Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
-peter 2014.11.11 Creative Commons License 19393

kapott új izzókat télre a Fiesta. Egyelőre csak a 60/55-öst merem berakni :)

 

 

 

szunyog188 2014.11.03 Creative Commons License 19392

Sziasztok!

 

Ford Fiesta 2014 Titanium autómon cseréltem felnit+téli gumit, viszont a keréknyomás ellenőrző szenzor a gyári felnin maradt. Most folyamatosan jelez a műszerfalon a visszajelző lámpa, hogy nem található szenzor. Első kérdésem az lenne, hogy van-e bármi hatással ez (azon kívül, hogy folyamatosan világít a vissza jelző lámpa)? Lehet-e esetleg helyettesíteni valamivel pl.: létezik-e olyan, hogy szelepsapka amibe szenzor van?

-peter 2014.10.31 Creative Commons License 19391

nekem a klíma gombja lötyög.

Lehet olyat külön venni? És cserélni hátulról vagy előről kell?

Előzmény: Zenesz88 (19390)
Zenesz88 2014.10.31 Creative Commons License 19390

Sikerült lebontanom a műszerfalat. 


Csak a komplett rádió részt. a hátsó ablak fűtés kapcsoló gombját, és a pénz tartót kell kiszedni. ott vannak a csavarok amik tartják, így már hozzá férhető az izzó. 

Előzmény: ebédfuti (19388)
HUN137 2014.10.28 Creative Commons License 19389

Sziasztok! Hátha valakinek van ötlete.

 

Fiesta 1,3 2004

Tartós jelenség két hónapja: késik az időmérő óra, egy nap után 10 percet is.

Tartós jelenség egy hónapja: miután beindult a motor, a vízhőfok és az olajnyomás ellenőrző lámpa visszagyullad, egy másodpercre, illetve az üzemanyagszint mutató, fordulatszám mutató lefut, s vissza. Resetel?

Tartós jelenség egy hete: meleg motor nem indul pöccre.

Jelenség ma reggel: 100 km megtétele után leállítottam a parkolóban, de rögtön át is akartam állni, viszont nem indult be a motor, csak forgatta. Délben beültem, s pöccre indult.

 

Akksira nem gondolok, mert forgatja, ha kell.

Trafó?

Immobiliser?

 

ebédfuti 2014.10.26 Creative Commons License 19388

Emlékeim szerint, alul van két csavar, a sebváltó-box vége felől, valamint a rádió kiszerelése után a többi......  de régen csináltam, lehet hogy rosszul emlékszem...

 

Előzmény: Zenesz88 (19387)
Zenesz88 2014.10.23 Creative Commons License 19387

Üdv. Valaki tudna segíteni fűtés konzolban hogyan kell izzót cserélni? köszönöm.

 

Előzmény: ebédfuti (19386)
ebédfuti 2014.10.16 Creative Commons License 19386

Szia! A két első ajtónál, van egy nagy kerek csatlakozó, ahol minden kábel átmegy az ajtóba! Nézd meg, nem e tekeredett le a kupakja kicsit, mert én már jártam így! egyszerűen nem érintkezik mindig, s ez pont olyan, mintha döglődne!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: Fordapuka (19384)
mevet 2014.10.16 Creative Commons License 19385

Azt írják az okosak, hogy az ajtózárszerkezetben van egy mikrokapcsoló, az lehet a ludas.

 

Első körben meg kellene állapítanod, hogy melyik ajtónál lehet a gond. Elvileg a 2 hátsónál nincs érzékelő.

 

Neki a csomagtérajtó problémás: 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9102348&go=125551493&p=1#125551493

 

Neki pedig a bal elsővel van gondja:

http://www.fordfiestaklub.hu/forum/index.php?topic=4090.0

 

Hasonló probléma (az oldal közepe táján):

http://www.fordfiestaklub.hu/forum/index.php?topic=2025.15 

 

Előzmény: Fordapuka (19384)
Fordapuka 2014.10.15 Creative Commons License 19384

Sziasztok!

Ahogy tamkov írta 19369 sz. bejegyzésében, úgy nekem is döglődik a központi zár. Folyamatos nyitást jelez, lámpát nem kapcsolja le, központi zárat sem távirányítóval, sem kulccsal nem lehet működtetni. Valakinek volt már ilyen? Sikerült megoldani?

Egyáltalán, merre van az ajtó csukott állapotát érzékelő szenzor? Hogy néz ki? 


2005. évi 5 ajtós, frissítés előtti modell.

 

Köszönöm előre is!

Előzmény: [tamkov] (19369)
mevet 2014.10.15 Creative Commons License 19383

15e km nem olyan sok. Én nem vennék ilyen célra olajkályhát.  Bár, ha ennek a távnak a ~2/3-a autópályán megy, akkor még opció lehet a dízel is. 

Nézz utána, hogy ez az új fejlesztésű ecoboost motor mennyire megbízható. Ha különösebb problémák nincsenek vele, én lehet azt választanám.

Ha nem az ecoboost, akkor a "hagyományos"  1.25 literes motor szerintem karcsú, akkor már inkább az 1.4-es jöhetne számításba.  

 

Előzmény: BrékingNews (19382)
BrékingNews 2014.10.14 Creative Commons License 19382

Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy tervezem egy új Fiesta vásárlását a közeljövőben. Évi 15.000 Km-s futás teljesítmény városban és országúton egyaránt.

Kérdésem legfőképpen az lenne, hogy milyen motorral szereltet nézegessek? Azért kérdezek "ilyet" mert nem nem értek az autókhoz, hanem kíváncsi vagyok a ti tapasztalatitokra.

 

1,6TDCi, 1,25 benzin vagy 1,0 ECOBoost?

Köszönöm a megtisztelő válaszotokat előre is!

tibson77 2014.10.14 Creative Commons License 19381

Sziasztok mikor érdemes vezérműszíjat cserélnem 2006-os 1,25-ös fiestán? Azért kérdezem mert valaki azt mondja 100000km vagy 8év, de halottam azt is 160000km és 10év. most meddig huzam halasszam? Most van benne 105000km és van egy Budapesti utam ki bírja még vagy vigyem szerelőhöz?

t.lantos 2014.09.10 Creative Commons License 19380

Elkelt.

Előzmény: t.lantos (19374)
Norbika26 2014.09.09 Creative Commons License 19379

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 97-es 1.3 benzines 5 ajtós Ford Fiestám és van egy olyan problémán nem régen vettem de szeretném az olajat lecserélni benne de sajnos sehol sem találtam az olajszűrőt, a le eresztő csavart se a levegőszűrőt. Ha esetleg tudna nekem valaki leírásban esetleg képpel segíteni hogy hol keressem azt megköszönném. Ill. egy olyan kérdésem lenne még hogy az mitől lehet hogy ha jár a motor nem veszi a fokozatot ha leállítom akkor gond nélkül lehet sebességbe rakni.

Bazs09 2014.09.07 Creative Commons License 19378

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata Bárdis utángyártott, alapozott  (2005-ös típusra való) első lökhárítóval kapcsolatban?

 

Nemrég kicsit megtört a gyári, nem tudom érdemes-e azt hegesztetni, hiszen továbbra is az a törékeny PC marad.

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Fiesta44 2014.09.03 Creative Commons License 19377

A gyújtásrésszel nincs probléma, viszont a hibajelenség még mindig nem múlt el:-(

Nyíregyháza környékén nincs márkatárs (2002. 1,4 16v benzines 59 KW), mert egy fojtószelep tesztet jó lenne csinálni mielőtt beruházok egy új gyári fojtózselpet.

szamikk 2014.09.03 Creative Commons License 19376

Sziasztok!

 

Tudtok abban segíteni, hogy az MK6 motorházteteje megyegyezik-e facelift előtt és után. Ha nem is tök ugyanaz, de rá illik a 2004-esre a 2006-os elem?

 

Előre is köszi:

 

 

wwwandrewww 2014.09.02 Creative Commons License 19375

Szia!

 

Igen, ilyen van benne.

Megpróbálom amit írtál, aztán jelzek.

 

Egyébként az az érdekes, hogy ha üresben gurulsz, akkor ugye a váltó nem tudja a sebességet, és a kereszteződősnél csak a féket nyomod, nem kuplungolsz, onnét sem kaphat infót a sebességről.

Csak a fékpedált nyomod.

Mégis akkor esik vissza a sebesség. Mindig.

Előzmény: mevet (19373)
t.lantos 2014.09.02 Creative Commons License 19374

Ugyis mindjart itt a teligumiszezon.

4db gyari ford acelfelni uj allapotban (zero fekpor, csak a gumik lettek lenyuzva rola).

6x15" 4x108

Fiesta 2008-

ezen kivul Focus, Fusion, Mondeo

 

Induljon a licit 29e-rol.

Pesten vannak, barmikor atvehetok.

mevet 2014.09.02 Creative Commons License 19373

Szia,

 

Pedig de, alapjárati motor lesz a ludas! 

 

Ugye ez a klasszikus láncos motor, és az az alapjárati motor van benne amit itt is linkeltem: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131377130&t=9102348

 

Ha igen. Van ott a tetején egy kis fémkupak, azt kell levenni és kivenni az alatta lévő filckorongo(ka)t, azokat _jól_ kimosni. Az szokott a főprobléma lenni, hogy tele van korommal.

A tengelyt benzinnel -de ha más nincs kéznél, jó a hígító is- átmosni, majd wd40-el befújni (nem baj ha bejut a zárt házba is a folyadék). Vissza a korongok és a kupak, és mehet vissza a helyére a motor.  

 

ui: ha jól tudom van a kuplungon (vagy inkább a váltóban) is jeladó, onnan tudja, hogy váltás vagy üresjárat van és máshogy szabályoz...

 

 

Előzmény: wwwandrewww (19372)
wwwandrewww 2014.09.02 Creative Commons License 19372

Sziasztok :/

 

Hátha valakinek van ötlete...

 

Nem Fiesta, de testvérmodell, Ford KA 1.3 (J4D motorkód), 1997-es évjárat.

Az alapjárati motor másfél éve cserélve, azóta futott úgy 4-5000 km-t.

 

Jelenség:

gyorsítás után gázelvételkor nem esik le a fordulatszám alapjáratra, hanem különböző fordulatszámon pörög tovább attól függően, hogy mekkora volt az aktuális gyorsítás és a fordulatszám.

Erre azt mondanám, hogy ismét nem jó az alapjárati motor.

 

DE!

Ha kiteszed üresbe, mert pl. piros lámpához gurulsz, vagy egyszerűen csak egy kereszteződéshez érsz, akkor abban a pillanatban, amikor már éppen megállna az autó AZONNAL VISSZAESIK A FORDULAT!

Addig semmi, tartja a magas fordulatot, de megállás előtt egyetlen másodperccel visszaáll.

Mindegy mennyit gurultál, mindegy mekkora erősségű és milyen hosszú volt a fékezés.

Nem tudok semmiféle jeladóról a kerekeknél ami figyelné a fordulatot, szerintem ilyet nem szereltek a KA-kba.

 

Tipp?

88GABOR88 2014.09.01 Creative Commons License 19371

sziasztok!Valaki tudna segíteni,hogy 2007 es 1.3as fiestában merre található az üzemanyagszűrő?

[tamkov] 2014.09.01 Creative Commons License 19370

Bocsánat, lemaradt: 2006-os 1.4 tdci

[tamkov] 2014.09.01 Creative Commons License 19369

Sziasztok!

Sajnos jobb első ajtó kapcsolója kezd problémás lenni, csukott ajtónál is gyakran jelzi hogy nyitva.

Csukogatni kell az ajtót hogy egyszer csak jó legyen. Van hogy elég egyszer van hogy 7x-8x.

Nem engedi bezárni amíg nem érzékeli becsukva:(.

Van valami (szerelés nélküli) módja/trükkje hogy ennek ellenére be tudjam zárni?

Kulccsal sem engedi. Központi zár kikapcsolható?

 

Fiesta44 2014.08.26 Creative Commons License 19368

Hali! Még egy kérdésem lenne: a gyújtókábel hibát, vagy a gyújtástrafó hibát a motordiagnosztika kihozza hibalistán??

 

Előzmény: pezsgőfiesta (19365)
t.lantos 2014.08.26 Creative Commons License 19367

Sziasztok,

 

Fiesta 2008-tol gyartott valtozathoz teljesen ujszeru 15" lemezfelni erdekelne valakit?

Nekem a gumi kellene rola, de sehol egy Ford a haztartasban, amire jo lehetne, ha meg a nyakamon marad a felni, akkor draga volt a gumi :)

6x15 4x108 ET47 KF 63,4

Fiesta44 2014.08.25 Creative Commons License 19366

Szia! Indulni indult a fiestátok a gyújtástrafó hibánál? csak az alapjárat ingadozott, illetve gyorsításánál volt valamilyen tünet, pl. apró rángatás, egyenetlen motor járás stb?

Előzmény: pezsgőfiesta (19365)
pezsgőfiesta 2014.08.23 Creative Commons License 19365

Szia!

A mi 2002-es 1.4-es benzines Fiestánk hasonló jelenséget produkált, leállt állandóan és nem tudta tartani az alapjáratát,fel-le ment a fordulat aztán lefulladt!Az egyik gyújtótrafója volt szar neki, csere után helyreállt az alapjárata!

Előzmény: Fiesta44 (19360)
Fiesta44 2014.08.18 Creative Commons License 19364

Mai tapasztalat az alapjárattal kapcsolatban:

reggeli indításnál gondoltam kivárom, hogyan változik az alapjáratom, indítás után kb.1300-as fordulat, majd szép lassan ahogy melegszik kúszik lefelé kb 4 perc alatt 800-ra, amíg ment lefelé, a gézpedáltól apró kattanaás hallatszik időnként és akkor a mutató kb. 1 mm mozog a kattanással egyidőben.

Milyen kapcsoló van a gázpedál környékén ami befolyásolhatja az alapjáratot?

ja és az is érdekes, hogy ha csak úgy simán felpörgetem 5-6 ezerre a fordulatot, akkor nem áll le a motor??