Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Ezentúl söjtöri vagyok 2003. nov. 28. Creative Commons License 13
jó duma. mindenki éljen meg a piacról, akinek tévé kell vegyen magának stb. aki jól tolja a szekeret annak meg elengednek 80 milliót. közpénzből.
Előzmény: bagdadi kalifa (8)
ipari tusko 2003. nov. 28. Creative Commons License 12
ezeket a vérlázító pofátlanságot egyetlen okból teheti meg a kormány.
Bízik a médiában. Amelyik már kétszer hatalomra segítette és most is izzadva tusolja el és hallgatja el a botrányos ügyeket.

Kíváncsi vagyok, hogy a Torgyán vagy Orbán ügyében oknyomozó riporterek vajon most is olyan buzgók lesznek e.

Zengeni fog e ettől az éter? :D

Probatbicol 2003. nov. 28. Creative Commons License 11
Ács Mónika minden nap szerepel az ATV híradóban, mint műsorvezető vagy mint riporter, valamint újabban a reggeli műsort is vezeti, amit korábban nem, tehát súlyos baromságokat beszélsz itt "távozásról".
Előzmény: bagdadi kalifa (8)
Ezentúl söjtöri vagyok 2003. nov. 28. Creative Commons License 10
A hír az hogy elengedtek 80 milliót. a mi pénzünkből. az csak ráadás, hogy egy végsőkig elfogult ballib tévénél az az indok, hogy közszolgálati feladatot lát el. 80 millió. emlékszel még a lélegeztőgépes átszámításra????
Előzmény: AliceCsodaországban (9)
AliceCsodaországban 2003. nov. 28. Creative Commons License 9
MOst mit izélsz ott van neked a teljesen független és objektív hírtévé. Nézzed aztat.
Előzmény: bagdadi kalifa (8)
bagdadi kalifa 2003. nov. 28. Creative Commons License 8
Korábban a legjobb hiradó az övék volt, terjedelmes, mindenr?l tudositottak, elég objektiven, minden szempontból korrekt volt.
Mióta Hardyék befészkelték magukat, már jobb nem nézni az egészet. MSZP házi adó.
Ha valakinek arra van igénye, hogy hétf?n, kedden, szerdán, csütörtökön, pénteken, szombaton, Dési Jánost, Bolgárt, Mészarost, Avart, Várkonyit nézzen, egészsére.

Nem tudjátok mi lett, hova tünt Ács Monika, az egyik legjobb n? volt, a médiaszakmában.
Feltélezhet?en nem vörös szegf?s, vszileg ez indokolhatja távozását.

Előzmény: Fine Tune (0)
Törölt nick 2003. nov. 28. Creative Commons License 7
Ezek? Kommunisták.
Előzmény: lujo2 (3)
Tzp 2003. nov. 28. Creative Commons License 6
En is meglepodve (csalodva) vettem eszre, hogy a nagyjabol kozepen elhelyezkedo ATV hogyan fordult balra a valasztasok utan. Valami tortent a hatterben.
Előzmény: Fine Tune (0)
Ezentúl söjtöri vagyok 2003. nov. 28. Creative Commons License 5
Ez hány inkubátor, lélegeztetőgép lenne?
Előzmény: F. C. King Bastard (-)
MGperY 2003. nov. 28. Creative Commons License 4
ortt az egy gyökér társaság. nekem mikor engedi el az apeh a tartozásomat?
lujo2 2003. nov. 28. Creative Commons License 3
Eleket Debreczenit hová teszed?
Előzmény: jobbikos srác (2)
jobbikos srác 2003. nov. 28. Creative Commons License 2
Állami ajándék az ATV-nek
2003. november 28. 11:43

Pindroch Tamás
Nem kell kifizetnie nyolcvanmillió forintos köztartozását a Hit Gyülekezetéhez köthető Magyar ATV üzemeltetőjének – döntött az ORTT. A médiahatóság a peren kívüli egyezség megkötése után két évre visszamenőleg közműsor-szolgáltatóvá nyilvánította a baloldali elkötelezettségű adót.

Peren kívüli egyezséget kötött a médiahatóság az Agro TV – ATV Rt.-vel, az ebben vállaltak szerint a műsorszolgáltató az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) részére megfizette a 2000. december 31-ig fennálló közel ötvenmillió forintos tartozását – tájékoztatott a testület. Szerkesztőségünk úgy tudja, hogy a hatóság eddig százharmincmillió forintos műsorszolgáltatási díjhátralékot követelt a csatornától, így összesen nyolcvanmillió forintos követelésről mondott le a döntéssel.

Az ORTT tájékoztatása szerint a rendelkezésükre álló adatok alapján az ATV 2001. januártól közműsor-szolgáltatóként működik, és tartozásának rendezésével a vonatkozó törvényi és testületi határozatok alapján elhárult a közműsorszolgáltatóvá minősítés akadálya. Hozzátették: a műsorszolgáltató visszamenőleg mentesül a szolgáltatási díjfizetési kötelezettség alól. Információink szerint az ORTT részletes monitoring-vizsgálat lefolytatása nélkül jutott arra az álláspontra, hogy a társaság műsorainak többsége közszolgálati.

Jogi szakértők szerint vitatható, hogy peres eljárásban megegyezés tárgyává lehet tenni egy visszamenőleges hatályú közigazgatási engedély megadását, amelynek következményeként az ATV mentesült az ORTT követelése alól.

A közműsor-szolgáltatóknak sokkal több lehetőségük van arra, hogy közpénzt nyerjenek el az ORTT különböző pályázatain. A médiatörvény szerint a közműsor-szolgáltatónak biztosítania kell a műsorszámok és a nézetek sokszínűségének, a kisebbségi álláspontoknak a megjelenítését, valamint a műsorszámok változatosságával gondoskodnia kell a nézők széles körének, illetve minél több csoport érdeklődésének színvonalas kielégítéséről.

Ismert viszont, hogy a csatorna a közelmúltban menesztette az utolsó jobboldali műsorvezetőjét, Stefka Istvánt, korábban ugyancsak távozásra kényszerült a Pénteki Sajtóklub stábja is. Jelenleg az ATV műsorvezetői kizárólag a baloldali-liberális holdudvarhoz tartoznak: Németh Péter, a Népszava főszerkesztője, Dési János, ugyancsak a Népszava főmunkatársa, Szombathy Pál, a Magyar Hírlap főszerkesztője, illetve Mészáros Tamás, a 168 Óra főmunkatársa.

Előzmény: F. C. King Bastard (1)
F. C. King Bastard 2003. nov. 28. Creative Commons License 1

"Részemről dettó." :-)
Akkor lehet, hogy mégse éri meg nekik? - A hirdetőkön/szponzorokon múlik minden bizonnyal (hirdessenek bár nyíltan vagy burkoltan)... :-)
Előzmény: Fine Tune (0)
Fine Tune 2003. nov. 28. Creative Commons License 0
Az MSZP háziadója lett. Sajnos ez látszik a minőségen is, valamikor kedvenc adóm volt, ma egyáltalán nem nézem.
Előzmény: F. C. King Bastard (-)
F. C. King Bastard 2003. nov. 28. Creative Commons License topiknyitó

Elengedte az ORTT az ATV köztartozását

november 28. 9:26
[Magyar Nemzet]

Az ORTT úgy döntött, nem kell kifizetnie 80 millió forintos köztartozását a Magyar ATV üzemeltetőjének - írja a Magyar Nemzet. A médiahatóság peren kívüli egyezséget kötött az Argo TV - ATV Rt.-vel; ebben az szerepel, hogy a cég megfizette az ORTT-nek 2000 decemberéig fennálló közel 50 milliós tartozását. A Nemzet viszont úgy tudja, hogy a hatáság eddig 130 millió forint műsor-szolgáltatási díjhátralékot követelt, így ezzel mintegy 80 milliós követelésről mondtak le.

_______________________________________________
Mj.:Az eredeti cikket nemn találtam az MNO-n.