Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Paco155 Creative Commons License 2023.12.11 0 0 22641

Bakker.....  

Hogyan basszuk át az OT revizorokat? 

https://youtu.be/s6uSLAsUeJc?t=251

 

 

És ez hivatalos ajánlás.  ;)

 

Filmtechnika Creative Commons License 2023.07.11 0 0 22640

Sziasztok.

Ragacsos gumifelulet kialakulását mivel lehet megelőzni?

 

Köszi ha valaki tud segíteni

Quattroman Creative Commons License 2021.08.20 0 0 22639
Quattroman Creative Commons License 2021.04.19 0 0 22638

nem tudtak még normális csuklós féltengelyeket gyártani, ezért átcserélték a másik végére a kormányozható futóművet és fordítva szerelték be az üléseket. :-D

aztán mikor már tudtak, akkor visszafordították és lett az R16 ....

Előzmény: Paco155 (22637)
Paco155 Creative Commons License 2021.04.19 0 0 22637

Ez a gyösz úgy megy mintha jönne, de a legütősebb az mégis két percnél a V8 szívósor. :)

Előzmény: Quattroman (22636)
Quattroman Creative Commons License 2020.10.14 0 0 22636
504LACI Creative Commons License 2019.12.21 0 0 22635
Quattroman Creative Commons License 2019.05.26 0 0 22634

igen erre gondolok. másodjára egy olyat mutogatnak aminek csörlős első lökhárítója van, aztán a végén megint egy sima...

amúgy ki az a hülye aki előbb felszerelne egy sárvédőt ha már lent van, és utána kezdené homokszórni.

(ezzel a típussal de sok dolgom volt)

Előzmény: tAB (22632)
tAB Creative Commons License 2019.05.26 0 0 22633

sőt, még fényezés után is színváltós :)

Előzmény: tAB (22632)
tAB Creative Commons License 2019.05.26 0 0 22632

amit homokszórnak, az nem az az autó, amit előtte körbemutatnak, az utána lévő csupasz meg talán már egy harmadik?  

Előzmény: Quattroman (22631)
Quattroman Creative Commons License 2019.05.26 0 0 22631

észreveszi e valaki miért nem hiteles ez a filmecske a restaurálás folyamatáról?

 

https://www.youtube.com/watch?v=PySeyQtm7n4

Paco155 Creative Commons License 2019.05.23 0 0 22630

Van sajnos ott sok más probléma is. :)

Előzmény: Quattroman (22629)
Quattroman Creative Commons License 2019.05.22 0 0 22629

nekem az nagyon baxa a csipalesőmet ahogy azt a kereket összekendácsolták.

Korhűség. Muhaha

Előzmény: Paco155 (22628)
Paco155 Creative Commons License 2019.05.22 0 0 22628

Rétegelt lemez már az 1800-as évek elején is volt, az nem probléma.

A PH fejnek viszont utána kellett néznem azt bizony tényleg 1966-ban szabadalmaztatták.

Előzmény: Quattroman (22627)
Quattroman Creative Commons License 2019.05.21 0 0 22627

csilliárdos felújítás lehet, de vajon volt e 1906-ban rétegelt lemez meg philips hornyos facsavar?

mondjuk egy bognár tökön szúrná magát egy ilyen kerék láttán

 

https://www.youtube.com/watch?v=1iqBbAfl17k

Paco155 Creative Commons License 2019.05.04 0 1 22626

Csak, hogy kicsit felhozzam a topikot. 

 

Végül Hamza Csabáék (https://www.classicvehicle.hu/) vállalták el, hogy gatyába rázzák a kasztnit és a fémmunkát elvégzik. Értsd: kivágják az autó súlyának felét kitevő rozsdát a helyéről, és valami bűvészmutatvánnyal fémet varázsolnak a helyére.

Most végre kicsit beindult, jelenleg így áll a projekt.

 

Amikor visszakapom majd az eredményről is fogok tudósítani.

 

Közben az egyik motor szétborult, a másik kettő inspekció alatt, hogy mi maradjon meg belőle, ha van közkívánat akkor azokról tudok képeket feltenni. (Vagy akár a boncolásról, de gondolom nem akartok gusztustalan dolgokat látni. :P )

Meg értelemszerűen majd a későbbi fázisokról, mint fényezés, kábelcincálás, és a belső szervek megtisztogatása.

Előzmény: Paco155 (22585)
recefyce Creative Commons License 2019.04.15 0 0 22625

Sziasztok!

Krómra lehet használni valami rozsdaátalakító,stabilizáló szmötyit?

Vannak olyan apró, nem látszós helyek, amiket egyébként csak homokfúvással lehetne tisztítani, ezért gondoltam inkább erre. Tehát nem kell, hogy szép legyen, csak stabil.

Nem autó alkatrész, de úgy érzem az itt lévők már sokat látták.😊

Kb.4cm és 62db.

 

Sanyi-ka Creative Commons License 2019.03.04 0 0 22624

Csak a baj van vele:( tízből tíz volt rossz amit vele....

Előzmény: Quattroman (22610)
venuto Creative Commons License 2018.10.31 0 0 22623

Kedves  Tik . 

A  Ritka  Lengyel  Autók Klubját ( R.I.L.A.K.) hoztam  létre . kellene  vízpumpaszerelő  embernek  az  elérhetősége ( nem a Mikulecz  Eleméré ), hogy  megjavíttathassam  a  Nysa 522M-emnek a vízpumpáját . Nagyon  szépen köszönöm  segítségeteket . 

sapirico : urhajozaskukacfreemail.hu , Tt= 06    703 102 827

Quattroman Creative Commons License 2018.08.01 0 0 22622

Yes

Előzmény: Törölt nick (22621)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 0 22621

Megyek a jövő héten is :) - A Smart szervizbe ?

Előzmény: Quattroman (22620)
Quattroman Creative Commons License 2018.08.01 0 0 22620

akkor öröm-bódottááá....

 

tegnap akartam írni hogy ha arra jársz benézhetnél hozzám a "gyárba" (kb 5 percre vagyok) de elmaradt.

Előzmény: Törölt nick (22618)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 0 22619

Öcsém pont ma írt messengeren, hogy kimegy a jövő héten a Barthoz személyesen alkatrészekért :) ..

Előzmény: maseratisti (22614)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 0 22618

Voltam a mesternél - köszi a tippet még egyszer :) !

Simán bevállalta, mondta, hogy semmi különleges nincs rajta így ránézésre, mindene van hozzá polcon újban. Csinált is állítólag már Maserati vízpumpát többször is az elmúlt pár évtizedben, de vélhetően Biturbo/V6-ost.  Előre láthatólag valahol a 30-40ezres ártartományban lesz - azért az mégsem 90ezer Ft.

Azon aggodalmaskodott csak egy kicsit, hogy elég vékonyka az öntvénye , megesett, hogy elroppant a  kipréseléskor más autó túl vékony falú öntvénye, de azért igyekszik óvatosan csinálni. Majd jövő szerdára kiderül, mert akkor járok legközelebb a fővárosban.

Előzmény: Quattroman (22616)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 0 22617

Persze, mert a fotón nem látszik, hogy 24 karátos aranyból vannak a lapátok swarovski kristály berakásokkal :) ..

Amúgy igen - viszonylag nagy az aluöntvény ház, de abban sincs semmi extra vagy trükkös. bele van építve egy ugyanolyan mezei vizpumpa, mint az 5000Ft-os termékbe. Nyilván nem a bonyolultsága miatt kerül annyiba.

Az a szívás már a régi Maseratiknál is, hogy szinte minden csak gyáriban kapható hozzájuk igen szép felárral. Talán még a Biturbo-khoz van a legtöbb utángyártott cucc, de oda sem sok. 

Külön topikok szólnak kinti maser fórumokon arról, hogy mit mivel lehet helyettesíteni. Pl légszűrő eredetiben kb 10e Ft és ott van rajta a szigonyon túl, hogy az csak egy egyszerű Tecnocar szűrő - ami nem is a szegmens csúcsmárkája szerintem. Bevittem bárdiba lemérni, kiderült, hogy igen elterjedt méret, abból a márkából kapok hozzá ugyanilyent, amiből akarok ezer Ft-os nagyságrendben (ugye kettő kell)

Szelepszár szimeringek darabja  gyáriban 1000Ft(X 32db ugye)  körül van emlékeim szerint  és megtaláltam a Corteco gyári katalógusában a hozzávalót bárdi kedvezménnyel összesen 3000Ft körül a 32db. Vélhetően nem azért van belistázva a gyári Corteco katalógusban ilyen ritka típus, mert akkora piacot jelentene és fontosnak gondolták, hanem mert a gyári valószínűleg Corteco - hiszen a legtöbb olasz is az. 

A Thema 8.32 vizpumpájával is ugyanez a helyzet. Egy hasonló vagyon az új, de van már egy német cég, aki ráállt a felújításra és ez  elterjedt a tulajok között a világhálón, szépen megszedik magukat. Abban sincs semmi különleges, csak tűlünk nyugatabbra sem hemzsegnek az utcák vizpumpa felújító műhelyektől és meg lehet kérni az árát. 

De nem is ezekért veszi az ember szerintem ezeket az autókat, hanem pl a hangjukért :)..

https://www.youtube.com/watch?v=bL4m1E1SoOs

A 8.32-őt már volt szerencsém nekem is megjáratni - mielőtt szét lett kapva a műszerfal újrabőrözés miatt:
https://www.youtube.com/watch?v=5v-Xng1JT_E&t=16s

A hétvégén kaptam vissza a műszerfalat - szóval most elleszek egy ideig, mire összerakom. 


Előzmény: Quattroman (22616)
Quattroman Creative Commons License 2018.07.31 0 0 22616
Előzmény: Törölt nick (22613)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 0 0 22615

Akkor jó befektetés lehetett annak, aki akkor bespájzolt belőle :) ..

Előzmény: maseratisti (22614)
maseratisti Creative Commons License 2018.07.31 0 0 22614

Jól felment az ára :-( tíz éve még olaszból (carozzeria campana) ilyen v8-hoz való vízpumpát (QP IV, shamal) 250 euróért lehetett venni.

 

Rá kell kérdezni Bart-nál, mert a websop nem mindig up to date, hátha van neki új is jó áron (vagy kész felújított, mert v6-ost rakott fel pár képet múltkor a facebookra) jelenleg csak egy használtat látok:

http://kjbparts.com/nl/biturbo8194/333-maserati-shamal-qp4-v8-3200gt-water-pump.html

 

Amennyiben lenne, akkor viszont ha van ismerős arrafelé célszerű személyesen felvenni, vagy kiugrani érte egy fapadossal, mert hajlamosak elveszni a csomagok, és mire visszakapod a pénzed addigra eldobod a hajad :-( vannak negatív tapasztalatok a csomagokkal, meg a webshoppal, de ha nincs más, pár e-mailt megér. 

 

Sok cucca van QP IV-hez sokszor nevetséges áron

 

Előzmény: Törölt nick (22613)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 0 0 22613

Igen, az a baj, hogy tudja, hogy milyen autóba kell, mert kérdezte a telefonban :) ..

Öcsém csináltat egy barátommal most egy ilyent:

https://photos.app.goo.gl/1oTRamqnYEEQeieS2

Én pedig koordinálom a dolgokat. Nem rossz a vizpumpája, de egy pici játéka azért már van. Egy rakás pénzt bele öl a motorba, akkor már nehogy pont ezen spóroljon.  Új ára kb 1000EUR, a faszi előzetesen mondott 90-et minimum. Én meg fogom a kezemben és pörgetem és gondolkodok, hogy ugyan mi kerül 90-be egy ilyen egyszerű kis szerkezetben, amiben van öt alkatrész :)).. 

Nem az original új árán csodálkozok, mert a Maserhez minden tízszeres áron van, ami gyári - aki ilyen autót vesz, az fogadja el ezt a tényt. De azért szerintem abban a 90ezerben van egy kis szolid haszonkulcs is az alapanyagon túl :) - pláne, hogy a Masernél amit csak tudnak valami pitiáner olcsó szériaautó alkatrészből buheráltak össze, hogy gazdaságos legyen a gyártás a '90-es években ..

Persze ha más nem vállalja, akkor ki lesz fizetve a 90 is, de remegő kézzel. Én erre a feladatra zokszó nélkül kifizetnék egy jó mesternek olyan 30-50e Ft-ot,de a 90-nél azért már megcsuklik a hangom.

Előzmény: Törölt nick (22611)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 0 0 22612

Köszönöm szépen! Holnap talán fel is tudom keresni :) !

Előzmény: Quattroman (22610)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!