448 056, 112, 215, 503, 505, 517 » 2019.12.21- MÁV-HÉV, az 523 pedig valamikor 2022-ben lett átjátszva.
Remélem, nem ér váratlanul, hogy a Gyermekvasút ex-nyírvidéki, tisztán villamos hajtásúvá átalakított Mk48 2024-ese szintén a MÁV-HÉV állományában szerepel.
Bármikor csinálhattál volna az elmúlt 10-15 évben honlapot, képtárat, oldalt vagy bármit katalogizálva, tematikusan, időrendi formában a saját képeknek a cikkekből, TV riportokból kiszedett képeknek és nem kellene indexelned folyamatosan :))
Gondolom én voltam hozzá a hülye, de azért ahhoz rendesen kellett szervezni és ismerni a vasutat, elég volt egy olyan túra Kunság+Somogy+Sümeg-Tapolca-Pápa-Cell vonalon. Bár azóta is emlegetem néha, annyi rendszámot olyan rövid idő alatt soha nem lőttem, és ismerősnél meg tudtam aludni. :D
Ja, bár én már a vármegye 24-nek is örülök, ezresből egy egész megyét bejársz, vagy ugye az országos napijegy 5 ezerért. Ha lett volna ilyen tíz éve, akkor Baranyát, Békést meg Szabolcsot is végigcsengettem volna... :D
A nyolcvanas évek Csau-időszaka nem a racionális országépítésről szólt. Az erőszakkal telepített villamosüzemek java 1990-től napjainkig meg is szűnt. Ellenben az is érdekes volt, hogy a tíz évnél is fiatalabb Timiseket lazán leváltották a 90-es évek derekán akkor 30-40 éves, általában DÜWAG-okkal.
A villamosflottája is "pöpec" volt 2005-ben. Bár az akkori Brassót látva fogott el az az érzés, hogy az az „ország” ily formában soha az életben nem lesz "Európa". Aztán jól elhúztak. Mármint a látványosabb részeken, pl. Brassóban is.