Nem tudom te hol voltál, de engem megint elhajtottak mint a nem kívánt gyereket, azzal hogy a féképekről meg tudták állapítani azt hogy az enyémnek a festés hibás, nem a kaszni!!!! a fényképrőőőől?????
Arra pedig 3 év a garancia, és az enyém meg csak épp hogy mult 3.
Hét nem tudom szerencséd volt. :(
Én esküszöm elment a kedvem a peugeottol, pedig gyerekorom óta szeretem.
Én ezt a témát elég tüzetesen körüljártam, jó néhány szervizzel beszéltem.
Nem olyan egyszerű a dolog ahogy elsőre látszik. Mivel a kábelköteg nem fog megegyezni. Az meg hogy új kábelkorbácsot rakjanak bele, szerintem egy vagyon. A GPS antenna sincs benne amit utólag kell pótolni. De ezt alvázszám alapján 90% pontossággal meg tudnák mondani mi kell hozzá.
Amúgy meg az én véleményem a dologról: A 407-nek nem az erőssége az elektronika, azt figyeltem meg minél több kütyüt raksz bele annál instabilabb. (Tolatóradar; Xenon stb..) Én így elfogattam ahogy van, nem vacakolok vele. Igazán jól felszerelt a Symbol így is.... Legközelebb ha szükségem lesz még extrára akkor olyan autót veszek amiben gyárilag benne van. Néhányan megfizettük már itt a "tanulópénzt" :-/
Sziasztok! Ma kaptam választ a garanciális hátsó ajtóm rozsdásodás javitására 1.5 hónap után, és úgynéz ki hogy lefényezik az ajtót. Illyenkor nem gyári ajtót szoktak cserélni? Nem fog elütni a fényezés? Csere autót szoktak illyenkor adni? Mibe fog ez nekem kerülni? Bocs a sok kérdésért de most van csak dolgom illyen garanciális javitással. Üdv mindenkinek
Nem ment el gyorsan, mert sajnos nem jelentkezett senki rá:( A végén sikerült megegyeznem a kereskedővel, hogy beszámítják az új árába. Ellenben papíron nem a legjobb áron számolták be, de a másik oldalon az új árából jelentős kedvezményt kaptam, na meg 4 téli gumit is kierőszakoltam.
Erről jut eszembe van eladó 4 télim (1 telet futott kb.: 2500km) lemez felnire szerelve.
Barum Polaris 2: 205/65/R16
Ha valakit érdekel, írjon.
Felni: 7e Ft/db
Gumi: 15e Ft/db
Kompletten: 88e Ft.
Azonban ha közületek venné meg valaki egybe: 75e Ft-ért elviheti.
Azt vettem észre, hogy az olajhőmérséklet visszajelző műszerem néha mér / mutat, néha nem mér.
épp egy hosszabb utat tettem meg (kb. 2 óra) és feltűnt, hogy "nullán" áll a hőmérő. Aztán egyszer csak 3-4 mp alatt felkúszott a mutató normál állásba, majd pár km után megint azt vettem észre, hogy nem mutat semmit.
Nem ismerem az olaj hűtés működését, de felteszem, hogy nem úgy működhet, mint a víz esetében, hogy valami termosztát szabályozza az áramlását.
Hol kell megtaláljam a motortérben (gondolom a motoron valahol? vagy a turbón?) az olaj hőmérőt? Lehet valami kontakt hibám van.
érdekelne engem is a szines kijelző ha megkérdezed a z ismerősödet:)
amugy én is most cseréltem egy hete kijelzőt vadi újat vettem, de ha a szines tényleg ennyi és rendben van akkor én szivesen eladom az én kijelzőm annak akit érdekel:) amúgy 55-ért vettem egy hete. nagyon egyszerű kicserélni de még be is kell tanitani a központi csatlakozón keresztül szervizben egyébként mert különböző felszereltségnek megfelelően kell konfigurálni. pl: ha dupla digit klimás az autó. a szervizes beállitásra is tudok normális szervizt ajánlani. :)
A kijelzővel kapcsolatban: Nagyon köszönöm a választ, utána néztem én is a fórumban és hát azt lehet mondani, hogy a csere lesz a megoldás. Megkérdeztem a Gablininál és azt mondta a srác, hogy kb. csak az anyag 55 eFt + szerelés 10 eFt. Azt javasolta, hogy nézzek bontóba, de sajna konkrétan hiánycikk, ha van akkor azonnal elviszik. Az egyik cimbi tud 90 eFT- ért kompletten kijelzőt+rádó panelt, szerinted ez megéri ? ( Színes LCD+DVD+MP3+Navi+GSM ) ? Szia Fantom306
Mindenkinek köszönöm a hozzászólást és a segítséget, remélem különösebb bonyodalmak nélkül sikerül megtalálnom a 407-et. Ahogy írtátok a dieselt meggondolom.Szomorúan olvastam, hogy a 406-oshoz képest a minőség nemhogy javult volna hanem romlott.(de ez már csak így megy a mai világban). Ha meg lesz a cicus rakok fel róla pár képet. Esetleg ha még eszembe jutna pár kérdés arra szívesen venném a további segítségeteket. Előrre is köszönet.
Igen, vannak magas jelszintű bemenettel rendelkező eszközök, de azok legtöbbször szörnyű hangminőséget adnak, még mélynyomó szinten is. Arról nem beszélve, hogy hangszóróról sem egyszerű levenni szépen a jelet, mivel át kell fűzni a vezetékeket az ajtón... :-/
aux1 biztos van, nekem arra van kötve a kihangosító (de nem én szereltettem, így többet nem tudok róla). lehet kapni a kesztyűtartóba USB boxot is (vagy mi a szöszt), azt is oda kötik gondolom.
Nem tudjátok, hogy az alap gyári rádiónak van valahol vonalszintű ki- és bemenete? Kimenet a hifi bővítéshez, bemenet a kihangosítóhoz kellene. Köszi előre is!
A Peugeot diesel motorokat megtalálod más márkákban is.. ennek oka van. Motorikusan a legjobbak közé tartozik.
Ami ellenben az elektronikát illeti... van akinek a ez több törődést igényel mint más modelleknél. Általában "vak lárma", hozzá lehet szokni. Valamit valamiért. :)) Én is mindezek ellenére családtagként tekintek az enyémre.... sok furcsasága és elektronikai gyengesége ellenére újra szeretem :)))
Mielőtt bármit megveszel mindenképp VIDD el márkaszervizbe, ott ha ráteszik a számítógépre 0 km kora óta menti a hibaüzeneteket. Ezt összevetheted az állítólagos kilométeróra állással, így nem érhet akkora meglepetés... hogy kétszer annyi km van benne mint amit állítanak. (sajna sok ilyen eset van)
Ha megengedsz még egy jó tanácsot, ne vegyél külföldről behozott autót, bizonytalan előélettel.
Szia rg.406! Az én Oroszlánom /egyébként 2.0 HDI limuzin/ 15 hónapja, 82e km-el vettem és azóta jó 30e km-t toltam bele (lekopogom) különösen nagyobb gond nélkül. Értem ezalatt, hogy menet közben még nem hagyott cserben. Igaz eddig még egyik sem, pedig a mostani „pug”-om már a hatodik egymást követően. (Pár oldallal korábban írtam én is néhány problémát.) És bár userik egy kicsit erősen fogalmazott a „papírmasé” jelzővel, alapjában véve sajnos igaza van. Valóban egyre többet kell költeni a mostani autókra, viszont nem is azt a komfort érzetet adják, mint pl. az első 405-söm. Ha veszed a fáradságot és visszaolvasgatsz, sok hasznos információt megtudhatsz ezekről az autókról. Bár a legtöbben itt sok esetben a problémáinkkal fordulunk egymáshoz, így első ránézésre több lehet a negatívum, mint a pozitívum, azért ez ne riasszon el. Én kíváncsiságból belenézegettem pár hasonló kategóriájú autók fórumaiba és ott se jobb a helyzet. Egy szónak is száz a vége, többen bajlódunk kisebb-nagyobb problémával (tisztelet a kivételnek lásd birobandi) azért szeretjük ezt a márkát. Én csak annyit tudok tanácsolni, hogy próbálj meg minél kevesebb km-el venni autót már amennyire ellenőrizni tudod az előéletét, s a többi már csak rajtad áll. Üdv! Jancsi66
Segítségetekre lenne szükségem, mert 407-es 2.0hdi-ben az üzemanyagnyomás szabályzó szelep tönkrement. Lehet-e javítani vagy a csere mennyibe kerülhet?
Szia rg.406! Én szeretnék a tényeknél maradni, majd Te értekeled. 2005-ös évjáratú 1,6 HDI az enyém, első tulaj vagyok. 82 000 Km-t mentem. Kettős tömegű lendkereék csere garanciában (20 000 Km) alsó gömbfejek (60 000 Km), első fék betétek, tárcsával (80 000 Km). Eddig ez az autó története. Üdvözlettel. birobandi
Ha "tehetném" én egy utolsó kiadású 406-os hdi-t vennék!!! Sokkal jobb minőségű volt az enyém is mint a mostani 407 sw 16 hdi.!!!
De haladni kell a korral, mindenki a csinos kaszni mellet dönt, de 1 év használat után bátran kijelenthetem, hogy a 406-osom kényelmesebb, strapabíróbb, és sokkal jobb minősségű alkatrészekből volt gyártva.
A 407-es csak szép papírmasé!!! Mint minden új autót 2004 után az uniós szabályozások miatt 70%-ban újrahasznosított anyagból kell gyártani, és persze a költségek lefaragása miatt is romlott a minősség.
De egy szó mint száz itt mindenki peugeot fanatikus, és habár több forum és márkatárs költ eszement összegeket a kocsijukra pl Lux kapitány, G viktor, és jómagam, bátran állíthatom mindeki csak ajánlani tudja, VEGYÉL BÁTRAN PUG 407-EST!!!