Az egy dolog, hogy a navi nem naprakész, mert hogy lenne az. De egy TomTom azért mégiscsak jobb, többet tud, sokoldalúbb, szebb. Meg is berheltem, kikerestem a TomTom-ban a kocsik képéért felelős fájlokat (sima windowsos fájlrendszere van), majd lefotóztam a 407-et hátulról és beleszabtam a képek közé. Azóta a saját kocsim van a navimban saját rendszámmal, nem egy kék háromszög megy a térképen csak.
" A navigáció elektronikus segítség. Soha nem helyettesítheti a vezetőt. A felhasználónak minden navigáció utasítást ellenőriznie KELL! "
Amúgy pedig tudom hogy vannak hibái mindegyiknek. Még a Go nak is! Szerintetek napra készen kellene tudniuk mindent? ha bárhol úgy döntenek hogy megfordítják az irányokat stb? nem kis apparátus kellene ehhez...
Amúgy pedig ha megnézitek a térkép adatbázis leírást akkor a 2013-2014 adatbázis alapja 2012Q2! 5 évvel ezelőtti állapotot inkább le sem írom!
Ez a legjobb szó rá, hogy "dekoráció" vagy parasztvakítás, ahogyan felénk mondják. Még az egyirányú utcákat sem ismeri. Simán bevitt volna szembe irányban. A grafika is nullás értékű.
Igen volt. Meg hülyeségeket navigál, 6 látható hold esetén is betesz egy szántóföld vagy tó közepére. Nekem csak dekoráció, ha komolyan kell mennem, akkor van külön navim.
Helló, olyan volt már valakinek hogy a Navigációs CD-t csak sokadszorra tudja beolvasni a fejegység (407) vagy néha akkor sem, aztán más napokon meg megy. Elfáradt a fej? vagy mi szokott ilyenkor lenni?
Remélem tudtok nekem segíteni: egy olyan apró problémám van, hogy a 407esünkben (2010-es premium pack) a bluetooth rákapcsolódik a telefonra, és tudunk is csörgetni, meg minket is tudnak hívni, viszont a kontaktokat és az előzményeket nem látja a kocsi, nem ír ki semmit a képernyőre. Találkoztatok már hasonlóval? Tudtok segíteni?
Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy 407 x-line, 1.6 HDI -nek. Amit tudni kell, az autó jobb kormányos, jelenleg skóciából írok. A kérdésem a következő lenne: Van e bármi lehetőség vagy mód arra hogy a saját pioneer fejegységemet használjam a meglévő gyári helyett. Azt hiszem rd4. A fórumot már olvasgatom egy - két napja, de nem találtam a számomra megfelelő választ, persze könnyen megehet hogy elkerülte a figyelmem... :D ezért bocsánat.
Gyors és fontos kérdésem lenne. Most vettem észre, hogy a kocsimon (407 Coupe), hogy a jobb oldali ablak, mikor kinyitom az ajtót leugrik ugye a keret nélküliség miatt kb 5 milit. Ez tök normális is! Viszont a sofőr oldali 10 milit ugrik le. Illetve pontosan az is 5-öt, de ez a +5 mili hiányzik mikor becsukom az ajtót, mert nem megy fel teljesen és ha repesztek, akkor süvít a szél. Működik, ahogy kell neku, csak olyan, mintha alapból 5 milivel lejjebb lenne az ablak. Van ebbe az ablak alján ahol fel van fogatva, valami állítási lehetőség, vagy van valami trükk, mert be szeretném állítani. Engem zavarnak nagyon ezek a dolgok. A válasz azért lenne fontos, mert holnap délután indulok vissza ausztriába és ha le kell szedni az ajtókárpitot, akkor azt ittjon csináltatnám meg...
Az a baj hogy megnéztem a febi gyári honlapján, ott nem írják, se az LDS-t se a DA-t egy másik oldalon az egyiket írják a harmadikon a másikat a negyediken mindkettőt.
Citroën Fluide LDS; Ford M2C204-A; GM 1193160548,M2C204-A; MAN M 3289; Opel B 0400070, 1940 766; PSA S71 2710, S712710; VW TL 52146; Ford WSSM2C204A; ZF TE-ML 02K
Ebben nincs a tied benne. Szerintem nem való hozzá. Kétféle van benne, nem is ugyanolyan. A kormánymű érzékeny cucc, én cserélném. Nemhiszem hogy óriási gondot okozna, de én nem aludnék nyugodtan.Nem nagy költség, nem sok idő.
Ez az olaj jellemzően sima hidraulikus kormányhoz van. A DA meg elekrtohidróshoz.
Nagyon köszönöm, de kicsengettem a kicsit több, mint 3000 ft-ot erre a Febi cuccra. Mivel már bontott flakon, visszavinni nem tudom... Megvárom, hogy a hozzáértő kollegaurak mint mondanak. Ha ellenjavallják a dolgot, megpróbálom citroenesnek, BMW-snek, Porschésnak vagy Saab 95-ösnek elpasszolni, aztán szerválok gyárit.
Meg aztán felhívtam megint az olajost, hogy ha az a tény, hogy nagyjából 15 éve oda járok olajért (meg cserére is) feljogosítja arra, hogy átb@sszon, akkor utoljára jártam nála...