Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ezustgolyo Creative Commons License 2 napja 0 0 19892

Köszönöm!

Előzmény: trafo2000 (19891)
trafo2000 Creative Commons License 3 napja 0 0 19891

22,5 nm

Előzmény: ezustgolyo (19890)
ezustgolyo Creative Commons License 4 napja 0 0 19890

Sziasztok!

Valaki megtudná mondani milyen nyomatékkal kell meghúzni egy 2011es Fiesta 1.4tdci injektor leszorítócsavarját?

Köszönöm előre is!

trafo2000 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 19889

Lehet nem megfelelő gyertya hézag,nem kentétek be szilikonnal a gyertya pipát,véletlenül széthúztatok egy vákumcsövet,ilyesmik.

Előzmény: vittore_30 (19887)
bmwr12 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 19888

Szervusz!

Hasonló esetem volt egy kéthengeres öreg motorkerékpárral. Még a "Bakony-művek" alacsony hőértékű darabját használtam vele, és bolti vásárlás után cseréltem. Teljesen szabálytalanná vált az alapjárat, és a magasabb fordulatokon is érezhető volt, hogy egy henger nem az igazi.

Visszacseréltem egyenként a gyertyákat a régiekkel, és az egyik új darab hibásnak bizonyult. A másik, párban egy régi gyertyával kifogástalanul működött. Még mágnesgyújtású volt a motor, és egy tartalékmágnessel lepróbálva a rossznak ítélt gyertyát érezhető volt, hogy a kerámia testen belül is képződik szikra. Eléggé egyedi eset volt, így kíváncsiságból gyors-darabolóval/gumikővel kettévágtam hosszában az elektróda mellett.

Lényeg, hogy a kerámia a hatszögtest környékén repedt volt, itt áthúzott az ív sajnos.

A mai darabok gyártása során a minőségellenőrzés már nagyon szigorú, ezért a Te esetedben inkább a kábelek környékén kereshető a rendellenesség oka.

 

Előzmény: vittore_30 (19887)
vittore_30 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 19887

sziasztok

 

lehet hogy már volt ez a probléma

 

gyertyacsere után az alapjárat 500 és 1200 közt fel le ugrál álló helyzetben, vagy üresben gurulásnál

 

véletlenek nincsenek, hogy az alapjárat épp most csesződött el, mi lehet a gond? a gyertya megfelel a típushoz. vmilyen szerelési hiba?

 

köszönöm

Nebl Jenő Creative Commons License 2016.11.18 0 0 19886

sziasztok! Kis segítséget kérnék. Ford fiesta 2003 évj,1,4 benz.szekvenciális váltó probléma. Tud valaki segíteni? Köszi

 

Kalmár Arnold Creative Commons License 2016.11.18 0 0 19885

A generátor túl tölt meg az áram ingadozik valami kattog a belső világítás ki be kapcsol!

A generátor volt szerelőnél és jó!

VStryker Creative Commons License 2016.11.16 0 0 19884

Sziasztok, 

 

Budapesten tudtok ajánlani olyan szerelőt, aki 1.4 benzinesre (FXJA) fel tudja dobni a két ékszíjat? Az én szerelőm nem vállalja mert sztreccsszíj. Ford szerelő ismerős van, mondta 3-4 k-ért felteszi, de csak januárban. Hívtam másik céget, de hozott anyagból nem dolgoznak és azt mondja a nem normálisa,hogy 20-25 ezer... 

trafo2000 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 19883

Apróság.Ezt-

kicseréled erre:

Előzmény: bolisz57 (19882)
bolisz57 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 19882

 Sziasztok! Tud e valaki arról,hogy lehet a 1,3i   60Le  fiestából 69Le-rőset sinálni? Van ilyen gyárilag! Csak az a kérdés miben különbözik! A motorvezérlő programozása? segíthet?  Előre is köszönöm a hozzászólásokat!

trafo2000 Creative Commons License 2016.11.08 0 0 19881

Új?Mármint hogy új?Ha az a fényes csillogós kínai,azzal lehetnek furcsaságok.

Előzmény: szazso001 (19880)
szazso001 Creative Commons License 2016.11.08 0 0 19880

Nagyon köszönöm a választ. A generátort 2 hónapja cseréltem, az új. Azonban odáig már eljutottam, hogy ha nyomok egy padlógázt indulás előtt, maxra pördül a motor, akkor utána nincs gond a töltéssel. Így valószínű, hogy az izzóval lesz valami probléma valóban...

 

Előzmény: trafo2000 (19879)
trafo2000 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 19879

Először nézd meg az izzót a műszerfalban,mert az sorosan van kötve a generátorral,ha az kiég töltés sincs.

Fesszabályzó csere minden generátornál más,ha bosch ott egyszerű,két csavar és kész.de van még vagy 5 féle,van ami macerásabb.Ennyi idős generátornál viszont ajánlott a teljes átnézés,csapágyak állapota,forgórész lehet szabályzásra szorul vagy gyűrű cserére.

Előzmény: szazso001 (19878)
szazso001 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 19878

Sziasztok.

 

Van egy 1993 -s Ford Fiestám ( MK III ) ferdehátú 1.1 -s. Gyújtás ráadásakor nem világít a töltés visszajelző lámpa csak az olaj. Nincs töltésem sem. Tudna valaki segíteni, hol keressem a hibát? Véleményem szerint a generátornál lesz a baj, bár mivel nem vagyok autószerelő, így csak tippelni tudok. Esetleg egy fesszabályzó csere megoldhatja -e a problémát? Tegnap még baja nem volt semmi, ma reggelre történt vele ami történt, kb. 50 km megtétele után. Ha fesszabályzó csere, akkor azt hogyan tudom megoldani? Fesszabályzóm ( új ) van belevaló.

Nagyon köszönöm a segítséget előre is.

Naturals69 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 19877

Sziasztok. 

Tudnátok segíteni? 

A napokban tervezek venni egy 2005-ös 1.3.as 69Le. 150e.km-es Fiestát.  3ajtós. Aránylag jól felszerelt. 

Vannak olyan dolgok, amiket érdemes átnézni, vagy van gyermek betegsége? Mi lehet a gyenge pontja? 

Köszönöm előre is a segítséget. 

-peter Creative Commons License 2016.11.04 0 0 19876

bocs, az enyém még 2003-as 1.4 tdci 50kW, a tiéd már az új, azt a motort nem ismerem, de írd le előbb, mit tapasztaltál.

Előzmény: domino72 (19874)
-peter Creative Commons License 2016.11.04 0 0 19875

minden motorban van üzemanyag, akár GO akár benyás....

a kérdés, hogy mennyi? Miből vetted észre a változást? Mikor cseréltél motorolajat, és hány km múlva nézted meg a szintjét?

nekem is 1.4tdci-m van, de nálam a szint nem változik, picit csökken, de az olajteknő tömítés cseréje ezt meg fogja szüntetni...

Előzmény: domino72 (19874)
domino72 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 19874

Szép napot,

 

2011-es 1,4 Tdci Fiestánál üzemanyag van az olajban.

Mi lehet a hiba oka? Merre lenne érdemes keresgélni?

Az autóban 160 000 km  van.

 

Előre is köszönöm a segítséget.

dobolos Creative Commons License 2016.10.29 0 0 19873

Hengerfej nemrég volt levéve, átnézve, síkolva, ezt is kizárnám.

Elvileg ugye az lenne a tuti, ha nincs benne a termo, így 99% ,hogy áramolnia kellene folyamatosan a víznek, egy hibaforrással kevesebb.

Ezek szerint itt úgy van kialakítva, hogy esetleg pont ez a zárás hiányozhat?hm

Előzmény: trafo2000 (19872)
trafo2000 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 19872

A kivett termosztát nem jó,egy irányba kinyit ugyan de ezzel együtt az alján lévő tányérral elzár egy másik ágat,ez a zárás is hiányozhat.

Amúgy meg lehet hogy simán hengerfejes,vízkörgázosodik.

Előzmény: dobolos (19871)
dobolos Creative Commons License 2016.10.28 0 0 19871

Sziasztok,

a következő problémára várnék javaslatot, több napnyi próbálkozás után feladtam a próbálkozást.

Fiesta mk6, 2003as, 1.3as duratec, láncos motor.

A hibajelenség röviden: nem fordul át a hűtővíz a rendszerben (illetve valamilyen szinten fordul, mert visszajut a tágulási tartályba a forróvíz a légtelenítő vékony csövön keresztül, ezzel kvázi megkerülve a hűtőradiátort).

Minden forró: a bemenő cső, a kimenő cső, a tartályban a víz, alkalmanként még a fűtés két csöve is átmelegszik (bár fűtésem sincs).

Tehát csak a hűtőradiátor marad teljesen hideg.

Ellenőriztem a vízpumpát, nincs törött lapát, nem csúszik meg a tengelyen(egyébként cserélve is volt, de az előzővel is ezt csinálta, tehát nem ez lesz a ludas.

A hűtőt külön lepróbáltam átmostam, csont nélkül átmegy rajta a víz.

A teljes rendszert többször is oda-vissza átmostam magasnyomásúval, mindenhol mozog a víz.

A folyadék tiszta, nagyon minimálisan színeződik el, így vélhetőleg nem dzsuvás a rendszer.

A termosztátot biztos, ami biztos kivettem, így az se lehet a ludas.

Egyszerűen nem értem, és senki nem tud semmit.

Elvileg ugye lelégteleníti saját magát, tehát nem sok belenyúlás van manuálisan.

Mi a fene lehet ez??? Örök adósa leszek a nyomravezetőnek:)

Előre is köszi!

 

Jóskabátsi Creative Commons License 2016.10.28 0 0 19870

Nos, ígértem, hogy ha megjavul, írok. A fűtéscsap mégsem volt jó, amikor 12voltot adtam neki akkuról közvetlenül 10A-es biztosíték közbeiktatásával, behúzott, de a biztosíték fél percen belül kiégett. A panelt egy tranzisztor kicserélésével (óvatos forrasztás, meg minden) kijavítottam egyszer, majd amikor az is elfüstölt, kicseréltem a fűtéscsapot . Megint tranzisztort cseréltem, és csodák-csodája, működik. Remélem valakinek egyszer segít a hozzászólásom.

Előzmény: Jóskabátsi (19839)
nyebojsza Creative Commons License 2016.10.24 0 0 19869

Készülj fel rá (lekileg, anyagilag), hogy ha megadja magát cserélni kell, de amíg működik ne cseréld ki. Akármit is raksz bele, nem lesz olyan, mint az eredeti! Egyik ismerősömé már 12 éves, és még megy :)

A 20-30 évvel ezelőtti Perion-ok még simán mentek 5-6 évet, a mai akármilyen gyártmányúak jó ha 4 évet bírnak.

Előzmény: yüz karasi (19867)
-peter Creative Commons License 2016.10.17 0 0 19868

szia

Általában 4-5 évente ajánlatos akkumlátort cserélni, mert ennyi idő alatt kb megfeleződik a kapacitása, télen meg eleve 30% minusszal lehet számolni.

Szóval én a helyedben vennék akksit. Mekkora kapacitásút, s milyen pénzösszegért keresel?

Előzmény: yüz karasi (19867)
yüz karasi Creative Commons License 2016.10.17 0 0 19867

Jó reggelt mindenkinek!

2007-es gyártású a Fiestám,2008 januárban vettem, azóta az eredeti akksi van benn. Neki merjek vele menni a télnek?

trafo2000 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 19866

Nehezen.Először is,a felső gyűrűt vedd le,bajonett záras,alsó gyűrűt tolod lefele a rugó ellenében akkor elforgatod a felsőt ami így lejön.A három pöcköt figyelni kell mert csak egy állásban jön le.

Utána kis csavarhúzóval lefeszegeted a narancs gyűrűt,a kis pöcköt benyomod,lefele széthúzod a házat.

Itt jön a legrosszabb,egy vékony zégerfogóval benyúlsz a cilinder zárat rögzítő műanyag zégerhez,óvatosan szétnyomod,kihúzod a zárat.(könnyen törik)

Előzmény: nyebojsza (19865)
nyebojsza Creative Commons License 2016.10.07 0 0 19865

Sziasztok,

Fiesta-IV (vagy V) 3 ajtós, 1,25-ZETEC motor, 2001.

Meg tudja mondani valaki hogy lehet a tanksapkában zárbetétet cserélni?

vénkecsi Creative Commons License 2016.10.04 0 0 19864

A válasz ott van a 19804 -ben, kicsit ha visszagörgettél volna meg se kellett volna kérdezned:)

Nekem ugyan ez volt a jelenség, ember nem volt szervízben aki a frankót megmondta volna direktbe.

Igaz a kérdésed óta eltelt jó két hónap, lehet már megoldottad - ritkán nézek be ide, bocs :)

Előzmény: wwwandrewww (19832)
matrix74 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 19863

szia megnézem van-e

kicsit sok a melom mostanában nem volt időm még semmire

Előzmény: nyebojsza (19862)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!