Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kistaska1 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 20

Kedves Szakik!

 

1990es gyartasi evu R129 szintszabalyzos futomuhoz alkatreszt honnan lehet szerezni?

 

Koszi a segitseget!

imbuszmester Creative Commons License 2015.02.19 0 0 19

Sziasztok. Bocsi,hogy be rontok közétek de egy kis segítség kellene. Újítunk fel egy 380 SLC Mercit ami 1980-as és az a gondunk, hogy állandóan fűt és nem lehet kikapcsolni. Az autó klímás és minden vákummal van vezérelve. Van 1-2 olyan cső ami le van dugózva a kesztyűtartó mögött,és az ott levő szelepekre azok a színű csövek mennek amik ott jelölve is vannak. Szóval ez a rész lehet, hogy kifog rajtam. Semmilyen rajzot vagy leírást nem találtam amin le tudnám ellenőrizni, hogy hol a gond. A klíma kompresszor sem akar bekapcsolni és szabályozni sem lehet a fűtést. 

Nagyon örülnék és meg köszönném ha valaki tudna segíteni rajzzal vagy leírással,esetleg tanáccsal.   Köszönöm előre is. 

Dr Koba Creative Commons License 2007.02.18 0 0 18
Meghalt???
LEX Creative Commons License 2004.01.03 0 0 17
Ez egy éppen eladósorban lévő roadster motortere
Ritkán látni manapság ilyen szépet... mármint motorteret :-)

LEX Creative Commons License 2003.12.30 0 0 16
Minden kedves topiclakónak kívánok kilométerekben gazdag, boldog új évet!

ja, és egy ilyen topictalit jövőre :-)))

LEX Creative Commons License 2003.12.03 0 0 14
ez is 300SL a maga módján
igaz, nem olyan szép, mint az eredeti, de azért bevállalnám, ha duzzogva is :-)))

LEX Creative Commons License 2003.11.14 0 0 13
ja, ez az Adenauer Merci "kupésított" változata, ez is fáin
sajnos legalább 20 féle Mercit tudnék felsorolni, ami kapásból befigyelhetne a garázsomba, dehát ennek ugye fizikai és anyagi korlátai vannk :-(

Ha nyernék a lottón, nekem is lenne 300SL, meg McLaren SLr, de nem hagynék ki egy 500SL AMG-t sem (az R129 szériából) de jöhetne 500SL az R107-esből is :-)))

Előzmény: Törölt nick (12)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.13 0 0 12
Egy kis érdekesség, a 300 SL alapja, a 300 S:

In October 1951 - one month before serial production of the 300 model was begun - another top model, the 300 S model, was presented at the Paris Motor Show. The new model was positioned as a parcticularly representative car with sports-car characteristics and it met the highest demands with regards to roadability and speed.

Technically the 300 S was derived mainly from the 300 model. In contrast to the 300 model, however, it had a curtailed chassis with a wheelbase, which was 150 mm shorter. Higher compression and the addition of three carburettors boosted engine power to 150 hp. This made a maximum speed of 175 kph possible. The 300 S model was available as Cabriolet A, as roadster and as a coupe. The roadster basically corresponded to the Cabriolet A, but it had a lighter, fully retractable hood without coach joints. Serial production of the three versions started between June and September 1952.


General specifications

Country of origin Germany
Years of production 1951 - 1958
Introduced at 1951 Paris Motorshow
Numbers built 216
Body design N/A
Weight 1740 kg / 3836.0 lbs

Drivetrain

Engine M 188 Straight 6
Engine location Front, longitudinally mounted
Displacement 2.996 liter / 182.8 cu in
Valvetrain 2 valves/cylinder, SOHC
Fuel feed 3 Solex 40 PBJC Carburetors
Aspiration Naturally Aspirated
Gearbox 4 Speed Manual
Drive Rear wheel drive

Performance figures

Power 150 bhp / 111.9 kW @ 5000 rpm
BHP/Liter 50.1
Torque 230 Nm / 169.6 ft lbs @ 3800 rpm
Power to weight ratio 0.09 bhp/kg
Top Speed 108.7 mph / 175.0 km/h
0-60 mph Acceleration 14.60 s

Törölt nick Creative Commons License 2003.11.13 0 0 11
Ha nyernék a lottón, két SL-em lenne: egy 300 SL, és egy McLaren SLR :)
Előzmény: LEX (10)
LEX Creative Commons License 2003.11.13 0 0 10
ja, régebbi modellek közül szívesebben válogatnék én is :-)
Nekem speciel a Jagua E-type is bejön, meg a régi Corvette-ek (Daytona pl.), de azért egy MB-vel nem cserélném el egyiket sem :-)))
Visszatérve az SL-hez, van Budaőrsön egy srác, aki restaurál ilyesmiket
Egy eredeti SL projektre (minden cucc gyári) 11-12M Ft-ot mondott úgy, hogy a roncsot te hozod (bár ez lehet, hogy benne volt)
Egy 190SL pl. ennek a töredékéből kijön
Az MB Veterán klubban most hirdetnek egy 300SL kupét, olyan 60M körül van (full állapotban)
Németországban néztem, a teljesen rendben lévő darabokért ott is 50-55M HUF-nak megfelelő Eurót kérnek :-(
megyek is lottószelvényért... :-)))
Előzmény: Törölt nick (9)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.13 0 0 9
Régebben tényleg sokkal szebb roadstereket gyártottak... (a másik kedvencem a 356-os Porsche sorozat)
Előzmény: LEX (8)
LEX Creative Commons License 2003.11.13 0 0 8
Ez az egyik legszebb roadster, amit valaha is gyártottak
ez meg itt a kedvenc képem róla, sajnos nincs meg nagyobban


Az a durva, hogy az 50-es évek elején milyen technika volt benne

Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 7
Gyönyörű!
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 6

Szeretnék egyszer egy ilyenben ülni... de legalábbis egy replikában. Mennyi lehet egy replika 3000 cm-es motorral? (7-8 mil HUF?)

Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 5

General specifications

Country of origin Germany
Years of production 1954 - 1957
Introduced at 1954 New York Motorshow
Numbers built 1400 (29 thereof with alloy body)
Body design N/A
Weight 1300 kg / 2866.0 lbs

Drivetrain

Engine M198 Straight 6
Engine location Front, longitudinally mounted
Displacement 2.996 liter / 182.8 cu in
Valvetrain 2 valves/cylinder, SOHC
Fuel feed Bosch Direct fuel injection
Aspiration Naturally Aspirated
Gearbox 4 Speed Manual
Drive Rear wheel drive

Performance figures

Power 215 bhp / 160.4 kW @ 5800 rpm
BHP/Liter 71.8
Torque 275 Nm / 202.8 ft lbs @ 4600 rpm
Power to weight ratio 0.17 bhp/kg
Top Speed 152.2 mph / 245.0 km/h
0-60 mph Acceleration 8.20 s

Ezek olyan adatok, amelyek azt hiszem a mai autók adatia között is megállják a helyüket.

Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 4
Húúúúúúúú, de nagyon szeretem ezt a kocsit!!!!!
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 3
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 2
Janibacsi Creative Commons License 2003.11.12 0 0 0
Nem 0:o)

Jano

Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.11 0 0 topiknyitó
Ennek a legendás autónak még nincs topikja? Na most már van!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!