Sziasztok. Bocsi,hogy be rontok közétek de egy kis segítség kellene. Újítunk fel egy 380 SLC Mercit ami 1980-as és az a gondunk, hogy állandóan fűt és nem lehet kikapcsolni. Az autó klímás és minden vákummal van vezérelve. Van 1-2 olyan cső ami le van dugózva a kesztyűtartó mögött,és az ott levő szelepekre azok a színű csövek mennek amik ott jelölve is vannak. Szóval ez a rész lehet, hogy kifog rajtam. Semmilyen rajzot vagy leírást nem találtam amin le tudnám ellenőrizni, hogy hol a gond. A klíma kompresszor sem akar bekapcsolni és szabályozni sem lehet a fűtést.
Nagyon örülnék és meg köszönném ha valaki tudna segíteni rajzzal vagy leírással,esetleg tanáccsal. Köszönöm előre is.
ja, ez az Adenauer Merci "kupésított" változata, ez is fáin
sajnos legalább 20 féle Mercit tudnék felsorolni, ami kapásból befigyelhetne a garázsomba, dehát ennek ugye fizikai és anyagi korlátai vannk :-(
Ha nyernék a lottón, nekem is lenne 300SL, meg McLaren SLr, de nem hagynék ki egy 500SL AMG-t sem (az R129 szériából) de jöhetne 500SL az R107-esből is :-)))
In October 1951 - one month before serial production of the 300 model was begun - another top model, the 300 S model, was presented at the Paris Motor Show. The new model was positioned as a parcticularly representative car with sports-car characteristics and it met the highest demands with regards to roadability and speed.
Technically the 300 S was derived mainly from the 300 model. In contrast to the 300 model, however, it had a curtailed chassis with a wheelbase, which was 150 mm shorter. Higher compression and the addition of three carburettors boosted engine power to 150 hp. This made a maximum speed of 175 kph possible. The 300 S model was available as Cabriolet A, as roadster and as a coupe. The roadster basically corresponded to the Cabriolet A, but it had a lighter, fully retractable hood without coach joints. Serial production of the three versions started between June and September 1952.
General specifications
Country of origin Germany
Years of production 1951 - 1958
Introduced at 1951 Paris Motorshow
Numbers built 216
Body design N/A
Weight 1740 kg / 3836.0 lbs
Power 150 bhp / 111.9 kW @ 5000 rpm
BHP/Liter 50.1
Torque 230 Nm / 169.6 ft lbs @ 3800 rpm
Power to weight ratio 0.09 bhp/kg
Top Speed 108.7 mph / 175.0 km/h
0-60 mph Acceleration 14.60 s
ja, régebbi modellek közül szívesebben válogatnék én is :-)
Nekem speciel a Jagua E-type is bejön, meg a régi Corvette-ek (Daytona pl.), de azért egy MB-vel nem cserélném el egyiket sem :-)))
Visszatérve az SL-hez, van Budaőrsön egy srác, aki restaurál ilyesmiket
Egy eredeti SL projektre (minden cucc gyári) 11-12M Ft-ot mondott úgy, hogy a roncsot te hozod (bár ez lehet, hogy benne volt)
Egy 190SL pl. ennek a töredékéből kijön
Az MB Veterán klubban most hirdetnek egy 300SL kupét, olyan 60M körül van (full állapotban)
Németországban néztem, a teljesen rendben lévő darabokért ott is 50-55M HUF-nak megfelelő Eurót kérnek :-(
megyek is lottószelvényért... :-)))
Country of origin Germany
Years of production 1954 - 1957
Introduced at 1954 New York Motorshow
Numbers built 1400 (29 thereof with alloy body)
Body design N/A
Weight 1300 kg / 2866.0 lbs
Power 215 bhp / 160.4 kW @ 5800 rpm
BHP/Liter 71.8
Torque 275 Nm / 202.8 ft lbs @ 4600 rpm
Power to weight ratio 0.17 bhp/kg
Top Speed 152.2 mph / 245.0 km/h
0-60 mph Acceleration 8.20 s
Ezek olyan adatok, amelyek azt hiszem a mai autók adatia között is megállják a helyüket.