Elhatároztam, hogy építek egy szöcske (buggy) jellegű, nagyon könnyű autót amatőr szlalom versenyzés céljára. A lehető legkevesebb munkával szeretném ezt a feladatot megoldani. Arra gondoltam, hogy vennék egy alvázas személyautót. Lebontanám róla a teljes karosszériát és csak az alvázat hagynám meg a futóművekkel, a motorral és a váltóval. Erre a szerkezetre egy bukócsövet készítenék, beletennék egy komoly ülést és már kész is a versenyautó.
Mivel első kerék hajtású autót szeretnék, ilyen rendszerű, de alvázas gépkocsi kellene alapnak. Nekem csak a Wartburg jutott eszembe, mint ilyen gépkocsi.
Azt szeretném kérdezni, tud-e valaki javasolni másik alvázas, első kerék hajtású típust?
illetve "Monowheel diesel tiller" kombinációjából született közlekedési eszköz azt hiszem kellő inspirációt adhat a mainapra a fúrni/faragni vágyok számára :-) )
Szerintem nem lehet megoldani. :( Esetleg csak valami nagy és bizonytalan átépítés árán. A váltóházban valószínűleg nem lehet megoldani. Talán ha a főtengely forgásirányát meg lehetne változtatni, az lenne a legjobb, de azt nem tudom hogy kéne. De ez is csak félmegoldás lenne.
Van egy Yamaha Champ robogom abol szeretnék egy trike ot csinálni mert kerekes székes vagyok és evvel jobban tudnék közlekedni és meszebre . Abba kellene segiteni hogy hogy tudnám megoldani azt hogy lükverc is legyen benne mert mivel székes vagyok jó lenne belle.
Egy 47 éves olasz, Filandri Moreno mert nagyot álmodni, és négy év alatt a sufnijában teljesen egyedül megépítette saját szupersportkocsiját, az Uraganót (hurrikán). Az autó igazi csodája, hogy az Audi A8-asból kiszerelt 4,2 literes V8-as motoron kívül Moreno az összes részegységet, beleértve a vázszerkezetet, a karosszériát, a futóműveket és fékrendszert is egy szál maga építette. Egyébként a motorhoz is hozzányúlt, egy turbófeltöltővel egészítette ki az ingolstadti nyolchengerest. Az biztos, hogy az Uragano nem a legszebb autó, amit valaha láttunk, de alkotója így is maximális elismerést érdemel, hiszen saját két kezével építette az autót, melynek nem is állnak rosszul a fényezetlen, néhol hepehupás karosszéria-lemezek. A négyéves fejlesztési és építési periódust nagyobb autógyártók is megirigyelhetnék. A hurrikán menetteljesítményeiről egyelőre nincsenek információink.
ha átnéztek ebbe a topic-ba, ott láthattok két épitett autót. Az egyik igazi kit car (semmiből épített), a másik igazából egy átépítés (A Ferrari Dino bogár alapon).
És arról mit tudtok, hogy (állítólag) könnyebben/olcsóbban ki lehet jönni, ha külföldön (pl dajcsland vagy "ellehetmenniszlovákiába") helyeztetem forgalomba, majd honosítom? (persze, tudom EUalkotmányellenes regadó akkor is van)
2 éve módosították a KÖHÉM-et, miszerint lehet járművet "összeépíteni". (persze mérnöknek meg kell tervezni, KFF-nek jóváhagyni, egyedi forgalombahelyezés ...)
Magyar sajátosság, hogy az adózott jövedelmedből vásárolt ÁFÁval növelt árú alkatrészekből, a szabadidődben összeépített járművet regadó terheli.
Regota nem neztem errefele. Latom mostansag azert inkabb a trike epitesi laz forog a topicon. Tudtok valami ujdonsagot, hogy telejsen semmibol epitett auto papirozasa hogyan mehet? Vagy mondjuk egy bogarhatu alvazig visszakopasztva, es roadster kasztni raepitve?
Igazabol nem akarnek ugy belevagni ilyesmibe, hogy csak trukkozessel lehessen uccan hasznalni. (bar kb egy evig jaratam veteran skodaval forgalmi, rendszam nelkul...)
Azért nem kell mindent szó szerint gondolni! :) Tény, hogy rengeteg pénz és munka van benne, de ez erős túlzás azért. Úgy az anyagiakra, mint a munka időre vonatkozóan.
szép, szép!! Bizonyára jó is... Szponzorácio---brokernet.stb. ilyen háttérrel lehet eredmény. Én a kicsikét zsebből, munkahely nélküliként finanszíroztam, és nem tett elém senki egy centi rajzot sem. De még tanácsot sem kértem. Semmi szett, csináld magad alapon. -- No azért gratula a géphez. Tetszik, élvezném a talpam alatt.
Röviden-tömören: 30LE. Két hengeres boxer.(benzin), léghűtés. Citroen Kacsa komplett motor, váltóval. Tehát kuplung fék(hidraulikus tárcsa), gáz, kézi váltó, négy előre egy hátra. Világitás elöl-hátul. Féklámpa, irányjelző, elakadásjelző, kürt. Rugózás elöl-hátul. Gumik elöl 165/70x10" ,hátul 175/50x13". Üzemanyagtank 18 liter. Akksi új. Ülés hosszirányban állitható, igy 10-11 évestől 100 évesig vezethető. Sebesség? Talán nincs száz. Egyedi darab. Kiváló szórakozást nyújt télen-nyáron, ha csúszik, ha nem. Összehasonlitva a gokart képességeivel....Hát! Bővebben telefonon -leginkább nappal, 19 óráig. A gép kiváló. Az ára kevés. Bizonyára megér néhány whiskey-t Telefon 70/315-4913 Megtekinthető Békés megye Bővebben itt látható