Nos, nekem vagy másfél óra volt a zárbeállítás, mert elsőre annyira "lenyomtam" a zárszerkezetet, hogy semmilyen erőhatásra nem volt képes reteszelni azt a bizonyos U alakú zárnyelvet. Meg sajnos nem tudtam azt sem előre milyen szerszámok kellenek majd, így kb egyesével járkáltam fel a lakásba (de ez is az én marhaságom).
Szerintem másodjára nem lenne több, mint 25 perc. :-)
---
Amit nem írtam: - kell egy lapos, széles fejű csavarhúzó a műanyag patentok "felfeszegetéséhez" és pl. egy harapófogó a kihúzásukhoz; - kell egy 10-es villáskulcs (lehetőleg olyan, aminek nagyon keskeny a pofája, mert kínszenvedés onnan alulról a leghátsó anya fellazítása; - kell még egy (talán 5-ös?) trox (vagy mi) csavarhúzó (olyan imbuszkulcshoz hasonló, de inkább csillag kiképzésű szerszám)
És még: - ugyebár egyszerre nem lehet kinyitni a csomagtér ajtót, illetve a rajta lévő üvegajtót, ezért trükközni kell: fel kell nyitni valamelyiket, majd csavarhúzóval vissza kell nyomni a zárszerkezetet, ekkor az elektronika engedélyezi a másik zár nyitását is - ha az üvegajtót felnyitjuk az ablaktörlő mechanizmusa mellett balra van még egy műanyag patent - ezt nem fotóztam le, de - ezt is le kell szedni
Talán: - az egész beállítást (az U alakú zárnyelv és a zárszerkezet "viszonyának" állítását) vélhetően kényelmesebb felülről (onna, ahol a fentebb írt magányos patent is van) végezni, de ehhez le kell bontani a csomagtár ajtó belső műanyag borítását. én ezt nem mertem megkockáztatni, mert fogalmam sincs, hogy hogyan lehet azokat a patentokat kezelni.
Sok sikert mindenkinek! Számoljatok majd be, hogy ment a műtét, hozott-e eredményt, stb?
Szerintetek lehetséges olyan beállítás, hogy a kormány fölötti kijelzőn is a középkonzolon fixre állítható fogyasztási adatok (Trip1 Trip2 és a pillanatnyi fogyasztás) ne tűnjön el 5sec. múlva? Mert amikor megnyomom az ablaktörlő kapcsoló végén lévő gombot mutatja a kormány fölött is de eltűnik 5 sec után. középkonzolon pedig nem szeretem benne hagyni mivel ott az audiós kijelzések fontosabbak számomra. Ráadásul ha mindkét kijelző tudja produkálni akkor miért ne nézhetnék folyamatosan két fajta információt. A könyvet megnéztem de nincs erre a kijelző beállításra megoldás. kollégám Avensisében nála ez működik.
indexelésre és/vagy fékezésre nekem is kiírta, hogy nem jó az egyik izzó kiszedtük a hátsó lámpát lehúztuk a csatlakozót a test vezeték el volt korrodálva tisztítás és összeszerelés után működött
Szia Viktor! Nekem is kiírta ezt, annak ellenére, hogy ki lett volna égve egy égő is. Végül kicseréltem az összes irányjelző égőt, azóta "lekopogom" nem csinálja. Üdv! Jancsi
No, nekiduráltam magam a csomagtér üveg ajtaján a zárállításnak. Fasza meló ez is, ha még sosem csináltátok. :-)
Elsőkén a kárpitot kell levenni a csomagtérajtóról. Ezt fekete műanyag patentok "nehezítik"
Második lépésként a kárpitba épített világítás csatlakozóját kell kiiktatni, ezzel eltávolítható lesz a kárpit.
Két könnyen hozzáférhető anya majdnem teljes (!) kilazításával folytatjuk.
Ki kell vegyük a mágneszár csavarját is.
Majd ezt követően egy alattomosan megbújó újabb anya lelazításával kell megszenvedni. (Ez az utolsó láncszem, ami rögzíti a zárszerkezetet tartó vasalatot).
Ezután már tetszőlegesen lehet állítani a szerkezetet.
Nekem sok próbálkozásba és annál több időbe tellett a jó pozíció megtalálása. remélem a holnapi próbaúton csend lesz az üvegajtó felől! :o)
Nagy a valószívűsége hogy az ablaktörlő motor vezérlése adta meg magát. Ez csak ablaktörlőmotor cserével oldható meg. Addig keresd meg a biztosítéktáblán és vedd ki a biztosítékát.
Nem tudom kikapcsolni az ablaktörlőt! :-o Gyújtás levétele sem segít, töröl tovább. A kapcsoló egyik állása sincs hatással rá (nem változtat a törlés sebességén, stb), 2 mp-ként töröl egyet. Próbáltam, hogy levettem az akku egyik saruját kb. fél percre, de ez sem gyógyította ki.
Csak akkor hagyja abba, amikor az elektronika "alvó" üzemmódba megy, azaz hosszú percekkel az autó lezárása után.
Ez volt a gond Lux Kapitany-nal es most az en 407-esemnel is ez lepett fel. Tudna valaki segiteni???
Ma csináltam Öcsém Fiat stiloján full szevízt.... HÁÁÁT
Az olaszok is tudnak érdekességeket. A pollen filtert olyan helyre rakták, hogy berakni csak kanyarban összenyomva lehet. A levegő szűrőt ki kel venni házastól, és ahoz le kell venni a kerékjárati burkolatot és a motor burkolatot is. Meg pár csövet le is kellett kötni.!!!
De viszont a Peugeot 407-től eltérően az olajszűrő nagyon jól elérhető.
3 óra munka -pollen filter -fékbetétek -olaj olajszűrő -levegőszűrő -üzemanyagszűrő csere nem is rossz :)
Nekem be volt hülyülve az indexem és akkor írta. Azt mondták arra vonatkozik vagy vmelyik égő még nem ment ki csak esetleg befeketedett és már érzékeli. De ne kérdezd meg, hogy oldották meg ,mert nekem mindent kiírogatott és a szoftver frissítés oldotta meg.
Féklámpa kapcsoló csere után fékezéskor "direction indicator fail" írja ki és a műszerfalon égő szimbólum jelenik meg... Mit jelenthet? mi a hiba? találkozott már valamelyikőtök ezzel a hibaüzenettel?
A Helsinki úton van a Snowfox gumi. Eléggé ki van táblázva. A pontos címét nem tudom, de ha Boráros tér felől jössz, jobb oldalra esik , az Agip benzinkút útán van nem sokkal.