Lehet hogy a munkahenger fenékszelepe zár vagyis lassan visszaereszt mert működik csak sok váltásnál lassú próbáld meg a pedált visszáb állítani mert lehet nagyon ott van.
Tanácsot szeretnék kérni a 320D-vel kapcsolatban. A kuplung a gondja. Azt műveli hogy sűrű kuplungolás estén (pl. városban) egy idő után nem e enged vissza. Távolságibb utakon ez nem jelentkezik. Elég kényelmetlen egy városban úgy haladni hogy csak felezővel és max 3. fokozatban, nagyon óvatos gázadagolással tudsz csak menni, mert a nagyobb terhelésnél már csúszik- Azután egy parkolóban aláfekve az alsó munkahenger rudazatán állítgatni annyit, hogy a legkevesebb kuplungolással, akár váltórecsegés árán is hazaérjek. Otthon nagyjából beállítom, hogy jó legyen, de legközelebb ebben a szituációban ugyan így viselkedik. Mi lehet a baja? Hogy javíthatnám meg?
Sziasztok fasza lett a difim egy esti szerelés után de lenne egy fontos kérdésem még a váltóba és osztóműbe speckó csapágyak vannak vagy egyszerű csapágyboltba megvásárolhatók mert kotyogna a kihajtások és megeszi a szimeringet ezért feszt tölteni kell az olajat a váltóba
Sziasztok arós társak első difim önállósult kiakadt a biztosító fül és önmaga állította a kúpcsapágyat a bal kihajtás felől úgyhogy generálozás van jelenleg van valami trükje a hézagolásnak mert ha felrakom az oldaldeknit mindent takar most.A kérdés az hogy mindig vissza kell bontogatnon a deknit a megfelelő összefekvés ellenörzéséhez vagy féloldali tengely rögzítéssel nyitva belehet állítani a megfelelő futást?
Olajteknőm nincs, de az alváz jó hátsó hiddal elsőfutóművekkel összekötőkkel kormányművel rugókkal még meg van fedett helyen tárolva ha még esetleg szükség lenne rá.
Üdv urak.Esetleg érdekelne valakit egy mz 250-es trophy szép jó állapotban?Aro m461 csere érdekelne.vagy gaz 69.A motor forgalomban van napi használatban,alkatrészek henger,főtengely stb adom hozzá.Képet tudok küldeni.
Lejött hála isten de komoly meló volt 2db tőcsavar rárohadt az nem engedte.Nem tudja valaki hogy a vízpumpát lehet felúlyítani vagy nem érdemes és cserélni kell.
Sziasztok fórumtársak andória motoros aróm motor generálozom kis segítség kéne kioldottam a hengerfej csavarokat de nem jön le a hengerfej 18db anyát vettem le de még mindig mintha fogná valami létezik olyan, hogy rárohad a tőcsavarra mert nem enged az istennek sem már azon gondolkodtam hogy láncal megpróbálom leemelni de bajt sem akarok van tapasztalatotok mert én már nem lelek egy csavart sem ?
Végre már más is olyan , mint én, én is okostelefon nélkül mobilozok. Remélem, sokáig bírja, és annak is örülök, hogy végre itt is mozdul valami. Igaz, hogy nincs már Arom, de jó helyre került, mert egy úr vette meg, hogy többféle járműből kiállítást és vezetési lehetőséget kínáljon az egykori bakonyi harckocsipályán. Van még sok megmaradt alkatrészem, és figyelem a fórumot. Kár, hogy ilyen messze vagyunk egymástól. Sok olyan élményt kívánok mindenkinek, amit "happy end-del" lehet elmondani. Üdv.:Gyurka
Szevasz !!!!!! Na végre, már többször gondoltam rád hogy felhívlak hogy vagytok de nem akartalak zavarni. Úgy látom csak néhányan maradtunk a fórumozásnál is a többiek vagy lekoptak vagy az okos telefonon mindent is lehet csinálni. Nekem még nincs nagyon jó lenne sokszor de félek hogy ha nem működik együtt velem megtaposom. Ha minden összejön hamarosan teszek fel 1 csoportképet de legyen a tartalma meglepetés.
9 év elteltével csak nem bírtam magammal, kellett egy ARO.
Egyelőre visszaolvasom a másik autóm felújítását, még jó, hogy van ez a topic, így megmaradnak a dolgok. Ezt nem újítom fel teljesen, a megbízható műszaki állapot és a használhatóság a cél. Most fék és kuplung javítás van soron, később foglalkozom a kevésbé jelentős dolgokkal és az esztétikával.