Hallottatok olyanról hogy a turbócsövek elöregednek ?
Reggel autópályán "antipollution system failed"... Elvittem "kedvenc" szervizembe és a hirtelen megnövekedett turbónyomás kapcsán írta ki. Tesztet lefuttatták minden rendbe, de mechanikailag megállapították a csöveim túl puhák néhol és ezáltal nem mindig szívhat elegendő levegőt. Kicsit értetlenül állok a dolog előtt, azt mondták ha legközelebb kiírja kb 45 e ft-ért kicserélik a három csövet.
Én nem tudom, de hát milyen csövek ezek... miért mennek tönkre... vagy mitől... NEM egy 20 éves matuzsálemről beszélünk.
Igazábol a lényeg hogy megvan a hiba, azt hogy a kátyú okozta-e a meghibásodást, lehet.
A lényegen nem változtat. Nekem a véleményem az, ha elromlott valami, probáld végig gondolni milyen eltérő dolog történt akkor és megkapod a választ mitől romlott el az a valami.
PL: nekem amikor ledes izzókat raktam be a kocsiba, (nem can bus-os) megbolondult a computer(ECU). Nem sokkal rá bedöglött az ablaktörlöm.
Miután megjavítottam, kivettem a led izzókat, és semmi baja ergo ......
Érted ugye?
Murphy törvénye ha keresel valamit mindig ott keresd ahol legutoljára keresnéd.
Nekem csak egy 1.8 as benzines,de szerintem eléggé sportos a hangja.Nekem nagyon tetszik.Főleg amikor szűk utcákban járok akkor olyan szépen vízhangzik :) Amúgy autópályán ez is elég csendes hogy ha nyugisan megyek.Ha odalépek akkor természetesen felbőg.Különben én se voltam soha rajongója a kályhacsöveknek :) Lehet hogy szép lesz a hangja tőle ,de az egyik rossz dolog az amit mondtál,a másik meg hogy legtöbbször csak a hangjuk nagy:) Nem tudsz valamit válaszolni a picit lentebb írott gondomra?.. Akkor valóban a csattanástól hibásodhatott meg a jobb hátsó érzékelő ?..
El kell hogy keserítselek, mert nekem dizelem van. Amikor 1-esben sportosan idulsz tiszta ferrari a hangja hihih. autopályán, viszont hosszabb úton én a csendesebb kocsikat kedvelem. El nem tudom képzelni, hogy a kis suhancok a mindenféle kipufogó csodákkal hogyan tudnak tartósan 100 felett közlekedni akkora zajnál.
Az se rosssz:)..Remélem a benzines hangjára gondolsz.Mert az nekem is tetszik:)(Nekem benzines van)..Főleg ahogy visszahörren:) Különben meglepő dolgokat lehet ám kihozni egy 1.8-as ból is:)..Lehet mondani rá rosszakat hogy gyenge meg ilyenek.Igazából az egésza sofőrtől függ.Szerintem városban elegánsan lehet vele közlekedni,hosszúban pedig ha egyszer belelendül akkor nagyon tud menni.Nem?
Pár hsz-el ezelőtt írtam valamit.Aki tud válaszoljon rá. Más: Rájöttem hogy lehet kihozni transmitterből a maximumot:) Én a régi idők zenéit szeretem (pl. Queen,Silent Circle,Fancy,Ken Laszlo),vannak eredeti lemezeim is.Egy ilyen eredeti lemezről pár számot kiválasztottam és átkonvertáltam audio formátumból 320 kps -os mp3 ba, és ezeket másoltam fel a transm. SD kártyájára.Ki merem jelenteni hogy megközelíti a gyári cd-lejátszó minőségét.Hallható apró sistergés mivel rádiófrekvencián megy,de szerintem egyáltalán nem zavaró.Az összes szám nagyon jól szól.Ezt azért mondom mert nem feltétlenül szól jól egy szintén 320 kps-os szám( tapasztalatból mondom) lehet találni jót,de az fentebb leírt módszer a legjobb.Főleg a régebbi zenéknél. Szerintem ez a legolcsóbb módszer a nagyszerűen élvezhető autós zenehallgatásra:) Akit érdekel írjon és segítek hogy milyen programokat használjon és hogyan.
Nyugodtan kijelenthetem, hogy én beleszerettem az új PUG- ba! :)
Gyönyörű szép kívül, hatalmas nagy, ami nekem elengedhetetlen, a belseje meg aztán teljesen fullos! Méltó utódja lesz a 407- nek!SW- t amúgy sem veszek soha, de nekem az is tetszik...
El voltam keseredve, hogy ha lecserélem a PUG- om más márkára kell váltanom, mert nincs másik olyan PUG ami annyira tetszene mint a 407...
Ugyhogy a legjobbkor hozták ki, 3-4 év múlva mikor autót cserélek, már bőven lesz 508, akár használtan is, de talán az újnak sem lesz annyira borsos az ára...
Bár így ránézésre minden pénzt megér... :)
Belőlem ezt hozta ki...
Többieket nem tudom, hogy érintette, induljon hát a közvélemény kutatás... :)
Láttátok a (407 utód) 508-as sajtófotóit? Mi a véleményetek? Nem mondom, hogy ronda, de nekem az SW cseppet sem tetszik. Az orr részen lévő márkajelzés, meg a hűtőrácson a kis kiegészítő jel (HDi / GT) viszont jól eltalált. És a +10cm tengelytáv végre a hátsó üléssorhoz is rendel lábteret! (Nekem az SW-ben nagyon szűkös hátul (magam mögött kifejezetten), ráadásul az első ülések alá úgy kell bepasszírozni a lábfejet / cipőt.
Voltam a Peugeotban, az érzékelővel van a baj(abs,esp,asr),a jobb hátsóval.Ki kell cserélni.Azt mondták 9000 körül lesz.Amikor elmondtam hogy csattantam egyet ,azt mondták nem valószínű hogy attól ment ki.Szerintetek elromolhat egy nagyobb kágyúba való belemeneteltől?..Vagy egyéb miatt ?..Szerintük csak úgy magától elromlott.Amikor belementem abba a rohadt kátyúba nem írt ki semmit,csak pár napra rá kezdte kiírogatni,aztán megint pár napig semmi,és megint elkezdte.Lassan már két hete minden indításnál kiírja a hibaüzeneteket:S
Akkor jól gondoltam,csak azt ne mtudom hogy jól dugtam e össze mert ugye le volt szakadva és nem biztsao hogy jó csatlakozóra illesztettem vissaz őket.Valaki segítene ebben mondjuk egy fényképpel a sajátjáról?...Vagy a külső fékpofát melyikbe kell csatlakoztatni és a belsőt melyikbe?..Bal oldalt ami nem látszik a képen,imbusz csavarral van odafogatva egy kábel.Akkor az az abs,esp,asr ézékelő?..
http://kep.psharing.com/430112.jpg picit rosszúl sikerült a piros kiemelés de ha lementi valaki akkor jobban látható esetleg ráközelítéssel.Ahol meg van ragasztva,onnam le volt szakadva mindkét vezeték, mindkét első keréknél ugyanúgy.Megfaragtam, a drótokat összecsavartam és leszigeteltem talán így jó.Monyák de hát ez van.Már csak azt kéne tudnom jól illesztettem e össze őket.Valaki segítene ebben?..Nálam az egyik kábel amelyik a motor felöl jött hosszabb egy picit és így próbáltam értelemszerűen.Ha valaki esetleg meg tudná nézni és leírni hogy pontosan hogy vannak nagyon megköszönném.Vagy lefényképzené a sajátját és feltöltené az lenne a legjobb,nem kellene magyarázni.Jah és a lényegre is kíváncsi vagyok hogy az a kopásérzékelő-e..és melyik az abs,esp,asr érzékelő..
Üdv! Miután a sz.gép megint kiírogatja az ABS,ASR,ESP hibát minden indításnál,levettem a jobb első kereket.A motorból jön egy műanyag cső belőle a kerékhez érve elágazik két kábel.Mindkét kábel a fékhez csaktlakozik.Tehát ahogy leveszem a jobb első kereket a jobb oldali két kábel ről van szó és nem a bal oldali.Mind a két kábel el van szakadva.Ezek most akkor milyen kábelek?..Lehetséges hogy ezért írta ki a már sokszor említett hibákat a sz.gép(system breaking faulty és ezeket úgy hogy egyszerre az abs-t és az esp-t és külön az ASR-t)?
nem. én 2004. szeptemberben JJA rendszámot kaptam, tehát még volt bőven tartalék benne. a 2006. májusi autóm KIR kezdetű volt. (igaz, a mostani autóm 2005. februári, de KSE kezdetű. ne kérdezd hogyan, nem tudom, használtan vettem).
Üdv Mindenkinek! Szeretném a segítségeteket kérni. Az egyik legjobb barátom sógorának van egy nagyon szép állapotú Peugeot 407-ese és megkért, hogy ha van időm, akkor segítsek neki az eladásban. Én rögtön felajánlottam neki, hogy felteszem hozzátok, mivel úgy gondolom itt hamarabb fog találni egy olyan gazdát aki igazán értékeli a minőségi használt autót, mert a kereskedők nagy részét egyáltalán nem érdekli hogy ez az autó milyen állapotban van, hanem csak az hogy olcsó legyen és gyorsan el legyen adva valakinek aki nem ért hozzá.
Részletes adatok: 2004.09 havi, 1.8 benzin, feketemetál 16” alufelni,digitklíma,servotronic,2x elektromos ablak,55.800 km,elsőtulajos, törésmentes, vezetett szervizkönyves (valóban!), 1. magyarországi tulajos, és friss műszaki 2 évig. Hahu-n is megtekinthető 2.000.000 vételárral.(vidéki,nem pesti)