Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
t.lantos szept. 10. Creative Commons License 19380

Elkelt.

Előzmény: t.lantos (19374)
Norbika26 szept. 9. Creative Commons License 19379

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 97-es 1.3 benzines 5 ajtós Ford Fiestám és van egy olyan problémán nem régen vettem de szeretném az olajat lecserélni benne de sajnos sehol sem találtam az olajszűrőt, a le eresztő csavart se a levegőszűrőt. Ha esetleg tudna nekem valaki leírásban esetleg képpel segíteni hogy hol keressem azt megköszönném. Ill. egy olyan kérdésem lenne még hogy az mitől lehet hogy ha jár a motor nem veszi a fokozatot ha leállítom akkor gond nélkül lehet sebességbe rakni.

Bazs09 szept. 7. Creative Commons License 19378

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata Bárdis utángyártott, alapozott  (2005-ös típusra való) első lökhárítóval kapcsolatban?

 

Nemrég kicsit megtört a gyári, nem tudom érdemes-e azt hegesztetni, hiszen továbbra is az a törékeny PC marad.

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Fiesta44 szept. 3. Creative Commons License 19377

A gyújtásrésszel nincs probléma, viszont a hibajelenség még mindig nem múlt el:-(

Nyíregyháza környékén nincs márkatárs (2002. 1,4 16v benzines 59 KW), mert egy fojtószelep tesztet jó lenne csinálni mielőtt beruházok egy új gyári fojtózselpet.

szamikk szept. 3. Creative Commons License 19376

Sziasztok!

 

Tudtok abban segíteni, hogy az MK6 motorházteteje megyegyezik-e facelift előtt és után. Ha nem is tök ugyanaz, de rá illik a 2004-esre a 2006-os elem?

 

Előre is köszi:

 

 

wwwandrewww szept. 2. Creative Commons License 19375

Szia!

 

Igen, ilyen van benne.

Megpróbálom amit írtál, aztán jelzek.

 

Egyébként az az érdekes, hogy ha üresben gurulsz, akkor ugye a váltó nem tudja a sebességet, és a kereszteződősnél csak a féket nyomod, nem kuplungolsz, onnét sem kaphat infót a sebességről.

Csak a fékpedált nyomod.

Mégis akkor esik vissza a sebesség. Mindig.

Előzmény: mevet (19373)
t.lantos szept. 2. Creative Commons License 19374

Ugyis mindjart itt a teligumiszezon.

4db gyari ford acelfelni uj allapotban (zero fekpor, csak a gumik lettek lenyuzva rola).

6x15" 4x108

Fiesta 2008-

ezen kivul Focus, Fusion, Mondeo

 

Induljon a licit 29e-rol.

Pesten vannak, barmikor atvehetok.

mevet szept. 2. Creative Commons License 19373

Szia,

 

Pedig de, alapjárati motor lesz a ludas! 

 

Ugye ez a klasszikus láncos motor, és az az alapjárati motor van benne amit itt is linkeltem: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131377130&t=9102348

 

Ha igen. Van ott a tetején egy kis fémkupak, azt kell levenni és kivenni az alatta lévő filckorongo(ka)t, azokat _jól_ kimosni. Az szokott a főprobléma lenni, hogy tele van korommal.

A tengelyt benzinnel -de ha más nincs kéznél, jó a hígító is- átmosni, majd wd40-el befújni (nem baj ha bejut a zárt házba is a folyadék). Vissza a korongok és a kupak, és mehet vissza a helyére a motor.  

 

ui: ha jól tudom van a kuplungon (vagy inkább a váltóban) is jeladó, onnan tudja, hogy váltás vagy üresjárat van és máshogy szabályoz...

 

 

Előzmény: wwwandrewww (19372)
wwwandrewww szept. 2. Creative Commons License 19372

Sziasztok :/

 

Hátha valakinek van ötlete...

 

Nem Fiesta, de testvérmodell, Ford KA 1.3 (J4D motorkód), 1997-es évjárat.

Az alapjárati motor másfél éve cserélve, azóta futott úgy 4-5000 km-t.

 

Jelenség:

gyorsítás után gázelvételkor nem esik le a fordulatszám alapjáratra, hanem különböző fordulatszámon pörög tovább attól függően, hogy mekkora volt az aktuális gyorsítás és a fordulatszám.

Erre azt mondanám, hogy ismét nem jó az alapjárati motor.

 

DE!

Ha kiteszed üresbe, mert pl. piros lámpához gurulsz, vagy egyszerűen csak egy kereszteződéshez érsz, akkor abban a pillanatban, amikor már éppen megállna az autó AZONNAL VISSZAESIK A FORDULAT!

Addig semmi, tartja a magas fordulatot, de megállás előtt egyetlen másodperccel visszaáll.

Mindegy mennyit gurultál, mindegy mekkora erősségű és milyen hosszú volt a fékezés.

Nem tudok semmiféle jeladóról a kerekeknél ami figyelné a fordulatot, szerintem ilyet nem szereltek a KA-kba.

 

Tipp?

88GABOR88 szept. 1. Creative Commons License 19371

sziasztok!Valaki tudna segíteni,hogy 2007 es 1.3as fiestában merre található az üzemanyagszűrő?

[tamkov] szept. 1. Creative Commons License 19370

Bocsánat, lemaradt: 2006-os 1.4 tdci

[tamkov] szept. 1. Creative Commons License 19369

Sziasztok!

Sajnos jobb első ajtó kapcsolója kezd problémás lenni, csukott ajtónál is gyakran jelzi hogy nyitva.

Csukogatni kell az ajtót hogy egyszer csak jó legyen. Van hogy elég egyszer van hogy 7x-8x.

Nem engedi bezárni amíg nem érzékeli becsukva:(.

Van valami (szerelés nélküli) módja/trükkje hogy ennek ellenére be tudjam zárni?

Kulccsal sem engedi. Központi zár kikapcsolható?

 

Fiesta44 aug. 26. Creative Commons License 19368

Hali! Még egy kérdésem lenne: a gyújtókábel hibát, vagy a gyújtástrafó hibát a motordiagnosztika kihozza hibalistán??

 

Előzmény: pezsgőfiesta (19365)
t.lantos aug. 26. Creative Commons License 19367

Sziasztok,

 

Fiesta 2008-tol gyartott valtozathoz teljesen ujszeru 15" lemezfelni erdekelne valakit?

Nekem a gumi kellene rola, de sehol egy Ford a haztartasban, amire jo lehetne, ha meg a nyakamon marad a felni, akkor draga volt a gumi :)

6x15 4x108 ET47 KF 63,4

Fiesta44 aug. 25. Creative Commons License 19366

Szia! Indulni indult a fiestátok a gyújtástrafó hibánál? csak az alapjárat ingadozott, illetve gyorsításánál volt valamilyen tünet, pl. apró rángatás, egyenetlen motor járás stb?

Előzmény: pezsgőfiesta (19365)
pezsgőfiesta aug. 23. Creative Commons License 19365

Szia!

A mi 2002-es 1.4-es benzines Fiestánk hasonló jelenséget produkált, leállt állandóan és nem tudta tartani az alapjáratát,fel-le ment a fordulat aztán lefulladt!Az egyik gyújtótrafója volt szar neki, csere után helyreállt az alapjárata!

Előzmény: Fiesta44 (19360)
Fiesta44 aug. 18. Creative Commons License 19364

Mai tapasztalat az alapjárattal kapcsolatban:

reggeli indításnál gondoltam kivárom, hogyan változik az alapjáratom, indítás után kb.1300-as fordulat, majd szép lassan ahogy melegszik kúszik lefelé kb 4 perc alatt 800-ra, amíg ment lefelé, a gézpedáltól apró kattanaás hallatszik időnként és akkor a mutató kb. 1 mm mozog a kattanással egyidőben.

Milyen kapcsoló van a gázpedál környékén ami befolyásolhatja az alapjáratot?

ja és az is érdekes, hogy ha csak úgy simán felpörgetem 5-6 ezerre a fordulatot, akkor nem áll le a motor??

Fiesta44 aug. 18. Creative Commons License 19363

Szia! Ebben nincs alapjárati motor, ezért arra nem gyanakodtunk. A csöveket át fogom nézetni, illetve az a főtengely jeladót is mondom majd a szerelőnek. Eddig valóban vitrinben tartották, lehet jobban jártam volna ha használják is és akkor nem lenne ez a szívatós probléma:-(

Egyébként olyan a kicsike, mintha új lenne:-)

Előzmény: mevet (19361)
-peter aug. 18. Creative Commons License 19362
a siófoki nagy autóbontó félelmetesen drágán adja az alkatrészeket, nézzen körbe máshol mennyi.
javaslom a vecsési bontót.
( Fordozó )
Előzmény: mevet (19361)
mevet aug. 18. Creative Commons License 19361

Szerintem nem fojtószelep lesz. Én inkább a klasszikus alapjárati motorra (alapjárati pótlevegő motor) tippelnék.

Nem ismerem a 2002-es fiestát, de a net szerint talán ilyesféle lehet benne:

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/ford_fiesta_vi_alapjarati_motor_1_3_2002_2005_1959376829.html

 

Nem biztos, hogy egyből cserélni kell, elég szokott lenni neki egy alapos pucolás.

Bár én inkább ezt a fajtát ismerem testközelből (ennél működik a pucolás):

 

Illetve átnézném még a csöveket, illesztéseket, nem szív-e false levegőt valahol.

 

A másik tippem a főtengelyen lévő jeladó lett volna, de azt mondod nincs hibakód (persze ettől még azért ez is lehet).

 

ui: 12 éves autó 42e km-rel? Vitrinben tartjátok? :)

 

 

Előzmény: Fiesta44 (19360)
Fiesta44 aug. 17. Creative Commons License 19360

Hali!

Új vagyok itt, segítséget szeretnék kérni, alábbi hibával kapcsolatban (2002 1,4-es benzines fiesta 42.000KM):

Kihúzatás után 4-6 ezres fordulatig, majd kuplung benyom, esteleg fékezés is, kanyarodás miatt leesik a fordulat 500-alá és leáll a masina!

 

a fent leírtakkal bármikor elő jön a hiba, de a bosszantó, hogy néha már 3 ezres forduéatnál is teljesen váratlanul.

Fojtószelep tisztítás meg volt, gyertya csere meg volt, üzemanyag nyomoásmérés szintén pedálkapcsolók szintén, cseréltem fojtósdzelepet (igaz bontottat kettőt is), de a hiba még mindig fenn áll. híbakód nincs:-(

 

Ha valakinek volt hasonló jelenség, szívesen olvasnám a megoldást, vagy olyan infó is jól jönne, hol tudok 130.000-nél olcsóbban venni új  (vagy garantáltan jó) fojtószelepet, ilyet keresnék:

ebédfuti aug. 14. Creative Commons License 19359

a 68.000 km szerintem igazán nem sok. Enyém is 2005 évj, 120.000 körül járok. láncnak semmi baja:)

Előzmény: ebédfuti (19358)
ebédfuti aug. 14. Creative Commons License 19358

Szia!  Ha 1,3, akkor láncos motor, nem szíjas. akkor cseréld a láncot, ha zörög. Előírás azt hiszem 10 év. Az, hogy a láncon kívül kell-e valamit cserélni, szerintem megbontáskor kiderül.....

Előzmény: Gyulus111 (19356)
-peter aug. 11. Creative Commons License 19357
itt nagyobb a pörgés:

http://fordfiestaklub.hu/forum/index.php
Előzmény: Gyulus111 (19356)
Gyulus111 aug. 10. Creative Commons License 19356

Helló sporik!

 

Eddig nem sok segitséget kaptam tőletek, de még egyszer próbálkozok! 1.3-as 2005-ös fiestám van 68000km-el mikor cseréljem a vezérlés alkatrészeit?

 

Köszi. ha van aki tippet ad!

csomicsabi júl. 29. Creative Commons License 19355

Sziasztok!

 

A következő rejtélyes váltó problémám van. Kíváncsi vagyok, találkozott-e már valaki ilyennel.

Zsír új, 2014-es Fiesta EcoBoost. Az átvételtől kezdve, teljesen véletlenszerűen előjön az alábbi váltó probléma: amikor 3-4-5-hátramenet fokozatokból akarom kapcsolni az 1 vagy 2 fokozatokat akkor a váltókar megakad a 3-4 fokozatok előtt üresben, és nem lehet kitolni balra az 1-2 fokozatokhoz. Ilyenkor az szokott segíteni, hogy kapcsolni kell 3-as 4-es sebességeket ide-oda, aztán előbb-utóbb engedi kitolni üresben az 1-2 sebességekig.

Természetesen visszavittem azonnal szervízbe, de nem találták meg a hiba okát, és nem is tudtuk előcsalni az akadást. Az a baj, hogy teljesen véletlenszerűen jelentkezik: időnként nem jön elő több száz kilométeren át, időnként meg minden harmadik kanyarnál beakad. Még nem jöttem rá hogyan lehet előhozni szándékosan, pedig ez kellene a szervízeléshez.

Valakinek ötlet?

McKane1988 júl. 29. Creative Commons License 19354

lenne egy nem teljesen műszaki kérdésem.. 
ugye az autóban van egy elakadásjelző,egy elsősegélyláda, vontatókötél ( hátha... :-)  ),plusz egy dobozban izzók. És még lett bele téve egy poroltó.
A kérdés az lenne,hogy ezeket hova tudnám elrakni hátul,hogy ne utazzanak a kanyarral eggyütt  ? Ugye a pótkerék karosszérián kívül van,jobb oldalt meg csak az emelő fér el.. 

( A kalaptartót nem ér nézni, előző tulaj gányolta össze így... :((    ) 

 

 

 

 

 

Gindex júl. 28. Creative Commons License 19353

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

Vásároltam egy Fiesta 1.4TDCi sérülten.

Klíma részéhez szeretnék segítséget ha tudna valaki ajánlani olyan szakit aki a elektromos kábelezésben otthon lenne.

Köszönöm

Tom Ace júl. 27. Creative Commons License 19352

Megérkezett, tökéletes lesz!
Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: osereg (19351)
osereg júl. 27. Creative Commons License 19351

Email-ben elküldtem.

Előzmény: Tom Ace (19311)