Keresés

Részletes keresés

szilvatövis Creative Commons License 5 perce 0 0 336918

A csudát. Kizárólag a szérianagyságtól függ... az akku ára is.

A legolcsobb Golf egyebkebt valami 20e euro...

A BMW vezér szerint viszont majdnem ennyibe kerül az akku.

Előzmény: shadowbull (336915)
shadowbull Creative Commons License 30 perce 0 0 336917

"miért mégis mindenki Teslát vesz a luxus bömösök helyett."

 

Melyik parhuzamos valosagban?

Előzmény: Pomber Béla (336913)
shadowbull Creative Commons License 30 perce 0 0 336916

Most nemigen. Hacsak nem imázspolirozasi okokbol. 

Előzmény: szilvatövis (336908)
shadowbull Creative Commons License 30 perce 0 0 336915

Kizarolag az akkuartol fugg, semmi mastol. A legolcsobb Golf egyebkebt valami 20e euro, es attol nem hiszem hogy olcsobb lenne az ID.

Előzmény: szilvatövis (336907)
szilvatövis Creative Commons License 1 órája 0 0 336914
Pomber Béla Creative Commons License 1 órája 0 1 336913

A villanymotor és az akksi már rendben van Musknál. Az egész autó (shadow szerint) nincs annyira egyben mint a BMW, és nagyon nem érti, hogy miért mégis mindenki Teslát vesz a luxus bömösök helyett. Bár az egyszerű magyarázat megvan rá: mindenki hülye.:-)))

Előzmény: zöldkomcsi. (336909)
zöldkomcsi. Creative Commons License 1,5 órája 0 0 336912

A VW meg addíg is gyártsa csak még a fosos dízeljeit.... amíg még eltűrik neki.

 

Amíg olaj lesz az is lesz, az biztos.

Előzmény: GPS (336910)
zöldkomcsi. Creative Commons License 1,5 órája 0 0 336911

Tudnának, csak nincs profit rajta.... a VW vajon tud hamarosan összekendácsolni 18 ezer euróért villanyautót profittal?

 

Magyarok tudtak 20 évvel ez előtt. Szuzukiba tettek kínai villanymotort és litium foszfátos akkumulátort. Ment az is. Profit? Az lehetetlen, autót is akkumulátort is úgy eladni, hogy még profit is legyen az nem megy és soha nem is fog menni. Ha csak a világ nagyon át nem alakul. Sokkal kevesebb autó lesz azok sokkal drágábbak ahogy volt 50 éve.

Előzmény: szilvatövis (336907)
GPS Creative Commons License 1,5 órája 0 0 336910

 

Tudnának, csak nincs profit rajta..

 

Háát, ha nincs profit - akkor nem kell csinálni. Majd megcsinálja más, nyugi.

 

A VW meg addíg is gyártsa csak még a fosos dízeljeit.... amíg még eltűrik neki.

 

Aztán a fő-tulajok úgyis leszarják, a többi meg menjen széllel versenyt (beleértve a hiszékeny kisbefektetőket is)

.

Előzmény: szilvatövis (336907)
zöldkomcsi. Creative Commons License 1,5 órája 0 0 336909

Ne feledd: a németeknek erre volt 100+ éve. Musk-nak meg szűk 10 (a valóságban csak 5-6). Ez nagyon nemmindegy.

 

A kereket meg több 1000 évig fejlesztették Henry Fordnak mennyi ideje volt rá?

Nagyon eltúlozzátok a jelentőségét a villanymotornak és az akkumulátornak.

Előzmény: GPS (336877)
szilvatövis Creative Commons License 1,5 órája 0 0 336908

A VW-nek van szüksége rá?

Előzmény: shadowbull (336906)
szilvatövis Creative Commons License 1,5 órája 0 0 336907

Tudnának, csak nincs profit rajta.... a VW vajon tud hamarosan összekendácsolni 18 ezer euróért villanyautót profittal?

Előzmény: GPS (336905)
shadowbull Creative Commons License 1,5 órája -1 0 336906

Most nincs is szükség nagyobb volumenre.

Előzmény: szilvatövis (336903)
GPS Creative Commons License 1,5 órája 0 0 336905

 

Amint kell majd a volumen, lesz akkugyar is hozza. Remelem nem gondolod hogy csak a Pana tud gyarat epiteni...

 

Ahogy mondod: BÁRKI tudna olyan akkut gyártani, mint a Panasonic (akár a Jász-Plaszt, vagy a Perion is) - csak most nem akar. Vagy most nincs hozzá kedve.

 

Olyan gyárat meg mint a Gigafactory - azt meg pláne bárki tudna építeni - csak vélhetően azoknak sincs most kedvük ilyesmihez.

.

Előzmény: shadowbull (336898)
,m,1710 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 336904

Álitolag a Mamut is nehezzen fordult nemis volt ellenfele  majd jött a becsapodás és kihalt, a többi meg megmaradt

manapság ez nemolyan drasztikus, de egypár mamut azért eltünt mert nemtudott fordulni,, vagy átalakul. söt még a ember is változik 

szilvatövis Creative Commons License 1,5 órája 0 0 336903

Amint kell majd a volumen, lesz akkugyar is hozza.

 

Ebben ugye az is benne foglaltatik, hogy most nincs elég akkugyár nagyobb volumenhez....

Előzmény: shadowbull (336898)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2 órája -1 0 336902

Ezért is vannak már esetenként valóban 0% THM-ű finanszírozási lehetőségek - csak vigyék az autót...

Ha viszont a bank független, nyilván neki is muszáj keresni valamit az üzleten - ha nem az ügyfélen, akkor a gyártón, de valakin muszáj...

Előzmény: shadowbull (336893)
Pomber Béla Creative Commons License 2 órája 0 0 336901

Lehetne ész nélkül szajkózni, hogy "Fejlesszenek, fejlesszenek EV-t !!!" - de ha van időszak, amikor erre pont nincs szükségük még a hátuk közepére sem - akkor pont ez az az időszak.

 

A Nokia is pont ezt mondta az iPhone megjelenésekor...

Előzmény: GPS (336884)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2 órája -1 0 336900

De Musk nélkül ezek a gépsorok LÉTRE SEM JÖTTEK VOLNA, a Pana nem invesztált volna ebbe (nem azonos cellákat, most már nem azonos technológiával, nem azonos gépeken gyártanak, mint egyébként az otthoni laptop-akkuikat).

Ilyen alapon Ford sem talált fel semmit, valójában még a futószalag-jellegű gyártást sem, nem ő találta ki a belsőégésű motort, sem a sebességváltót, sem a kereket, sem semmit - mégis ő volt (sokáig !!) az első, aki széles tömegek számára elérhető, használható személygépkocsit tudott adni-gyártani. Szó szerint látóhatáron sem volt senki a nagyjából 1908-1922 közötti időszakban a közelébe tudott volna ebben kerülni - olyannyira nem, hogy volt év, amikor a világon legyártott összes személygépkocsik cca. kétharmada T-Modell volt...

 

Ja igen, az akkori Quantumok folyamatosan fikáztak akkor is ;-))), milyen xar, mások mennyivel jobbat tudnak (tényleg elég ótvar egy jármű - viszont nagyon tartós és megbízható), nem talált ki semmit a Ford, stb... 

Csak Ford tojt a fikára és gyártott. Mások meg fikáztak, oszt jónapot, ennyire futotta...

 

Must természetesen egy csaló, egy szélhámos, az autói kalap xarok, stb... Rendben van. A kutya ugat, a karaván halad... ;-))

Előzmény: QuantumSingularitas (336891)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2 órája 0 0 336899

Ha ennyire egyszerű, miért nem csinálták meg mások Musk helyett a Gigafactoryt? 

Miért csináltak volna? Ilyen gagyi akkupackot csak Musk merészel autóba rakni. Nem véletlen hogy minden más gyártó prizmatikus cellát használ még ha drágább is mint hengeres.

Előzmény: GPS (336897)
shadowbull Creative Commons License 2 órája 0 0 336898

"hírlapi kacsa, hogy a legnagyobb autógyárak hiába akarnának EV-volument gyártani - mert nincs hozzá akkujuk"

 

Ahogy mondod.

 

Amint kell majd a volumen, lesz akkugyar is hozza. Remelem nem gondolod hogy csak a Pana tud gyarat epiteni...

Előzmény: GPS (336897)
GPS Creative Commons License 2 órája 0 0 336897

 

Se cella, se gyártástechnológia nem a Tesláé. Az akkupack összegányolása az övé. Olyan is.

 

Ha ennyire egyszerű, miért nem csinálták meg mások Musk helyett a Gigafactoryt? Nem értek rá, vagy nem volt hozzá kedvük?

 

De könnyű basztatni valamit - amit mások már összehoztak-megcsináltak, ugye?

 

Tudom, hogy csak hírlapi kacsa, hogy a legnagyobb autógyárak hiába akarnának EV-volument gyártani - mert nincs hozzá akkujuk - de majd meglátjuk ezt a részét is a dolgoknak.

.

Előzmény: QuantumSingularitas (336891)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2 órája 0 0 336896

Tesla minden csak éppen nem high tech sokkal inkább hypetech.

Előzmény: ,m,1710 (336895)
,m,1710 Creative Commons License 2 órája 0 0 336895

Hogy ki "érdeme"? ilyenen felakadni gyerekes a mai HighTec világba

Előzmény: QuantumSingularitas (336888)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2 órája 0 0 336894

És igen, a Gigafactory az KÖZÖS érdeme Musk-nak és a Panasonicnak.

Ennek ellenére itt kizárólag ELON MUSK felszopása megy.

Előzmény: GPS (336892)
shadowbull Creative Commons License 2 órája 0 0 336893

Manapsag minden komolyabb autogyarnak van sajat tulajdonu bankja, ami a finanszirozast intezi.

Előzmény: advocatusdiaboli (336887)
GPS Creative Commons License 2 órája 0 0 336892

 

Én még soha nem adtam senkinek se pluszt, se mínuszt - de most megkerestem hol kell és ezért a hozzászólásodért akartam adni vagy hármat - de csak egyet engedett.

 

Nem minden szavával - hanem minden betűjével egyetértek - olyannyira, hogy akár én is írhattam volna. Például:

 

Ott is drága közgazdasági egyetemeken képzett, a műszaki kérdésekhez-trendekhez valójában xart sem értő pénzügyes maffia osztja az észt, az egyetlen isten, aminek hódolnak, az a negyedéves bónusz meg eredmény-jelentés, nem fognak azok ilyen kétes hülyeségekkel foglalkozni...

 

A legszomorúbb, hogy még egy gyakorló mérnökember is ezekkel ért egyet - akkor mit várunk egy senkiházi pénzügyestől?

Hol állna ma a világ innovációja, ha csak olyasmivel foglalkoztak volna, ami azonnali profitot is hajt?

 

És igen, a Gigafactory az KÖZÖS érdeme Musk-nak és a Panasonicnak.

 

- A Panasonic érdeme, hogy a világ jelenleg legjobb akkuit gyártja

- Musk érdeme, hogy a világ legnagyobb akkugyárába teheti ezt - attól a nevadai porfészektől 24 mérföldre, ahonnan a helyiek fele él (csak úgy mellesleg).

.

Előzmény: advocatusdiaboli (336889)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2 órája 0 0 336891

Nem tökmindegy? Ilyen alapon Tesla találmányainak gyümölcseit is zömében Edison aratta le. Persze, lehet rajta fújni - de, ha Teslán múlott volna, azok talán a labor falán sosem kerültek volna kijjebb..

Több mint idegen tollakkal ékeskedni az hogy a Gigafactoryban a Pana gépsorok képesek másodpercenként 40-50 cellát legyártani, ugyanis ezek gépsorok a Gigafactory nélkül is képesek erre. Se cella, se gyártástechnológia nem a Tesláé. Az akkupack összegányolása az övé. Olyan is.

Előzmény: advocatusdiaboli (336889)
,m,1710 Creative Commons License 2 órája 0 0 336890

Ezt monták neked a amerikai  ismeröseid.

 

"Gondban vannak a cégnél (nem ők, nem ott dolgoznak), mert ugyanazon trükkökkel operálnak, mint itthon"

 

" Akik odamennek az ígéretre, aztán egy munkaerő kölcsönzőben találják magukat vacak pénzért"

stb stb.

 

hát akkor xar a egész (senki nevásároljon Teslat)

Előzmény: vitéz Ebőváry Nyüglönc (336868)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2 órája 0 2 336889

Nem tökmindegy? Ilyen alapon Tesla találmányainak gyümölcseit is zömében Edison aratta le. Persze, lehet rajta fújni - de, ha Teslán múlott volna, azok talán a labor falán sosem kerültek volna kijjebb... 

A Panasonic egyedül, saját jószántából sosem csinált volna Gigafactoryt, szerintem még az sem biztos, hogy egyáltalán belépett volna az EV-akku piacra. Ott is drága közgazdasági egyetemeken képzett, a műszaki kérdésekhez-trendekhez valójában xart sem értő pénzügyes maffia osztja az észt, az egyetlen isten, aminek hódolnak, az a negyedéves bónusz meg eredmény-jelentés, nem fognak azok ilyen kétes hülyeségekkel foglalkozni...

 

Ha a mai általános nagyvállalati menedzsmenten múlna - a fáról sem másztunk volna még le, helyette maximálisra optimalizáltuk volna a két ujjon függeszkedést... Nagyon is kellenek néha lököttek-megszállottak, akik az üzleti biztonsági játékra koncentráló iparágakat felrázzák.

Előzmény: QuantumSingularitas (336888)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!