Fighter (16776)
Hun_Fighter Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16776

Hát, nekem ledugózás után depollution system faulty lett...

Előzmény: betg (16771)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16775

Vegyetek dízelt! :D

Előzmény: Levente1978 (16774)
Levente1978 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16774

Sajnos nálam ugyanez a helyzet. Ugy szintén 2006 2.0L 140Le Pug......

Előzmény: Werewolfbug (16773)
Werewolfbug Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16773

Erre én is kíváncsi lennék.

Nekem 2006-os 2.0 16V benzines van (140 ló), és ugyan ezek a tapasztalatok, leginkább hideg motornál.

Azért nagyon zavaró nálam, mert a munkahelyemen a mélygarázsból a sorompó nyitója egy emelkedő közepén van, és hideg motorral emelkedőn indulni körülményes úgy, ha későn reagál a gázra...

 

Valakinek valami tipp? Ez normális, vagy valami hiba lehet?

Előzmény: bojelka (16747)
veres074 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 16772

Én is olvastam, hogy le lehet dugózni, de nem tudom jó ötlet e. Mi várható, ha le lesz dugózva, jobb lesz e vagy rosszabb valami. 

Előzmény: betg (16771)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!