Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1956
Még miket keresel?
Előzmény: Repiv_ (1952)
good6 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1955

Mostanában nagyon leült a fórum, napok telnek el úgy, hogy nincs hozzászólás...

Igen jó az autója mostanában mindenkinek... :)

M.Joe Creative Commons License 2010.06.17 0 0 1954
Ja ezt csak most olvasom. :)
Előzmény: Repiv_ (1950)
M.Joe Creative Commons License 2010.06.17 0 0 1953
A harmadik is tuti külföldi. Az ülés, a kormány, számlapok, felnik alapján sport felszereltség abban pedig nem forgalmaztak nálunk automatát.
Amúgy nem rossz.
Előzmény: Repiv_ (1947)
Repiv_ Creative Commons License 2010.06.17 0 0 1952
Totálisan igazad van és köszönöm a segítséget! Nagyon fogok vigyázni a vásárlásnál.
Úgyhogy mostantól már csak magyarországi, szervízkönyves, sérülésmentes autót keresek (ez utóbbit most találtam meg hogy így is lehet keresni :) )
Eléggé leszűkíti a találatok számát...

Sajnos a fenti kritériumokkal egyáltalán nem találtam 407-est :(

Véleményezésre esetleg belinkelhetek ide más márkákról szóló hirdetéseket?
Csak mert úgy látom hogy vagytok itt páran akik benne vannak valamilyen szinten a témában és tudják mire kell odafigyelni.

köszi
gasparv Creative Commons License 2010.06.16 0 0 1951
Szia!

Én semmi kép nem vállalnám be a külföldi autót az alábbiak miatt:

1.) Ahogy Lux Kapitány is írta előélete nehezen lekövethető. Ha valami gond van vele nincs akin érvényesítsd követeléseidet (nem látható hibák).
Alkatrész szempontjából nem az olcsó autók közé tartozik, különösen akkor ha nincs ismerősöd.
2.) Eladásnál (kereskedésben) nevetséges áron számítják be a külföldi autókat, ép amiatt mert nem tudják szavatolni az autó előéletét. (utánaérdeklődtem)
3.) Számolj utána miért éri meg itthon ilyen áron értékesíteni a külföldi autókat, mikor majdnem ugyan annyiba kerül ott is mint itt. (www.automobile.de)
Csak úgy éri meg a neppernek, hogy sérülten, sok kilométerrel megveszi, és itthon kikalapálja. Jah és persze beállítja az eladható km óra állást :-/
Így nyer rajra 300-500 e Ft-ot.


Ha teheted kerüld ezeket a szépen kipolírozott full extrás pénznyelőket.

Magyarországit is csak márkakereskedésből, vagy magánszemélytől komoly átvizsgálás után vegyél. A nincs neve kereskedések is szeretnek trükközni.
(Egyik volt autómat /suzuki/ én 220 000 km adtam el egy kereskedésnek... mire eladták 65 000 km volt az órában)

Remélem tudtam pár hasznos elgondolkodtató dologgal segíteni... a használt autóban mindig benne van a "lutri" de amennyire lehet próbáld meg csökkenteni annak valószínűségét.

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Repiv_ (1950)
Repiv_ Creative Commons License 2010.06.16 0 0 1950
Nos a 3. autó is németországból származik mint kiderült.
Előnye hogy megvan a vezetett szervízkönyve, és szakszervizben is le lehet informálni.
Úgyhogy ezt lehet hogy elmegyek megnézni.
Előzmény: Lux Kapitány (1948)
birobandi Creative Commons License 2010.06.16 0 0 1949

Szia Erikaviking!

"

Szintetikus technológi-ával készült motorolaj, mely az oxidációval szembeni rendkívüli ellenálló képességének köszönhetően hosz-szabb olajcsere periódust biztosít.
Alacsony hőmérsékle-ten tanúsított rendkívüli folyékonysága miatt könnyű hidegindítást biztosít. Nagyon jól ellenáll a magas hő-mérsékletnek is.
Közvetlenül az indítás utáni optimális kenés révén megvédi a mechanikus részeket, ezáltal hozzájárul a motor élettartamának meghosszabbításához és teljesítményének fenntartásához.
A motor legkényesebb részeit is tisztán tartja, a fokozott detergens és diszpergens tulajdonságainak köszönhetően
A legkorszerűbb benzin-, és dízelüzemű motorokhoz fejlesztették ki.
Különösen alkalmas turbófeltöltésű, többszelepes és közvetlen be-fecskendezéses motorokhoz.
A legnehezebb üzemelési körülmények között is használható (városi forgalomban, autópályán), minden évszakban.
Tökéletesen megfelel minden katalizátorral felszerelt gépkocsikhoz , használható ólommentes üzemanyaggal és LPG-vel üzemelő gép-kocsikhoz is.

Minősítések és jóváhagyások:

API SL/CF
ACEA 2002 A3,B3,B4
PSA PEUGEOT CITROEN GASOLINE & DIESEL
VOLKSWAGEN 500.00/505.00 (92/11)
VOLKSWAGEN 502.00/505.00 (97/01)
BMW LONGLIFE OIL-98
MB 229.3 "

Előzmény: Erikaviking (1944)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.06.16 0 0 1948
Az első kettőnek linkelt autó (ránézésre) nem magyarországi autó.
Ez egyben azt is jelenti, hogy (vélhetően) nem fogod tudni lekérdezni a hazai szervizben az autó (külföldi) előéletét. Ezt mérlegelned kell, hogy vállalható-e. (Én abban az esetben semmiképp nem vállalnám, ha nincs meg az eredeti, gondosan vezetett szervizkönyv).

Az utolsónak linkelten legalább a rendszámtábla keret hazai (érdi) kereskedőé. :-)
(Ettől még ez is lehet, hogy behozott autó). Én ennél nem sajnálnám, hogy "nincs benne minden".
Előzmény: Repiv_ (1947)
Repiv_ Creative Commons License 2010.06.16 0 0 1947
Köszönöm Real, elolvasom majd azt a hozzászólást is.

először ezt néztem ki
ennek volt kissé átverés 'szaga'

ezt néztem ki másodjára
ennek sincs szervízkönyve, viszont magánszemélytől van és belement a tulaj hogy átnézessem márkaszervizben.

ez nagyon szimpatikus
de ebben meg nincs benne minden.
Real_77 Creative Commons License 2010.06.16 0 0 1946
Szia!

 

Bátran ajánlom az 1534-es hozzászólás elolvasását. Az itt leírtakat követed akkor jó eséllyel kifogsz egy jó példányt.

 

Üdv,

Real

Előzmény: Repiv_ (1942)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.06.16 0 0 1945
Ha elviszel egy autót átnézetni, akkor ne oda vidd, ahova a tulaj hordta. (Előtte kérdezd meg, hova járt - ha járt egyáltalán márkaszervizbe - majd utána mondd, hogy neked az nem igazán jó (messze van, rosszat hallottál, stb) és inkább vinnéd a te márkaszervizedbe).

Ha gondolod esetleg belinkelheted a hirdetéseket.

Üdv.:
Balázs

Előzmény: Repiv_ (1942)
Erikaviking Creative Commons License 2010.06.16 0 0 1944
A 9000-es kb 10 évvel régebbi fejlesztés, mint az Ineo. Nem is lehetne FAP-os autóba tenni, mert valami hamutartalma túl magas. Részecskeszűrős autóba az Ineo Ecs való.
Előzmény: birobandi (1936)
M.Joe Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1943
Ha jól emlékszem 2005 őszétől vagy telétől váltottak 6 sebességes automatára.
Repiv_ Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1942
Először is köszi a tippeket és a tanácsokat Viktor és Balázs!

Ez amit néztem 6 sebességes.
De azóta már visszahívtam őket, hogy van-e lehetőség elvinni a kocsit egy peugeot szakszarvízbe és azt a választ kaptam hogy csak foglaló után :)
Úgyhogy innentől nekem nem szimpatikus, be akarnak húzni a csőbe.

Kinéztem egy másikat is ami 2 évvel fiatalabb bár kicsit drágább is. Ennek sincs szervizkönyve, de itt a tulaj hozzájárult hogy elvigyük és átnézessem a szervizben. Ez így sokkal szimpatikusabb az új ismereteimmel.

Ez az informatikai megoldás nagyon jónak tűnik, mert érdeklődtem más márkék után pl az opelnél mindent lehet törölni...

Egyébként az automaták között tényleg sok a behozott.

Lux Kapitány Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1941
Szia!

Én annyival egészítem ki Viktor nagyon bölcs és feltétlen követendő javaslatát, hogy a szervizkönyv megléte (ugyan sokaknak fontos, bizalom növelő, de ugyanakkor) nem feltétlen erény. Pár ezer forintért lehet "rajzoltatni" szervizkönyvet, sőt, más márkáknál arra is volt példa, hogy kamu szervizbejegyzéseket (munkalapokat!) vittel fel a számítógépes rendszerbe. (Szerencsére a PUG által használt informatikai megoldás erre nagyon kevés lehetőséget ad, gyakorlatilag csak superuser jogosultság mellett. Ők meg eddig megbízhatóak voltak!!!!)

Ha márkaszervizbe hordta a tulaj (főleg míg garanciális volt), akkor arról kell legyen papírja (munkalap / számla). Ha nincs, akkor trehány (azt kell mondjam) és akkor én autót is csak óvatosan vennék tőle.

Én úgy tapasztalom, hogy itthon automata váltóval annak idején viszonylag kevés SW-t adtak el. 4-5 éves koruak között én sok külföldről hozottat (és "magyarítottat") találtam anno, amikor én kerestem 407-et. (Szerintem 4 sebességes verziót itthon szinte el sem adtak belőle). Ez 4-es vagy 6-os?

(Óvakodj egy bordó, vaj bőr belsejű, full-os verziótól).

Sok sikert, üdv.:
Balázs
Előzmény: Repiv_ (1939)
gasparv Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1940
Szia!

Gyanús az az autó.
Szervízkönyv elvesztésekor pótolják azt X ezer ft-ért, ha minden szervizperiódust rendben rögzítettek. És ha szervizben végzették akkor számlákkal is tudják igazolni.
Gyakorlatilag az alvázszám alapján visszakereshető minden bejegyzés amit a szervizben csináltak. Csak tulajdonosoknak adják ki, ha kéri nyomtatott formában is.
Javaslom vidd el egy "hozzáértő" szervizbe, kérjétek ki a gépben lévő előéletét.
Rakasd a paripát számítógépre, mivel az összes hibaüzenetet (0 km kora óta), meghibásodást elmenti. Mentesd és küldesd el digitális formában (pdf).
Ezeket az adatokat nem is lehet törölni (szerencsére).
Ha trükközés van a km órában azt is ki lehet szúrni vele.
Pl. az utolsó bejegyzés nagyobb kilométer állásnál logolta mint amit mutat az óra.

Légy nagyon körültekintő!

Üdv.: G.Viktor

Előzmény: Repiv_ (1939)
Repiv_ Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1939
Sziasztok

Nekem jelenleg egy 206 SW-m van amivel egyébként 100%-ig megvagyok elégedve, de sajnos egy közlekedési baleset kapcsán a bal lábam csúnyán eltört.
Az orvosok azt mondják hogy nem terhelhetem 1-1,5 évig tehát nem is kuplungozhatok. Közlekedni viszont előbb-utóbb kell önállóan.

Mivel kedvelem a Peugeot-kat ezért gondoltam hogy egy 407 SW 2.0 HDI automatára lecserélem, mert ahogy néztem 3 millió forint körül már egész jó 4-5 éveseket lehet kapni.

Ki is néztem egyet amely magyarországi és első tulajtól van viszont nincs meg a szervízkönyve (amit egyébként nem értek hogy nem lehet meg egy autó szervízkönyve de mind1).
Megkaptam a rendszámát és alvázszámát.

Le lehet valahol ellenőriztetni az autó múltját ezekkel a számokkal a birtokomban?
Lehet hogy hülyeség, de ha benézek egy Peugeot szalonba és ott kérdezősködök akkor elmondják nekem hogy milyen szervizelések mikor voltak a kocsin esetleg nagyobb javítások törés miegymás?

köszi előre is!
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1938
Márkatársak!

Valakinek nem volna SW-re Budapesten tető keresztrúdja?
Kölcsön, a jövő hét végére.
Természetesen szükség szerint letéti díj és "kölcsönzési díj" fejében.
(Elmerészkednénk Feleségemmel biciklizni).

Köszi,
Balázs
gasparv Creative Commons License 2010.06.12 0 0 1937
Sziasztok!

Én Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 használok. Hibátlan....
Télen is nyáron is! 10 e km ciklusperidusban cserélem.

Szerintem a mai korszerű olajok között nem sok különbség van, majdnem mindegyik eléri a Peugeot által meghatározott kritériumokat.

U.i.: A héten fóliáztattam a paripám ablakát:)) Hihetetlen a különbség a nem fóliás a fóliás között. a hőkíntartása eszméletlen. A legvilágosabbat tetettem fel, hihetetlen az eredmény. Nem ég a karom vezetés közben... gyorsabban lehűl az autó a klíma nem dolgozik annyit stb stb..

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: birobandi (1936)
birobandi Creative Commons License 2010.06.12 0 0 1936
Szia Lux Kapitány!
Bizonyára igazatok van, de a 9000-et is ajánlják a HDI-ihez. Nem hiszem, hogy egetverő különbbség van a két olaj között. Az enyémben is volt már mindkettő, az utobbi két szervíznél a 9000-t tették bele. Elnézést kérek a tévedésemért.
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: Lux Kapitány (1935)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.06.12 0 0 1935
Olaj ügyben pont fordítva van, mint ahogy írod. :)
Az INEO ECS van kifejezetten FAP-os HDI motorokhoz.
Előzmény: birobandi (1932)
Balika123 Creative Commons License 2010.06.12 0 0 1934
Sziasztok!
Egy kis érdekesség!
Úgy néz ki hogy megvan hogy mi okozza az immobilizeres kulcs áthúzásos problémámat.
Ha be van kapcsolva az automata világitás kapcsoló akkor minden jó, de ha kivan kapcsolva akkor néha ezt produkálja.
Nem tudom hogy ez program hiba vagy csak valamilyen lekérdezés időzitési gond, de igy bekapcsolva működik.
Az elmult 2 hónapban voltam vele 4 szervizben, sehol nem mondtak rá konkrétan hogy mi a gond, cseréltettek volna kulcsokat, com2000-t, BSI-t.
A Lexia/PPs programmal a bsi programot meg lehet nézni vagy lehet ezt az időzitéseket valahogy diagnosztizálni??
Üdv
Jancsi66 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 1933
Szia Bandi!
Én úgy tudom, hogy amit írtál, az pont az Ineo ECS-re vonatkozik.
Üdv! Jancsi
Előzmény: birobandi (1932)
birobandi Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1932
Szia Mad Mike 007!
Jó minkettő. Talán a 9000-es újabb fejlesztés. A 9000-es HDI-re lett (állítólag) kifejlesztve, a kisebb korom képződés érdekében.
Üdvözöl: birobandi 
Előzmény: Mad Mike 007 (1931)
Mad Mike 007 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1931
Üdvözlök minden 407-es tulajt lassan 3 éve nekem is ez a típus van.Az eddigi olajcserét mindig a szerelőmre bíztam ő mindig Total Quarzt 9000 5w-40-est szokott beletölteni.Viszont ha a motorháztetőt felnyitom ott pedig a Total Quarzt ineo ecs 5w-30-ast írja van valakinek vmi tapasztalata ez ügyben vagy jó mind a kettő?
Real_77 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1930

Szia Viktor!

 

oké, hogy teljesen más kategória, de nem árban, abban közel azonos. Jó erre lehet azt mondani, hogy idíóta az aki 6 milliót kiad egy 1,6-os 105 lovas elegance fábiáért amibe minden extra benne van ami lehet. Ja és olyan extrákat mint a Navi, HUD, JBL HIfi 6sebességes váltó, xenon stb.stb keresve sem található. Ha az imént felsoroltakat levesszük akkor az enyém is ennyi lenne. Tehát árban egy kategória.

 

Szerencsére soha nem vennénk skodát ennyiért. Főleg olyat, hogy 2-ből 2 szar is.

 

 

Előzmény: gasparv (1929)
gasparv Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1929
Szia Reall 77!

A gondolataidhoz annyit tennék, hogy azért egy Fábiát kár hasonlítani egy teljesen más kategóriában lévő autóhoz.
Az Audiról meg a Bmw-ről is hallani rémtörténeteket. Igaz.

Kevés problémát és sok örömöt kívánok az új autódhoz.

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Real_77 (1928)
Real_77 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1928
Szia!

 

Rossz, nem rossz ez van semmi sem lehet elsőre tökéletes. Igazából azt mondom, hogy csak ennyi baja legyen és ennél nagyobb ne. Ezt még el lehet viselni.

Ez idáig a 3. PUG-om, de mindegyikkel volt valami kis apróság. Ismerősöm vett egy fábiát aminek a szalonból kihozatala után elszállt a  turbója, megjegyzem kompletten cserélték az autót, aminek 10 hónap után ment el a turbója. Akkor már nem cserélték ki..... Sőt olyan ismerősöm is van akinek 1 év után az A6-osa (17M HUF) többet volt szervizben mint a tulajnál. Nem cserélték ki. El is adta..... sokat is bukott vele, de megfogadta inkább francia autót vesz.

 

Szóval nem rosszak ezek az új PUG-ok, bárki bármit is mond. De ki lehet fogni ezekből is egy hibásat.... 

 

Real 

 

Előzmény: Lux Kapitány (1927)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.06.09 0 0 1927
Azért rossz ezt olvasni egy pár napos autóról !!!!
Előzmény: Real_77 (1926)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!