Gyári vége 95 km/h. A nagyobb torkú Pannónia karbuval állítólag kényelmesen 100 km/h felett ment. Ezen irdatlan lépcsők vannak a kipufogó leömlőnél, úgyhogy jókora áramlási veszteségek lesznek benne. Lehet, hogy nem fog olyan jól menni.
Felaggattam a bowdeneket, hogy lássam, mi hol fut és jók-e a hosszok. A szivató bowden kicsit rövidnek tűnik, még játszani kell, hol fut a vázon. A többi oké. Beröffintettem, szépen indul. Viszont baromi hangos :-)
Már motorformájú a szerkezet, de még sok a meló rajta. Be kell vezetékelni, meg pár dolog helyét, meg kell találni a burkolat alatt. Hátra vannak a mindenféle beállítások is: kezelőszervek, elforgatható alkatrészek helye, zsírzások, stb.
Szivató bal elől a lábvédő lemezen. Tank az ülés alatt, mellette a szerszámdoboz. Elöl még hiányzik a lámpafej.
Ehun pár kép. A színe oké, a fonákjával még lesz meló. Eredetileg világoskék kalapácslakkot akartam, de csak hasonlót találtam a festékboltban. Így is megizzadt a föstő, míg elfogadhatóan lefújta. Evvan. Természetes fényben jobban mutat.