Keresés

Részletes keresés

viricsi Creative Commons License 2004.07.29 0 0 218

Kedves utas2 !

Irigylem a füledet,hogy a teraszról,még azt is hallottad,hogy mit mond az előteres(marshaller).

Hányás ellen Bilagit  a megoldás.

 

Üdvözlettel: viricsi

Előzmény: Utas2 (212)
navati Creative Commons License 2004.07.29 0 0 217

 ;-)))))))

Előzmény: Utas2 (216)
Utas2 Creative Commons License 2004.07.28 0 0 216

Beszélni kicsi mágyár, lakni külföld, felejt sokat....

:)))

 

Anita,

 

Tudom. Illetve sejtem. Jobb is. És?

Előzmény: navati (215)
navati Creative Commons License 2004.07.28 0 0 215

Kedves Utas2! Push back- Hátratolás ( nem saját hajtóművel ), marshaller- előtér felügyelő

 

Üdv: Attila

Előzmény: Utas2 (212)
ANitA Creative Commons License 2004.07.28 0 0 214
A MALEV gépeket szerintem nem a BA Rt. tologatja...
Előzmény: Utas2 (212)
wilard Creative Commons License 2004.07.28 0 0 213
Egyszerűen írd: kitolták a csőről:)))))
Előzmény: Utas2 (212)
Utas2 Creative Commons License 2004.07.28 0 0 212

No, akkor kihánytam magam, az előbbi cikket olvasván ismételten.

 

Asszem nem kell kommentálnom a BA Rt. menedzsmentje által hangoztatottak nyilvánvalóan hazugság jellegét. Remélem, hogy - ha már úgy tűnik, hogy az evilágon nem - akkor valahol máshol ezek az emberek majd megkapják, amit valójában megérdemelnek fantasztikus produkciójukért.

 

Ennyi.

 

A múlt héten kiugrottam Ferihegyre - "nem élhetek repülőtér nélkül" - működött a kasszagép, a teraszon főleg 16-18 óra között meglepően sokan voltak. Mondjuk volt is forgalom a Malévnél rendesen. Meg egy kisebb kavarodást is kiszúrtam: egy érkező Malév B-737-est vagy 5 percig várakoztattak a taxiúton, miközben egy másik éppen push-back-ben (magyar fordítása?) volt egy csőtől. Aztán mikor kifordították a gépet és nekiálltak leszerelni a vontatórudat, a Marshalleres (ezt hogy mondjátok?) odaszaladt, hogy még vagy 60-70 méterre tovább kellene tolni hátrafele a gépet, hogy a másik várakozó gép beférjen a csőre. Tolták is valamennyit ismét, időközben viszont a várakozó gép ("megunta biztosan") is elindult és beállt a szomszédos csőre.

No, csak hogy írjak.

 

Ja, voltam a skanzenben is, nagyon barátságos bácsikák dolgoznak ott, igen segítőkészek voltak.

Abeto Creative Commons License 2004.07.26 0 0 211

Nos, még egy kevés információ és magyarázatok első kézből:

 

 

Ferihegyi terv titkosítva, Népszabadság, 2004. július 26., hétfő, 1+16. oldal

 

Sokan a Budapest Airport Rt. vezérigazgatójának menesztésére számítottak a sajtóban az elmúlt napokban megjelent botrányhírek nyomán. Ennek az ellenkezője történt: Hárskun Jánost nemcsak megerősítette székében az ÁPV Rt., de jóváhagyta a menedzsment többmilliárdos fejlesztési elképzeléseit is. Hárskuti a lapunk cikke nyomán elhíresült ,;vállalati buli" helyett a munkatársunknak adott interjúban „dolgozói fórumról" beszél, hozzátéve: az ezért felelős vezető már nem dolgozik a Budapest Airportnál. Állítja: Ferihegy 1 felújításának részleteit a terrorfenyegetés miatt titkosították.

 

A „repülőtéri ügyek” miatt sokan arra számítottak, hogy Hárskuti Jánosnak távoznia kell a Budapest Airport vezérigazgatói székéből. Az ÁPV Rt. igazgatósága azonban két fontos beruházási program mellett a menedzsmentnek is bizalmat szavazott a múlt héten.

 

- Botránykrónikák főszereplője lett a cégük. Lapunk adott hírt arról, hogy az elbocsátásokat követően 17 millió forintért szerveztek bulit a megmaradt dolgozóknak a Hit Gyülekezetének csarnokában, ahol a menüt a Gundel szolgáltatta. Nem túlzás ez?

 

- A „botránykrónika” kifejezés nem helyes. Az igaz, hogy a sajtóban megjelentek Magyarország egyik legsikeresebb állami vállalatával kapcsolatban rosszindulatú feltételezések. Ez a céges rendezvény - amivel a célunk a jó eredmények elérésében részt vett, kiemelkedő teljesítményt nyújtó munkatársak elismerése volt - a várható nyereségünk alig két ezrelékébe került. Ezzel együtt, amikor a szervezésért felelős munkatársunk annak idején előállt a terveivel, részben a költségek miatt kértem tőle változtatásokat. Ezeket azonban nem hajtotta végre. Nyolc nap múlva közös megegyezéssel távozott a cégtől.

- Tehát a buli miatt rúgták ki?

- A buli helyett én a dolgozói fórum kifejezést használnám. Nem felmondtunk neki, hanem közös megegyezéssel bontottuk fel a munkaszerződését.

- Egy másik újságcikk szerint az a Novosys Kft. kapott 37,5 millió forintos megrendelést a Budapest Airporttól, amelyben a repülőtér informatikai vezetője is érdekelt: ő a konzultációs igazgatója a Novosys tulajdonosának, a MIS Consulting Rt.-nek.

- Az a cikk számos valótlanságot tartalmaz, melyek miatt már sajtó-helyreigazítási eljárást indítottunk.

- De a 37,5 millió forintos megbízás tény, ahogy az informatikai vezető érintettsége is. Egy meghívó szerint ő adott elő a MIS Consulting Rt. képviseletében egy 2004. májusi konferencián.

- Én ezzel szemben azt állítom, hogy az informatikai vezetőnk nem dolgozott a MIS-nél.

- Az interneten számos hivatkozás található erre.

- Amikor beszéltem az érintett munkatárssal, azt mondta, hogy a MIS-nél soha nem állt alkalmazásában.

- A MIS Consulting tulajdonos volt az EcoControl nevű cégben is, melynek jogelődjét, a Kezdet Kft.-t ön alapította. Ez így tény?

- Egy tény: 1995-ben alakult egy Kezdet Kft. nevű cég, amelynek az egyik kisebbségi tulajdonosa voltam mindössze hat hónapig. 1996 májusában, hat hónappal az alapítás után úgy adtam el a tulajdonrészemet, hogy az osztalékra sem tartottam igényt. Azóta semmilyen kapcsolatom nincs és nem is volt, sem a Kezdet Kft.-vel, sem a cég akkori vagy mostani tulajdonosaival. Nem látom be, hogy ennek a nyolc évvel ezelőtti történetnek a felemlegetésével - a rosszindulaton kívül - milyen összefüggésre akarna bárki rávilágítani. Egyébként, ahogy vezetői tevékenységem vagy személyes és szakmai múltam minden eseményével kapcsolatosan, ebben a kérdésben is nyugodt szívvel és tiszta lelkiismerettel állok bármilyen vizsgálat elé.

- Az is találgatásokra adott okot, hogy államtitoknak minősítették a fapadosok által használt egyes terminál felújításának részleteit. A jól értesültek már a pályázat kiírása előtt tudni vélik, ki lesz a kivitelező.

- Akkor ezek a személyek jobban értesültek még nálam is. Nem minősítettük államtitoknak az újjáépítést. A beruházás során azonban olyan minősített adatok kezelése történik, amelyekre a közbeszerzési törvény alapján külön, speciálisan szigorú szabályok vonatkoznak. Ezeknek a vonatkozó jogszabályoknak a maradéktalan betartása történik meg a beszerzések során.

- Akkor miért van szükség a titkosságra? A kilencvenes évek végén, a 2B építésekor még semmi ilyesmiről nem volt szó.

- Nem titkosságra van szükség, hanem a speciális helyzetünket rendező szabályok szigorú és következetes betartására. A megváltozott nemzetközi és biztonsági környezetben egy repülőtéri terminál építése ma már mást jelent, mint 2001 szeptembere előtt. A 2B építésekor a terrorfenyegetettség meg sem közelítette a mait. Akkor még nem voltunk a NATO tagjai sem, ma viszont már a szövetség tartalék repülőterének számít Ferihegy. Az egyes terminál átépítése tehát nemzetbiztonsági, honvédelmi érdek, ezért követel különleges intézkedéseket. A kivitelezőt a jogszabályoknak megfelelő nyilvános versenyben választjuk ki, de csak olyan jelöltek jöhetnek szóba, melyek rendelkeznek NATO-minősítéssel, azaz a Nemzetbiztonsági Hivatal jóváhagyása is kell a részvételhez.

- Mi indokolja, hogy a korábban hangoztatott 2-2,5 milliárd forint többszörösébe kerül majd az újjáépítés?

- Nem emlékszem, hogy ilyen összegekről beszéltem volna. Ez valakinek a személyes becslése lehetett. Az állapotfelmérésre csak idén januárban adott megbízást az igazgatóság. Az egyes terminál újjáépítése és a benne lévő berendezések - köztük a kilencszázmillió forintos poggyászellenőrző rendszer - összesen nettó 5,5 milliárd forintba kerülnek majd. Ezenkívül három év alatt bővítjük a forgalmi előteret (ahol a repülőgépek mozognak), ez önmagában egymilliárd forintos beruházást jelent. A befektetett pénz egyébként még a konzervatív becslés szerint is 2,5-3 év alatt megtérül. Ez a légiközlekedési iparban hihetetlenül jónak számít.

- Mikor kezdődik a munka az egyesen?

- A tulajdonos ÁPV Rt. csütörtökön jóváhagyta a terveket, így várhatóan augusztus végéig választjuk ki - nyilvános versenyben - a kivitelezőt, a győztes szeptemberben átveheti a teljesen kiürített épületet. Így még tél előtt befejeződhetnek a szerkezeti munkák, utána pedig már bent is lehet dolgozni. Azt szeretnénk, hogy június-július környékén, tehát a jövő nyári szezonban már az eredeti szépségében helyreállított, és a legmodernebb biztonsági követelményeknek megfelelő műemlék épület fogadja a diszkont és részben a charter légitársaságok utasait, mivel az előrejelzések szerint a 2A és 2B "egyedül" már csak komoly korlátozások mellett tudná ellátni feladatát.

- A repülőn szállított árukat már most is mostoha körülmények között kezelik

- Partnereink azonban igényesek. Igaz. Sajnos a kettes utasforgalmi terminálok építését nem számítva évtizedek óta nem történt jelentős fejlesztés a repülőtéren. Épp ezért tartom nagy sikernek, hogy az ÁPV Rt. csütörtökön az egyes terminál mellett lényegében a cargo-bázis építésének tervét is jóváhagyta. A tulajdonos döntését követően azonnal megindulhat a fejlesztés, melynek első lépéseként a légi és a földi közlekedés szempontjából is legalkalmasabb helyen, a repülőtér északi oldalán húsz hektár földet vásárolunk. Itt saját erőből egy épületet húzunk fel, amely a teherforgalom területén tapasztalható dinamikus forgalomnövekedést korszerűen tudja kiszolgálni. Az előzetesen beérkezett piaci igények alapján már most kijelenthető, hogy a tervezett 19 ezer négyzetméter raktár és 5 ezer négyzetméter iroda csak az első lépcsőfoka a fejlesztésnek. Emellett lehetőséget adunk külső befektetőknek, hogy tartós bérleti szerződéssel területhez jussanak. Így leveszik a vállunkról az építési és az üzemeltetési kockázatot, finanszírozzák a fejlesztést, ugyanakkor jelentős többletbevételhez juttatnak minket a repülőgép-forgalom növelésével.

- Igaz, hogy már készültek tervek arra az esetre, ha a komoly pénzügyi nehézségekkel küszködő Malév, amely a repülőtér forgalmának felét adja jelenleg, megszűnik?

- A 2004-2008 közötti időszakra szóló tervünk nem számol ezzel a lehetőséggel. Abból indulunk ki, hogy közös tulajdonosunk, az ÁPV Rt. megfelelő stratégiával rendelkezik ahhoz, hogy a Malév privatizált vagy állami cégként sikeresen működjön tovább.

 

- Csúcsforgalom idején szinte lehetetlen kijutni a reptérre a fővárosból, ha pedig baleset történik a gyorsforgalmi úton, az utasok jó eséllyel már csak a földről nézhetik végig, amint felszáll a gépük. Erre nincs megoldás?

- Vizsgáljuk, miként lehetne javítani a helyzeten. Ahogy az ÁPV Rt. igazgatósági ülésén is kijelentettem, ennek a helyzetnek a megoldása érdekében készek vagyunk anyagi és szellemi erőforrásokat is biztosítani.

 

A Hit Gyülekezete csarnokát üzemeltető H&H Project Kft. nem állt üzleti kapcsolatban a Budapest Airport Rt.-vel, helyszínt ugyanis a Gundel étterem bérelte ki - tájékoztatta lapunkat a H&H képviselője, aki annak közlését is kérte, hogy a BA Rt. menedzsmentjének tagjaival nincs sem személyes, sem üzleti kapcsolata. A Hit Gyülekezete tulajdonában álló cég közölte azt is: a csarnok bérbeadásának nemcsak üzleti, erkölcsi feltételei is vannak.

Előzmény: Utas2 (207)
wilard Creative Commons License 2004.07.24 0 0 210
Az étteremben mostanában nem jártam. (Két út között kicsit körülményes lenne:) illetve:( )
Ellenben volt egy jó kis büfé az A portánál, ami azért szűnt meg, mert a Ba hatalmas bérleti díjat kért tőlük. Talán ezért is dolgoznak az általad említett büfében ekkora haszonkulccsal.
Mindent a dolgozókért...
Előzmény: hungeorge (195)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.24 0 0 209
Ez épp tegnap volt tém aaz egyik belső buszjáraton. Én nem is tudtam ilyesmiről, szimplán csak azt hittem, hogy gondok a 2B büfével vannak... De már lárom mindenhol ez a helyzet---
Előzmény: hungeorge (195)
hellcat43 Creative Commons License 2004.07.23 0 0 208

Annual Global Airport Development Forum - GAD 2004

As you may know, Siemens Airports will once again be sponsoring the Annual Global Airport Development Forum. GAD 2004 will take place at the Corinthia Towers Hotel in Prague from 23–26 November 2004.

Hát ezt sem Budapesten tartják, hanem Prágában… :-(((

Előzmény: Utas2 (194)
Utas2 Creative Commons License 2004.07.23 0 0 207

Csak egy picit törvénytelen.

 

És nagyon elítélendő.

 

Egyébként itt az újabb röhej, idézet a cég mai közleményéből (ezt más helyeken magyarázkodásnak hívják):

 

" ...a Budapest Airport Rt. az egyik legeredményesebb hazai, állami vállalat. Az egy dolgozóra jutó eredményt a társaság 2003 júniusához képest megduplázta. Mindezekhez szigorú költséggazdálkodás társul, aminek eredményeként a költségek a tervezett előirányzat alatt vannak (94%)."

 

 

Ha-ha.

 

Ha-ha-ha-ha.

Előzmény: viricsi (205)
kerusz Creative Commons License 2004.07.23 0 0 206
Nem azt mondtam, hogy csak ez az egy hirdetés jelent meg. Azt mondtam, hogy alig volt idő a hirdetésben említett pályázati anyag megvásárlására.

Ez azért fontos adalék, mert a rövid határidők mindig azoknak kedveznek, akik előre tudnak készülni. Így lehet jogilag nem kifogásolható módon előnyben részesíteni bizonyos pályázókat.

KP.
Előzmény: viricsi (205)
viricsi Creative Commons License 2004.07.23 0 0 205

Kedves Utas2 !

Azt hiszem,teljesen fölöslegesen rágjuk a gittet

Mint korábbi leveleimből kiderülhetett,morálisan én sem értettem egyet sem ezzel,sem pedig a korábbi ökörsütéses bulival sem.Ettől még nem törvénytelen és nem biztos hogy elitélendő a rendezvény.

Az egész helyzetről,meg az a véleményem,amit már más is érintett,miért lenne a reptér más mint az egész ország?

 

Kerusz !

Nem hiszem,hogy csak ez az egy hirdetés jelent volna csak meg.Nekem ez van a birtokomban.Sejtheted,biztos azért őriztem meg,mert annyira egyetértettem vele.

 

Üdvözlettel: viricsi

Előzmény: Utas2 (201)
ANitA Creative Commons License 2004.07.23 0 0 204
Metya írta: "kérlek BA Rt. alkalmazott létedre ne légy ennyire Malév-ellenes." Nem vagyok BA Rt. alkalmazott (inkább közalkalmazott). Hidd el, én lennék a legboldogabb, ha lenne egy versenyképes légitársaságunk.
Előzmény: hungeorge (195)
ANitA Creative Commons License 2004.07.23 0 0 203
Csak megjegyezném, hogy a HungaroControlban van egy étterem. Ezt az éttermet egy külső cég üzemelteti (ami SZVSZ rosszabb és drágább, mint a D-portai üzemi). A HC adja az ebédjegyet, 6000Ft-ot. Mivel kicsi volt a forgalom a HC étteremben, ezért 2000Ft értékben kilyukasszák, amit csak ott fogadnak el. Persze ettől többen nem esznek ott, ezért azt tervezik, hogy megvonnak 2000Ft ebédjegyet!!! (tehát 4000Ft-ot akarnak adni!) Ehhez pofa kell!!!
Előzmény: hungeorge (195)
kerusz Creative Commons License 2004.07.23 0 0 202

Szerintem a közbeszerzési eljárás ténye és Pető György szavai között nincs ellentmondás. Ő nem tagadta a közbeszerzést, csak elmondta, hogy ki honnan tudott róla. Ugye, ha megnézed, a hirdetés szerdán jelent meg, és hétfőn délutánig lehetett megvásárolni. Hát persze, hogy kevesen tudtak róla...

 

Ez a hihetetlenül rövid megvásárlási határidő a tenderek dokumentációjára egyébként a BA Rt.-nél úgy tűnik, hogy gyakorlat. Ez csak arra jó, hogy csak azok tudják megvenni, akiknek szólnak előre, vagy akik véletlenül ráakadnak.

 

Azért az is érdekes, hogy ha ennyire rendben volt minden ezzel a tenderrel, akkor a botrány kipattanása után miért tartották fontosnak, hogy elkezdjenek vizsgálódni Pető György "viselt dolgai" után?

 

KP.

Előzmény: viricsi (200)
Utas2 Creative Commons License 2004.07.23 0 0 201

Kedves viricsi:

 

Akkor megvilágítom magam, mert úgy tűnik, hogy másnak nem egyértelmű, ami nekem igen:

 

Jómagam is egy költségvetéshez kapcsolódó céghez kötődöm, egy elég nagyhoz, amely bevételt is termel az állam számára. Nagyjából ismerem is ennek a cégnek a pénzügyeit. Tudom, hogy amennyiben 17 millió költségvetési forintot egy ilyen célra, mint amire a Budapest Airport állami részvénytársaság, az én cégem kidobott volna az ablakon (amelyre a gazdálkodási fegyelem és a belső eljárások egyébként rendkívül csekély esélyt hagynának - hiába, úgy tűnik van különbség állami és állami cég közöt...), akkor ott nem a mundér mindenáron való védelme, a tények elkenése és az "egyébként de fasza cég is vagyunk" effektus, hanem a MORÁLIS feddhetetlenség érvényesülne. Ráadásul nem lenne vezető, aki egy ilyen "dolgozói fórum" fedőnév alatti hejehujázásra ennyi pénzt utalna.....mert az a fejébe kerülne.

 

Mint minden normális állami cégnél.

 

Erre a MORÁLIS kérdésre voltam szíves utalni. És ez független attól, hogy a - törvényileg kötelező - közbeszerzési eljárással választják-e ki a hejehujázáshoz kaját-piát hozó céget vagy sem. Mert a pénz ELKÖLTÉSE TISZTESSÉGTELEN.

 

Asszem, elég világos voltam az ERKÖLCSI normákat illetően, ugye?

 

Javasolom, olvasd el Moldova könyvét a hazai betegellátásról (például).

Én tudtam volna jobb helyet is találni annak a 17 milliónak egy-két kórháznál.

Előzmény: viricsi (200)
viricsi Creative Commons License 2004.07.22 0 0 200

Kedves 3color és utas2 !

Semmi és,semmi bizonyiték!Idézek utas2 131-es hozzászólásából:

"Pető György, a cég volt kommunikációs vezetője, a múlt héten egy műsorban azt állította, hogy a vacsora megszervezéséhez két cég közül választották ki a Gundel Étterem ajánlatát, az egyik pályázót, egy soproni sportszervező céget Fórika Ibolya, a vállalat mostani kommunikációs igazgatója szervezte. A két vállalkozás közül egyértelműen a Gundel volt a jobb, a megbízhatóbb vállalkozás. Ezzel szemben mostani közleményében a cég azt írja, hogy a "dolgozói Fórum" lebonyolítására a BA Rt. nyilvános beszerzési pályázatot írt ki. "

Mindössze ehhez küldtem.

 

Üdvözlettel:viricsi 

Előzmény: Utas2 (199)
Utas2 Creative Commons License 2004.07.22 0 0 199
Igen. És?
Előzmény: viricsi (197)
trikó Creative Commons License 2004.07.22 0 0 198
Ez mit bizonyít?
Előzmény: viricsi (197)
viricsi Creative Commons License 2004.07.22 0 0 197

Csak a tények kedvéért.

 

Népszabadság,2004.március 3.szerda  12.oldal

 

 

Üdvözlettel: viricsi

Előzmény: Utas2 (168)
kerusz Creative Commons License 2004.07.22 0 0 196
Ha jól sejtem, a szakszervezeteknek és az üzemi tanácsnak jelenleg a kisebb dolga is nagyobb annál, hogy holmi piszlicsáré jóléti (étkeztetési) ügyekkel foglalkozzanak. Meg kell védjék a vezérigazgatót, most minden erejüket erre kell használják... :-o

KP.
Előzmény: hungeorge (195)
hungeorge Creative Commons License 2004.07.22 0 0 195
Háj ! Voltatok mostanában a híres-neves éttermünkben ? Úgy tűnik, hogy közel 25-30 %os emelést hajtottak végre, most már 800-1000 Ft egy ebéd. Ennyiért már sok cég kihozza a nagyobb adag, finomabb kaját is... Mintha elment volna az eszük. Aztán 1 büfé van, ami közel 50-60 % os haszonnal dolgozik.... Hogy ez ellen senki nem tesz ?! céges szinre gondoltam... Ciao
Utas2 Creative Commons License 2004.07.22 0 0 194

kerusz,

 

tökéletesen látod a szitut. És ezen sajna nem változtat az sem, ha naponta 200-szor az orruk alá dörgölik, hogy bezzeg Bécs, bezzeg Prága, stb. Mert ez egy cseppet sem érdekli őket. Hiszen a tét a túlélés és a meggazdagodás, mielőtt jön a következő "váltás".

 

Mert az ilyenek csak pofázni tudnak a tévében, mint Hárskuti vagy Ibolyka, vagy szervilis "támogató" leveleket írkálnak (munkaidőben, céges papíron, céges íróeszközökkel) és hőzöngenek (tisztelet a kevés kivételnek.)

 

Mindezt az én pénzemen. A mi pénzünkön.

 

17 millió + istentudja még mennyi magyar költségvetési forinton.

 

Mert ez egy ilyen ország.

Előzmény: kerusz (188)
Flap Creative Commons License 2004.07.21 0 0 193
Ezek a vállalatok (Malév, BA) az ország kicsiny modelljei. Amíg ebben az országban nem változik a hozzáállás, addig itt sem lesz változás. Figyeljétek meg, amennyiben visszaesik a bevétele a BA-nak, ahogy ez már megtörtént párszor, bevezetnek egy új adót (pl.: műmárványkopási illeték stb.) és minden megy tovább a régiben.
kerusz Creative Commons License 2004.07.21 0 0 192
Nézd, Metya, ha engem egynapos határidővel ugráltatnak, majd a helyszínen kiderül, hogy nincs közöttük olyan, aki ismerné annak a dokumentumnak a tartalmát, ami a megbeszélés alapját képezi, amiért engem odahívtak, ha ehhez képest azt sem tudják megmondani, hogy valójában mit akarnak tőlem, hogyan és mikorra, valamint mindezt milyen tartalommal, mit adnak ők és mit kell adnom nekem, ha amikor én erre rákérdezek, akkor az orrom előtt kezdenek el ötletelni, és ha mindezt hihetetlen tenyérbemászóan laza stílusban adják elő, akkor persze hogy kiakadok. Ha ők öt napot akarnak maguknak adni arra, hogy megválaszolják a kérdéseimet, majd nekem marad további egy napom, hogy az eképpen talán tisztázott feltételekre részletes anyagot állítsak össze, akkor az a legkevesebb, hogy komolytalannak tartom őket. Folytassam még?

KP.
Előzmény: METYA (190)
KaiserSoyze Creative Commons License 2004.07.21 0 0 191

Kerusz,

 

Jól látod. Azért is írtam, hogy esetleg, ha......Persze, hogy nem fog megmozdulni egy emberként a tömeg, jóllehet a szakszervezet soha nem azonos és nem is azonosul az általa képviselt munkavállalókkal, de ez most nem is lényeges. A vér minden pucából hiányzik. Az enyémből is nyilván, mert egyedül nem indulok harcba.

 

Üdv, Kaiser

Előzmény: kerusz (187)
METYA Creative Commons License 2004.07.21 0 0 190

Kedves kerusz,

 

kérlek engedd meg, hogy gratuláljak az utolsó 3-4 hozzászólásodhoz.

Nem kicsit akadhattál ki, de igazad van.

Sajnos. Ez a reptér az ország szégyene. Sajnos. Akik ezt megváltoztathatnák, azok sajnos borzalmasan elégedettek önmagukkal. Sajnos.

 

 

 

kerusz Creative Commons License 2004.07.21 0 0 189
Kedves Anita,

ha pedig most de tényleg és igazán és nagyon, és még annál is jobban tervezik a 2C terminált és a parkolóházat, akkor a BA Rt.-nek a saját jól felfogott érdekében sürgősen el kellene gondolkodnia a vasútról, mert most még a terminál és a parkolóház alapozásával együtt felülről leásva meg lehet építeni a szükséges műtárgyakat, később a már működő terminál és parkolóház alatt azonban csak bányászati módszerekkel. De azért ezeket is meg kell tervezni a föléjük kerülő épületekkel együtt. Bár ehhez is el kellene tudni látni néhány évvel előre.

KP.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!