Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
-peter 2014.07.20 18:40:06 © 19342

első körben próbálj meg egy olajcserét.

Előzmény: McKane1988 (19341)
McKane1988 2014.07.20 14:42:18 © 19341

Mostanában vettem észre hogy a 98-as Fiestámban a váltó kicsit hangosabb lett.. Tehát,hogy néhanéha nagyot kattan ha kiteszem egyesbe,kettesbe,hármasba és négyesbe.. Ötödikbe váltásnál nem csinálja. 
Hátramenetben meg sokkalta hangosabban szószerint recseg... 
Vagy ez ilyenkor,melegben szokványos ? hangsúlyozom,nem mindig csinálja, valamikor fél napig ilyen,aztán semmi pár napig,majd ismét előjön.. 
Olajcsere kellene,vagy kezd meghalni a kuplung/váltó ? 

steve1000000 2014.07.17 20:06:33 © 19340

Már, hogyne boldogulna. Egy normálisabb kulcsmásolós 1 perc alatt újra programozza. Választhatsz bicska kulcsot vagy simát. Az imo meg úgy van a tetejébe integrálva a kulcsnak mint egy sd kártya a számítógépbe. Normál kulccsal tavaly 14eFt volt a klónozás, bicskával egy 20-as lett volna, de állítólag van olcsóbban is...

Előzmény: ebédfuti (19332)
-peter 2014.07.11 11:15:52 © 19339

:)) Nembaj.

sokat olvasom Novoth Tibi cikkeit....

 

Előzmény: [nexus] (19337)
gadus 2014.07.09 21:28:36 © 19338

Hát nem tudom.Az előző corsámnak a gyári előírás szerinti cseréje 15e km,vagy 2 év.A második vezérlés cserénél (54 ekm-nél,megemlítette a szerelő hogy hagyjam a gyári előírást és cseréljek nyugodtan évente vagy 10e-ként,mivel az enyém előtti típusnál(ua.csak faceliftes ) még 10e volt az előírás.Csak hát ugye a tervezett avulás...

[nexus] 2014.07.09 20:13:02 © 19337

Ennél az új Castrol 5W-30 A5 Magnatec olajnál (és éppen ezért lett kifejlesztve) már elég a két évenkénti csere vagy a 30 ezer Km.

 

Előzmény: -peter (19336)
-peter 2014.07.09 16:10:44 © 19336

köszi.

Én évente cserélek olajat.

vagy 20ezernél.

amelyik előbb teljesül.

 

Előzmény: [nexus] (19335)
[nexus] 2014.07.09 14:25:43 © 19335

Kicsit pontosítanám ha lehet.

Ez a Castrol 5W-30 A5 Magnatec egy teljesen új fejlesztésű olaj. 2014-es megjelenéssel.

 

Ez már hosszított/kitolt periódusú olaj, azaz 30 ezer Km vagy 2 év amit tud. Az 1 év vagy 20 ezer Km-t a régebbi (akár) a Ford Formula F 5W30 is tudta már. Annak a minősítése: ACEA A1/B1, WSS-M2C913-C, WSS-M2C913-B, WSS-M2C913-A

 

A Castrol 5W30 A5 minősítései és jóváhagyások: ACEA A1/B1, A5/B5 API SN/CF ILSAC GF4 Meets Ford WSS-M2C913-A/ WSS-M2C913-B/ WSS-M2C913-C/ WSS-M2C913-D.

Itt a legutóbbi Ford jóváhagyás, a WSS-M2C913-D az ami miatt már lehet a 2 év vagy 30 ezer Km De ekkor is igaz az a tétel, hogy amelyik előbb teljesül!!!

Előzmény: -peter (19313)
gadus 2014.07.08 21:08:02 © 19334

Már mindegy.Azért nem vettem daciát mert nem akartam olyan autóba ülni amit a cigányok raknak össze.Na nasze naked lehet hogy törökökkel rakatják össze a fordot:(Vagy hómókkal ha kölni:)

-peter 2014.07.08 00:19:52 © 19333

utána kéne járni, hogy milyen nemzetiségűek dolgoznak abban a gyárban, lehet helyileg Németben van, de török/magyar/lengyel melózik a német árának töredékéért :)))

Előzmény: gadus (19331)
ebédfuti 2014.07.07 21:58:46 © 19332

Amit nem kaptál meg, az a szervízkulcs. Szerintem enélkül, valamint a gyári kulcskód nélkül, nem boldogulsz...

Előzmény: Bazs09 (19325)
gadus 2014.07.07 12:21:04 © 19331

Köszi az infót.Ezek szerint az enyém német,nem lehetnek büszkék az összeszerelési pontosságukra.

-peter 2014.07.06 23:58:52 © 19330

nálam így néz ki:

 

WF0HXXGAJH3Jxxxxx itt még jön 5 egyedi számjegy....

WF0 = Ford Werke A.G. (Germany)

H = 5 ajtós kivitel (a 4. és 10. betűk jelentik a karosszériáról szóló információkat)

XX

G = Ford Germany (own assembly)

A = Cologne (Germany)

J = Fiesta

H = ez megint a karosszériára utal

3J = 2003. szeptemberi összeszerelés

De ha megnézed az első 12 alvázszámodat, te is meg tudod ezeket állapítani.

forrás:  http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=36

Előzmény: -peter (19329)
-peter 2014.07.06 20:25:15 © 19329

Az alvázszámból lehet kideríteni.

minden karakternek meg van a jelentése, az első pár karakter tartalmazza, hogy milyen az autó tipusa, és hogy hol készült.

 

Előzmény: gadus (19328)
gadus 2014.07.06 14:27:41 © 19328

Nem tudjátok véletlenül,hogy honnan lehet tudni az autó gyártási helyét?

gadus 2014.07.06 11:37:01 © 19327

Sziasztok! Van valakinek ötlete hogy a 2.éves szervizt hol csináltassam Pesten? Novemberben lesz esedékes de azért előre gondolkodom.Érdekelne még hogy tudnátok-e ajánlani olyan szerelőt aki ért a típushoz és nem rabló?(ha lejár a gari nem nagyon akarnám szervízbe hordani) Köszi.

 

loire 2014.07.02 13:50:48 © 19326

Most sem lettünk okosabbak akkor. Maradjunk a feature-nél, más választás úgysincs.

Előzmény: Algopiryn (19324)
Bazs09 2014.07.02 09:33:46 © 19325
Sziasztok!

Most vettem egy 2005-ös Fiestát, és csak egy kulcsot (rádiós) kaptam hozzá.

Annyit sikerült eddig megtudnom, hogy ha veszek még egy ilyen kulcsot, akkor a kettő együttes újrakódolását magam is el tudom végezni.

A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki ennek a menetét? Ha igen, milyen kulcsot kéne vennem és honnan érdemes?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv:
Balázs
Algopiryn 2014.06.27 16:06:09 © 19324

Ma megvolt az egy éves szervize a fiestának. Említettem ismét a problémát. Mikor mentem érte azt mondták, hogy tettek vele több kört is, de nem tudták előidézni, rendben van az autó. Mondom persze, mert nem minden alkalommal fordul elő és akkor is csak indulásnál, hideg motorral. A válasz annyi volt, hogy akkor egyszer hagyjam náluk estére. (persze tuti, hogy akkor éppen nem fogja csinálni)

 

Amúgy elég nagy infláció van fordéknál, mert három hete még 30 ezret mondtak a szervizre, mára 40 lett belőle. A kérdésemre, hogy ez mégis mitől lett ennyi, a válasz az volt, hogy a kolléga másik olajjal számolt, ők meg a legmodernebb hiperszuper castrol edge olajat tették bele. 

 

Egyszóval nem lettem okosabb az indulási problémával kapcsolatban.

Az az egy nyugtat, hogy van még bőven gari az autóra, ha rosszabbodna a helyzet akkor úgyis viszem hozzájuk.

Ha meg nagyon zavar (annyira nem) akkor tényleg otthagyom egy napra. 

 

De az is lehet csak én csinálok ekkora ügyet belőle, az a max napi 1  kb. 6mp-es lomhaság akár bele is férhet. Lehet nem is hiba, csak "feature". :)

 

 

Előzmény: loire (19318)
novothauto 2014.06.22 18:59:54 © 19323

Csak ne ide, ahol ezt csinálták:

 

" raktak bele üzemanyagtisztító folyadékot"

 

A hiba szempontjából ez teljesen fölösleges volt.

 

 

Előzmény: anisa16 (19320)
novothauto 2014.06.22 18:57:22 © 19322

Hello!

 

Vidd el egy szervizbe és addig ne hozd el, amíg nem produkálja a hibát,

illetve rá nem jönnek, hogy mi a baja.

 

 

Előzmény: anisa16 (19320)
-peter 2014.06.22 16:37:17 © 19321

a tipikus rönós dolgok itt nem fordulnak elő?

1. gyújtótrafó

2. FHP (felső holtponti jeladó)

3. esetleg vezérműtengely pozíció jeladó

 

Előzmény: anisa16 (19320)
anisa16 2014.06.22 16:14:03 © 19320

Sziasztok

Remélem valaki tud segíteni!!!! :( Vettem egy 2004es 1.3 benzines fiestát ami gondol egyet és vagy nem indul vagy megáll út közben. Legelső hibakód az szívócső volt, raktak bele üzemanyagtisztító folyadékot. Utánna pár napig ment. Indításkor pörgeti a motrot de ha nem adok folyamatos gázt lefullad.Vagy ha sikerül elindítani gyenge alapjárat . Üzemanyagnyomást mértek, jó volt.Persze autószerelônél jól viselkedik, hibakódot már nem jelez. Így életveszélyes az autó :(

Algopiryn 2014.06.20 10:55:42 © 19319

Mindenképpen. :)

 

Ma bejelentkezem hozzájuk, aztán meglátjuk mi lesz.

 

Amúgy ma reggel is jelentkezett a dolog, megfigyeltem alaposabban, a motor beindítása után közvetlenül indultam, rá 1-2 mp-re elment az ereje, de akár tövig is nyomhattam a pedált, akkor sem akart jobban menni. Ez kb. 6-7 mp-ig tartott, utána magához tért. Gőzöm sincs mi lehet.

Előzmény: loire (19318)
loire 2014.06.19 20:37:47 © 19318

Az én szerelőm is végig lőtt rajta egy diagnosztikát amikor megvettem: semmi. Bár ez nálam jóval utána jelentkezett. Egyébként annyira nem zavaró, csak most már aggaszt mert eddig a benzinre tudtam fogni :) Ha úgy is mész és rájönnek mi a szösz, azért írd meg légy szíves hátha tanulok én is!

Előzmény: Algopiryn (19317)
Algopiryn 2014.06.19 17:48:44 © 19317

Én meg szinte 100%-ban shell-nél tankolok. :)

 

Amúgy nem olyan vészes a dolog, csak amikor előjön akkor bosszantó. Valószínű az ami nálad is van, lomha és rángat. Aztán egyszer csak magához tér és utána semmi gond. Na mindegy, jövő héten viszem az első éves szervizre, majd említem megint nekik, bár gyanítom most sem leszek okosabb. Annyira nem aggódom, van 5 év gari az autóra.

Előzmény: loire (19316)
loire 2014.06.19 15:46:17 © 19316

Szia! Ennyire durván nálam ugyan nem fordult elő, de azt én is észrevettem már, hogy indulásnál nagyon lomha, néha még enyhén rángat. Nemrég vettem a vasat, három éves és 1.25-ös. Amikor átvettem nem csinálta. Én MOL-t tankoltam bele és kb a második-harmadik tankolás után jelentkezett úgyhogy erre gyanakodtam. Felhívtam az előző tulajt, ő azt mondta Shell párti volt. Úgyhogy én a benzinre gyanakszom, bár nálam annyira nem produkált akkora kellemetlenséget mint nálad. Nem hinném, hogy műszaki lenne a probléma főleg ha a szerviz sem talált semmit.

Előzmény: Algopiryn (19315)
Algopiryn 2014.06.19 11:35:30 © 19315

Sziasztok!

 

Nem tudom találkozott-e már valaki hasonló problémával.

Most lesz egy éves a Fiestám (1.25 Trend) és egy olyan "gond" van vele, amit képtelen vagyok előidézni a szervizben. Hideg motornál, általában a reggeli induláskor csinálja, hogy szinte nem reagál a gázpedálra. Rettentő lomhán indul, mintha 4-es fokozatban lenne. Aztán egyszercsak magához tér és onnantól semmi gond. Ha tolatva kell kiállnom akkor pöfög, mintha le akarna fulladni. 

 

Az a gond, hogy ez maximum fél percig tart és nem is minden indítás után jön elő. Van úgy, hogy napokig semmi gond.

Szervizben megnézték, rákötötték számítógépre, de semmi hibát nem találtak.

 

Mi lehet ez a probléma? 

Gyulus111 2014.06.18 18:39:10 © 19314

Tisztelt fórumozók! Van egy 2005-ös 1.3-as benzines fiestám! Amikor a motor megmozdul (induláskor kisebb fokozatban váltáskor, motorféknél stb) nyiszorgó hangot ad ki! Motortartó bak rendbe! Esetleg valakinek van tippje honnan eredhet a nyikorgás?

 

-peter 2014.06.15 16:11:28 © 19313

Az Ön által elsődlegesen használandó motorolaj  Magnatec 5W-30 A5

 

Használat: Normál (Csereciklus 15000 km / 12 hónap) 

 

Feltöltési mennyiség

Szűrő kapacitása 0,5 liter , Kenőanyag-kapacitás 3,25 liter

 

Előzmény: McKane1988 (19312)