Az a kis kapcsoló semlegesíti a radart. Ha benyomod és világít az annyit jelent, van kommunikáció az általad szétkapott doboz és az autó között -> valamelyik fej vagy a kábel szar. Már csak az a kérdés, hogy milyen fej kell neked bele, mert többfajta létezik.
Legjobb tudomásom szerint RHR-hez nem létezik, de ha igen, akkor elvileg nem szivat meg többet az autó, cserében csúnyábban jár elvileg, és szarabb csúsztatni a kuplungot.
Sajnos nem teljesen jöttem még rá, minimálisan a mai napig jön be nekem is. Az egyik hibalehetőség, a radar/rendszámtáblavill kivezetésnél a gumidugó vagy a vaj színű műanyag ha nincs a helyén. Nekem most a helyén van+kikentem FBS-el az egészet, de valahonnan oldalról még mindig befolyik. Először amúgy a lámpa körüli tömítésre gondoltam, de ott tuti nem jön be, arra már rájöttem.
Köszönöm szépen akkor ezt veszek bele. Sokat segítettél köszi még egyszer. Szűrőket milyeneket használsz, neten a valeo kat nézegettem. Nemsokára megyek a boltba és megnézem mik közűl lehet válogatni.
Ismét idegbaj. Apró de az. Csinált már valakinek olyat a verdája, hogy kb 2 centit megy fel az ablak, aztán megáll. Vissza nem húz csak megáll. Rohadt egy dolog 2 centinként felhúzni.
Kérdésem lenne, hogy motorolajat akarok cserélni minden szűrővel együtt. Total ra gondoltam mert a mási kautóban is azt használok. 5w vagy 10w? 2.0 HDI. És a másik, hogy literben mennyi kell bele?
Nos. Én kiszedtem ezt a műanyag dobozt a pótkerék mellöl. Szétkaptam, porszáraz és semmi korrodálás nincs rajta. Gyönyörű szép és tiszta. Amúgy meg honnan tudjam, hogy kikapcsol-e járó motornál? Mivel nem működik, ezért nem tudom, hogy be van-e kapcsolva, vagy nincs. Narancssárga led világít rajta, ha benyomom elalszik. Amint rükibe teszem, kiirja, hogy "Einparkshilfe defekt". Ha üresben van, akkor megnyomom ezt a parkolósegéd gombot, kigyullad a sárga. Ha még egyszer megnyomom elalszik és kiirja, ugyanazt a hibaüzenetet...
Olvass vissza a fórumban, rengetegen kérdezték már ugyanezt és sokan válaszoltak is. Nagyon sok infót megtudhatsz erről a típusról, csak győzd elolvasni.
Típushiba simánál és sw-nél (de szerintem coupenál is), hogy beázik a pótkeréknél az autó, ha nem veszed észre, és eléri a vízszint a vezérlőt, akkor meghal.
Szétszeded, szétkapod megnézed hogy szarrá van-e oxidálódva a belseje.
Ha nem, akkor valszeg valamelyik fej a halott. A madzag mivel fix talán nem.
Vagy: diagra elmész, megnézed, hogy kommunikál-e a vezérlővel, ha nem, akkor szar a vezérlő valszeg, ha igen, akkor meg kiírja melyik fej a szar (sorba vannak kötve, ha egy meghal, szar az egész, legalábbis az esetek 80%ában)
Egyébként ha KO a vezérlő, akkor nem tudod kikapcsolni sem, járó motornál a klímavezérlőn bal 1. gomb alul.
Árak:
ha első hátsó radarod van akkor vezérlő kb 20-25, ha csak hátsó akkor 15, fejek 6-7/db. Az árak ezer forintban értendők.
Végülis lett porlasztó kihúzó szerszámom. Nagyon kafán kitépi a helyéről. LIncos alapszett mercihez és esztergáltattam hozzá egy csonkba tekerhető menetes szárat.
4300K a gyári xenon, ha jót akarsz ilyet vegyél: OSRAM COOL BLUE INTENSE 5000K D2S
A coupes kollégának D1R izzó kell.
Igen, nekem RT3 van, és működik a tolatókamera, és át is vált.
Megoldható tv, playstation bármi marhaság rákötése is.
A tükör azért billen le, mert memóriás az autód, valamint a tükörválasztó kar ki van tolva oldalra. Amerre ki van tolva, az billen tolatáskor, ha áttolod középre visszaáll, ha többel mész mint 15km/h visszaáll. Tudod állítani is, ahhoz kitolod a megfelelő oldalra, beállítod, és visszatolod középre a kart.
Nekem sima 407esbe lett megcsinálva, elég körülményes munka volt.
Ja és a 307esnek tök ugyanaz a tükre mint a 407esnek, csak más a tükörtalp, ugyanaz a tükröház, tükörlap stb.