Hőszálas , eredeti hagyományos irányjelző villogtatót szeretném kicserélni elektronikusra, de nem akar működni. Mit hova kell kötni? (van benne egy utánfutóvisszajelző is)
Hibajelenség: index bekapcsolásakor egyet kattan a relé és többet nem.
Szia, nem, nincs ilyenem, csak az 1988-as gépjárművemet szeretném visszaalakítani ilyen első szériásra, mert szerintem sokkal jobban néz ki. A sárvédőn az index helye levakolható, a féklégbeömlő is a homloklemezen, de a lökös feletti nyílások nagyobbak, és nem 8 db, hanem csak 6 db van belőlük.
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, mivel ezt a típust nem ismerem annyira, hozzám került egy fél éve álló egyébként tök jó állapotú példány, de akkumulátort beletéve sajnos se kép se hang, egyedül a duda és a veszvillogo működik. A gyujtaskapcsolora három vezeték megy, egyikben sincs feszültség. Honnan kéne kapnia az áramot, milyen "szokásos" hibái lehetnek? Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!
Üdv! Hogy a viharba ne! Vannak gondok, de a kuplung legalább nem levegősödik. Viszont mostanra megjelentek az első "könnycseppek" a pedál alatt. :-) . Tizenéve van nálam, de már előtte is tákolgattam. Életben tartanám én még, de nem megy... Amúgy nagykorú, betöltötte a 37-et.
És igen, jól látjátok, az ott egy "csíkos szatyor" a hátsó ülésen. :-)
105-ös ilyen hátsóval... Nem vagyok képben. Mondanám ez egy GLS...
Kuplungproblémám... Valóban a főhenger a hunyó, szétkaptam, látszott a karmantyún, hogy viseltes. "Gyorsjavítás" , alácérnáztam. A pedál is tizenéve kötyög-lötyög, már így került hozzám a vas , törött volt a pedálnál a rugó. Gyártottam egyet. Kuplung jelenleg jobb mint bármikor. :-)