A GYIK a bíróságon nem ér semmit. Úgyhogy nincs ilyen. :)
Egyébként az ÁSZF messze nem ilyen egyértelmű (sem módosítás idejének korlátja, sem korlátlansága nincs benne konkrétan), de betű szerint 5 perc is alapot képez a módosításra. Mások tapasztalata alapján a rendszer úgy is működik - telefonálva.
Igazad van a GYIK-ban olvastam én is ,de gondolom nem vernek át,valami ÁSZF-ben is benne van,de azt nem néztem.A visszatérítést kellene adnia elméletileg.
ÁSZF:"Felhívjuk a figyelmét, hogy a Wizz Air nem kínál visszatérítést vagy átfoglalási lehetőséget az utasoknak azokban az esetekben, amikor a módosítást a járat indulása előtt legalább 14 nappal kezdeményezték, és a változás kevesebb mint öt órás időbeli eltérést eredményez." ezt fogadtad el amikor vetted e jegyedet,de telón meg lehet próbálni.
Változtattak a jövő évi indulási és érkezési időponton 2 órát .Nem nem adja fel az opciót, hogy elfogadom módosítom ? Szerintetek most már így működik , vagy telefonálgatnom kell ?
Nem egy nappal előtte kell megvenni. Ott sem mindig sokkal olcsóbb, van amikor 10 ezer felett van a kisebbik feladott. Máltára 6-8k volt két hete, de Teneriffe vagy Madeira inkább a 20-hoz közeli a jegyiben.
Nem állítottam, hogy jönnének megfelelő pálya esetén, de jelenleg már csak a pálya miatt sem.
Nyilván kevés a Wizz gépe, de amíg itt volt, addig is elég keveset repült. Ha az a sok külföldi gazdaságos célokat jelentett volna, nem parkol itt annyit az az 1 gép.
Az biztos, hogy volt deal a Wizz és a város/kormány között. Hogy melyik "mondta fel", az sosem fog kiderülni.
Nekem nagy kár, hogy Eindhoven - akár egy w-vel - nem fér bele a Wizznek, hiába ment jó telítettséggel, viszonylag jó áron (mármint nekik).
Szerintem komoly ösztönző nélkül akkor sem jönnek vissza, ha lesz gépük. Legalábbis a "lesz más" ígéret (nem) arra utal.
"Szívesen meghallgatnám, hogy O'Leary pl. mit mondana, na nem egy sajtóinterjún hanem egy magánbeszélgetésen erről, hogy DEB igen vagy nem és ha igen akkor milyen feltételekkel, ha nem akkor miért nem :-)"
Hívd meg egy Loki meccsre, aztán utána megdumáljátok! :)
Mondjuk ez a nem jó pálya is, tudom, állítólag valós hogy tényleg ezért nem jött a Ryan, de azért megnézném hogy ha megcsinálnák a pályát ami nem egy mission impossible, akkor menyire jönne egyből a Ryan.
De főleg hogy mennyire jöhetne, mert anno ha ez nem is volt hivatalos, de köztudott hogy a magyar állam a Wizz idejövetelét támogatta mindenféle módokon verbálisan és máshogyan is.
Azt hogy pont most mikor millió külföldi diák/munkás van már itt tényleg + ide jött egy rakat multi, nem is akárkik, durva a városkép a Kossuth téren, Piac utcán mondjuk egy szombat este a városban, akkor nehezen képzelem hogy közben pont most nincs fantázia egy sor járatban, főleg hogy egyik-másikról pl. a tel aviviról ( tudom, most háború van pont ), az isztambuliról köztudott volt hogy igen jól mennek.
Én szimplán a kapacitáshiányt látom Wizz részéről itt. Egyszerűen nincs elég gép, komoly gondokkal küzdenek, hajtóműgondok, tőzsdén a béka feneke alatt van a cég.
Ebben a helyzetben ha valahonnan el kell venni gépet, járatot, az nyilván nem BUD lesz hanem DEB.
Na majd meglátjuk, de elég gáz lenne ezt a helyzetet így hagyni ahogy van.
Szívesen meghallgatnám, hogy O'Leary pl. mit mondana, na nem egy sajtóinterjún hanem egy magánbeszélgetésen erről, hogy DEB igen vagy nem és ha igen akkor milyen feltételekkel, ha nem akkor miért nem :-)
Tudod, a reptér azt ígérte, majd keres más társaságot (szezonon kívül is). :)
Hacsak nem lest sok gépe a Wizznek ÉS nem találnak ki értelmes célokat, akkor semmit, max. máshonnan iderepülve. De akkor ugrik az a lehetőség, hogy már kora reggel célba ér az utas, az sem volt rossz.
Az lehet, hogy a börönd árak (is) folyamatosan változnak?
Pár hete néztem Teneriffét, akkor ~40 ezer Ft volt oda-vissza egy 20 kg-s. Tegnap meglepődtem, hogy ugyanarra a járatra már 53.900 Ft. Ma kíváncsiságból megnéztem és 56.850 Ft. Mindegyiket éves tagsággal néztem.