Gondoltam, hogy majd az osszes 1.6-os tulaj lekiabalja Moo-t ezutan a komment utan.. :)
Ahhoz kepest, hogy "csak" 1.6-os, lehet, hogy jol megy, es lehet, hogy sok helyzetben elegendo, de itt egy 3ezres V6-osbol ulne at. Es hat fajo vagy sem, tetszik vagy sem, ahhoz kepest igen is csiga-biga az a motor.
En azt mondom, hogy minimum vegyel 2.0 HDi-t, hisz az arkulonbseg se akkora..
Egyebkent nem ertem, hogy miert ugrik mindenki arra, ha valakinek mas a velemenye az altala imadott es felemelt motor tipusrol..
Nekem 2.0 hdi van, még csak nemis ültem soha 1.6 hdi-ben, én csak azt mondom amit a bontós emberem mondott nekem, hogy az 1.6os hdi motor sokkal szarabb mint a 2.0 hdi, mert sokkal több gond van vele, és ha hoz ilyen motort mindig elkapkodják alkatrészenként, sokkal szarabb a turbója is asszem kisvadonnak is 1.6os ami beszivatta. Szóval én csak azt mondtam amit mondott nekem a srác amikor egyszer beszélgettünk hogy meddig bírhatja még nekem a 2.0 hdi ;)
A jövőben már csak saját élményeket osztok meg. :)
Természetesen ha állat módon járnak egy autóval, és nemtörődnek az igényeivel akkor bármilyen motort haza lehet vágni gyorsan.
Szia Moó! Ezt kifejtenéd bövebben? Újabb, modernebb konstrukció az 1,6-os, jobb szervó kormány megoldással. Szervíz tapasztalatok sem támasztják alá az általad írtakat.
Egyébként nem verseny autó, de szerintem a csiga bigához annyi köze van, mint nekem az általam imádott Sandra Bullockhoz. :)
Már bocsánat de ez nem igaz! Én két 1.6 hdi-t hajtok, 220.000, C5 II, pedig az nem kisautó,ill. 120.000-ezer Partner,és semmi bajom velük, mennek mint a golyó. Vigyázni kell az autókra, nem ütni-vágni. Ennyi.
Hát megvalósítható mondom, mert nekem megcsináltuk, de elég bonyolult.
Hát nekem 2.0 HDI van (272ezer km), de legjobb tudomásom szerint, sokkal gyengébb minőségű az 1.6 hdi motor, ráadásul annak csak 5gangos a váltója, ami tartósság fogyasztás szempontjából nem utolsó.
Vegyél ebből is nagyvérűt 2.2 Hdi 2,7 Hdi motorok elég állatok már ;)
Nekem van sikeres átépítésem halogénről xenonra, hidd el nem egyszerű, de megoldható.
A fényszórómosó beépítéséről nemtudok nyilatkozni, mert az nekem volt alapból, de hidd el, lámpamosó nélkül nemvolt gyári xenon, és meg fognak találni, hiába mutogatod, hogy D2s-es a lámpád.
Egyébként félig-meddig beleteheted az utólagos xenon-t az autóba, mert maga a fényszóró gyakorlatilag ugyanaz, és benne van a plexijébe a xenon-os minősítés is. Szóval én a helyedbe keresnék egy belevaló xenon szettet (nem lesz egyszerű), keresnék bontott lámpamosót, és berejteném a trafókat meg a magasságállítót.
Ha mégis át akarod alakítani xenonsra az autót akkor:
hátsó stabilizátor rúdra szintező himba új ára 30 kb
Tank leenged, üzemanyagszintjelzőnél behúzn a kábelt, végig az utastéren a bal első lámpához
Elől a bölcsőre szintező himba új ára kb 30
végigvezetékelni a bal első lámpáig, BSM és bal első lámpa között kötegcsere
bal mester lámpáról jobb szolgalámpára kábelköteg csere
1 szál can vezetéket behúzni az obd csatlakozóra az utastérbe
lámpát kicserélni
feltanítani
boldogan használni.
Amúgy maga a lámpatest tök ugyanaz, az eltérés abban van, hogy nagyobb a tompított fedele, mert elég dagi a gyújtója a D2s izzónak, alul van a lámpák alján a xenon trafó, illetve a bal lámpára asszem 19 vezeték megy nem 8.
Ja és akkor a lámpamosó átalakításról még nemis beszéltünk.
Kineztem egy sw-t, amiben nincs szenyon lampa... Utolag bele lehet tenni olyan lampatestet, ami xenon-t hasznal? Ugy gondoltam, h kompletten az egesz lampat kicserelnem szorostul-borostul. Az automata magassagallitas is mukodne igy? (Tudom-tudom: fenyszoromoso kellene a tokeletes atalakitashoz, de az nem erdekel, mert en mindig tiszztan tartom az egesz kocsit)
Kerdes 2.: az 1.6 HDI 110 loval mennyire gyengus? Fogyasztasa lenyegesen kevesebb a 2.0 HDI-nal a gyakorlatban?
Találkoztam Moó-val itt hagyta a gyengélkedő kijelzőt amiről szó volt. (azt üzeni, hogy hozza a garázsajtót is legközelebb:)Valamikor összefuthatnánk és odaadnám meg ffolyó ügyeinket is megdumálhatnánk.(pesze nem is üzent vicc volt)
Lenne egy kérdésem. Beszereztem egy használt xenon vezérlőt, trafót.
Viszont nem működik. Mivel ez az egység más autóéval is megegyezik ilyet sikerült szerezni, biztosan nem PUG ban volt. A Sboxban néztem a számát (6224 F5) és az volt mellé írva, "kódolandó alkatrész", a kérdésem, hogy lehet ez a baja, h nem pugra van kódolva, vagy attól még kellene működnie? Ki és hol tud ilyet kódolni? Lehet ezt PPL. ban kódolnki vagy ez másról szól?
a 307 forumrol jövök és lenne egy bugyuta kérdésem.
Nincs valakinek egy rossz kormánykapcsolója amit már tutira nem használ? Nekem csak a jobb oldali bajusz kellene róla amin van nyomógomb és hátsó ablak törlés.
Ha van valakinek egy elfekvőben azt átvenném szívesen.
Szóval megjött a kormányom, gondoltam berakom már 1000x szedtem szét nem lesz semmi gond 5 perc.
Csak nagyon lehúztam utoljára a kormányt és rágyúgyult a bordástengelyre, nem jött le hiába cibáltam. 2-3 perc mozgatás után egyszercsak megindult izombol és vitt magával mindent amit látott, átugrottak rajta a légzsák meg a duda csatlakozói is, és szétugrott a szögelfordulás érzékelője + letekeredett a kormányátvezető szallagkábele. Jó oké semmi gond, lövésem nemvolt, hogy hogyan kell összerakni, úgyhogy hazaugrottam a másik eredeti com2003asomért. Igen ám, de anno kompletten cseréltem az rt3 hangtárcsázása miatt, valeo valeo gondoltam átrakom az index kart. Át is raktam lepróbáltam fasza minden, összerakom megyek egy kört esp/asr system faulty. Jó biztos eltekeredett a csere com-is amikor cseréltem az index kart. Szétszedtem D-n volt. Ok visszatekertem I-re összerakom. Megcisnáltam a képet, hazajöttem. Ja esp/asr ugyanúgy bennevolt, gondoltam mert még nem töröltem ki a hibakódot, a gépen otthon volt. Hazajövök rádugom nem engedte kalibrálni, mert szeritne nem állt jól. Szétszedem újra, jól van, körbe átmozgattam rádugom a gépet jó, felkalibráltam, összeraktam fasza minden. Aztán összeraktam a szétesett com2003ast is, kiméregettem túlélte a mókát.
Szóval jól elvoltam, de csak magamnak köszönhetem, legközelebb nem engedem fel teljesen a kormány alatti csavart nehogy így járjak.
Apropó eladó a régi kormányom 3 küllős full bőrös. Akinek a festett műanyag betétes van, annak érdekes lehet mert úgyis lekopik +jobb tapintású.
Én már csak tudom, hisz kipróbáltam már mindenféle 407es kormányt ami létezik.
4küllős
3küllős 3 festett műanyag betétes
3küllős full bőr
3küllős perforált bőr + alu betétes ez van most ;)
UI: mégegyszer szétkellet szedni, mert nagyon meghúztam az indexkar torx csavarját, és balra nem vette vissza rendesen...
Kitaláltam egy újítást a hackelős postokhoz:
Szereléshez felhasznált szerszámok:
T50 torx
1/2 racsnis kulcs
laposfejű csavarhúzó kicsi a légzsákcsati kiszedéséhez
valami vékony pálca a lufit kipattintani a kormányból.
Ha egy kicsit visszaolvasol,többszr is megtalálod a kérdésedre a választ.Nyugodtan vegyél ilyen autót.
Az autószerelő barátaim mindig csesztetnek a 407 miatt.Vissza szoktam kérdezni:az audi,mercedes és a többi csoda nem hibásodik meg?Egyből elcsendesdnek.