Sztem nem lehet ezzel mit kezdeni....Már nem tudom hányadik intézkedést hozzák, de értelemszerűen valakinek mindig rossz lesz. Amire Te gondolsz volt egy kilépőpont, amihez gyakorlatilag a 2. ker felett vezetett a SID. Na az megszűnt mert ment a pampogás rózsadombon.
Hát kicsi vagyok én ahhoz, hogy ezt meghatározzam. :)
Nemtom. Az mondjuk kétségtelenül fura, hogy pl. tegnap este, a Vajdahunyadvárban ülve láttam, ahogy ott húznak el a felszálló gépek. Mintha lenne valami elkerülési kötelezettség, vagy ilyesmi. Vagy bekeverek valamit?
Szvsz a felszállás utáni rögtön forduló nem volna hülyeség. Igaz, 31-es irányból felszállva tökmindegy a forduló, mindenhogy lakosság felett repül a repülő. :) Viszont ez a zuglóiakon segítene. Mások helyzetén meg rontana. :))
Éppen mindegy is lehet, de ha számít az idő, nem biztos, hogy jól jön a plusz néhány óra kamionoztatás...
Meg az sem biztos, hogy gazdaságilag jó-e, hogy Pozsony vagy Bécs viszi el a Lisztferihegyhez közelebb (vagy ugyanolyan távolságban) lévő, itteni cég kargóját (Nokia, a hírek szerint, BUD számukra nem kényelmes megközelíthetősége miatt)... Mármint a "nemzetgazdaság" mostanában előszeretettel emlegetett szempontja szerint. :)
Itteni leszállási díj, itteni munkahelyek stb. esnek ki ezzel.
Igaz, ez nem az éjszakai repülés-nem repülés problémaköre, hanem a reptér megközelíthetőségének infrastruktúrájáé, csak eszembe jutott. :))
Tegnap este ismét megérkeztem Ferihegyre, ezúttal a KL1979-cel, amelyet egy B737-es, zsírúj és wingletes, madárka teljesített. A gépen közel telt ház volt. A fedélzeti kiszolgálás a 3 sztyuvi által nagyon profi volt, az IFE nem működött. Felszállás a 36centerpályáról, utána meg mintha zsinóron húzták volna a gépet a 31R-re történő leszállásig, egy apró zökkenő sem volt, megérdemelten mondta a fiatal kapitány, hogy welcome to Budapest airport.
Lisztferihegyen kapura álltunk, a Főtaxi felé menet csak egyszer szólítottak le. Szerintem a főtaxi szolgáltatása korrekt, a sor gyorsan fogyott, a hostess nyitotta az ajtót, a taxis nagyon udvarias volt (pláne, miután azt is megkérdezte, hogy nem zavar-e, ha Jazzy rádiót hallgat :-))) naná, hogy nem, Interneten is ezt szoktam hallgatni.
Ja, és a cargo - mint ahogy az köztudott - nem érzékeny az útvonalra. Aki adott már föl DHL-lel, vagy hasonlóval küldeményt, az láthatta, hogy milyen kacifántos útvonalon jut el néha a csomag a címzetthez. Szóval tényleg nem kötelező annak a cargo gépnek Pesten leszállnia.
Tulajdonképpen igaza van.... Annak a cargo gépnek tök mindegy, hogy Pesten száll le, vagy Pozsonyban, esetleg Bécsben, esetleg Ljubljanában, vagy elrepül Frankfurt Hahn-ig... Nem kötelező itt neki a dolgos magyarok pihenését zavarnia. :-)
Ó köszönöm. Bár a hírkereső, meg a G+ Sparks kiválóan összesíti ezeket, de köszönöm a törődést. Ami AP1-et illeti, pont ez volt a kérdés. Ugyanis NEM lehetett megállni a reptér előtt, be kellett hajtanod a parkolóba, hogy ki tudd tenni az utasodat. Valamelyik reggel elég komoly balhé volt, mert csomóan beragadtak és ki kellett pengetniük a 710? Ft-ot. Erről érdeklődtem, hogy történt-e érdemi változás.
"Hogyan oldották meg AP1 en az utasok kiszállítása kérdést?"
A kettesen meg lehet állni, az egyesen nem tudom, arra nem járok. Gondolom ott is van olyan rész ahol 2 percre megállhat aki kihozta az utast. Szólj ha arra mész, majd intézkedem hogy betereljenek a nagy parkolóba. :)