Veterán: Ikarus 66

Az eltévedt faros

A faros Ikarus mindenkinek távolsági Volán-járatként van meg, hiszen ezek a buszok városi használatra alkalmatlanok voltak. Ám ennek az állításnak csak a fele igaz.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
szunyog188 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19479

Sziasztok!

 

Ford Fiesta MK7 autón, az ülésállító gombot hogyan tudom leszedni? Rá van pattintva aztán ki kell feszegetni? Hogyan lehet úgy leszedni, hogy ne törjem el?

Tom Ace Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19478

Megnézem ezeket, nagyon köszönöm a segítséget!

Előzmény: superpotyi (19477)
superpotyi Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19477

Anyi kimarat hogy ez a hiba főleg abol adódik terhelésen történik a leállitás gondolok itten világitás, fűtés.

Előzmény: Tom Ace (19473)
superpotyi Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19476

Szevasz nézd át az üzemanyag rendcert mert a rászkódástol hajlamos szétugrani a gyorscsatlakozóknál, legfőképen az üzemanyag szűrő környékét. Ha megvan a gond utána légtelenics a kézi pumpával amig buborék mentes a nafta. Ha ezvolt a gond akkor egy gyorskötözővel segithetel a gondon de csak anyira szabad meghuzni hogy lazán tarcson. Ha nagyon meghúzod akor levegősödnifog a rendcer mert ezek a csatlakozók túlnyomásosak. ÜDV

Előzmény: Fogi Szf (19474)
trafo2000 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 19475

Nekem volt.Elvoltam vele,de aztán lecseréltem.Ami nem tetszett,orr nehéz nagyon vele a fiesta,ettől kicsit bután mozog.Két vezérműszíj van benne,két feszítő,3 vagy négy vezető görgő,nem olcsó a csere és rövid a csere intervallum.Fogyasztás nekem 5-6 liter közt volt.

Ugyan ilyet vettem de  1,3 ohv motorral.Vezérmű örökös.Nulla törődést igényel.Csak olajcsere,szűrők,szelephézag,ennyi.6-7 litert eszik.Nem nehéz az eleje,hidegben is pöccre indul,nem eszi az izzítógyertyákat,akksikat stb

Persze ha csak diesel játszik akkor jó.Bár akkor inkább 2004 előtti Caddyt vennék 1,9 sdi motorral.

Előzmény: Fogi Szf (19474)
Fogi Szf Creative Commons License 2015.03.11 0 0 19474

Sziasztok!

 

Most tervezem hogy veszek egy kis cégautót, és rábukkantam egy FORD FIESTA Van 1.8 D tgk-ra, ami 2001-es évjárat 60 LE. Tudnátok pár gondolatot mondani, hogy milyen az autó? Motor megbízhatóság? Fogyasztása? Bármilyen tapasztalatot szívesen meghallgatok, mert nem volt még ilyen autóm. Köszi

Tom Ace Creative Commons License 2015.03.11 0 0 19473

Sziasztok!

Ma reggel a 2006-os 1.4-es TDCI-nk indítás után megállt. Gyújtás rendben volt, motor beindult, majd 5 méter után egy hörgés után leállt a motor és már nem is lehetett újra beindítani.

Nincs valami ötletetek arra nézve, hogy mi lehet ennek az oka? Előre is köszönöm!

-peter Creative Commons License 2015.03.10 0 0 19472
ha befelé nyomon az ajtónyitó kallantyút, bezár a központi.
próbáld ki, olyankor kivülről nyitható e a kocsi és 0 forintból megoldva...
Előzmény: mrgolika (19471)
mrgolika Creative Commons License 2015.03.10 0 0 19471

Sziasztok, 

 

Barátnőm fiestájába szeretnék vmi belülről zárható rendszert. A pesti forgalomban nem túl biztonságos nyitott ajtóval mászkálni. 

2004-es a járgány, központi zár van benne, de csak kívülről, kulccsal tudjuk zárni.

Ötletek?

Köszi a segítséget.

 

Tivadar Guti Creative Commons License 2015.03.09 0 0 19470

Van egy mk2-es műszerfalam, nem volt aksi a kocsiban amiből ki lett szerelve, ezért nem tudtam kipróbálni, de nem tűnik rossznak,és nagyon faszán néz ki :D igazán retro :)

Akit esetleg érdekelne írjon e-mailben, hogy mennyit érne meg neki ;)

 

gutitivadar.108@gmail.com

 

Rocktober Creative Commons License 2015.02.26 0 0 19469

Még várj egy kicsit. A Péter utasitását kövesd.pumpáld meg.

Előzmény: kisgát (19467)
ebédfuti Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19468

elvileg a zárszerkezetben van az érzékelő, de még sosem kerestem. Nekem ehhez hasonló bizonytalan zárást, ez a csatlakozó okozott a vezető oldalon, de lehet a másik oldal is, mert mindkét első ajtónál tiltja a zárást, ha az ajtót nyitottként érzékeli.....

Előzmény: FIESTA 73 (19455)
kisgát Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19467
Cseréltessem ki a magasnyomású szivattyút?
-peter Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19466

A kézipumpát mondod a motor jobb oldalának a tetejénél? hogy nyomogassa össze párszor, hogy teleszívja üzemanyaggal a csövet a tankból.

borzalmasak az ékezeteid, irj ékezetek nélkül, ugy is megértjük.

Előzmény: superpotyi (19465)
superpotyi Creative Commons License 2015.02.25 -1 0 19465
Szevasz mielöt bàrmit csinàlsz légtelenics a kêzi pumpàval motortêrben bal oldalon fekete kengeres alaku ha nemérezni ês halani a buborêkokat utàna indics!!!!
Előzmény: kisgát (19464)
kisgát Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19464

Nincs szerelőnyílás! 

Előzmény: Rocktober (19463)
Rocktober Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19463

Valószínű. Erre gondoltam èn is, nem vèletlenül levegősödött le.Van hàtul szerelőnyilàs a tank felett?A menetirànyszerinti jobb oldalt van az ülès alatt.Nekem 2002 1,4 focusom van,ott nincs.  

Előzmény: kisgát (19462)
kisgát Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19462
Kivettem a nyomástartó szelepet, és a magasnyomású szivattyúnál, inditózásnál ép, hogy csöpög a gázolaj! Szétszedés előtt egyszer indult, egyszer nem! Nem a magasnyomású szivattyú halt meg?
Előzmény: Rocktober (19461)
Rocktober Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19461

mielőtt szét szedted hogy működőtt...? 

Előzmény: Rocktober (19460)
Rocktober Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19460

A nyomástartoszelep mögött bontsd meg,úgy mi a helyzet, ès írj. 

Előzmény: kisgát (19459)
kisgát Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19459

Rajta van a csatlakozó a magasnyomású szivattyún! A közös nyomócsövet letekertem és indítóztam, ép, hogy csöpög az olaj! A nyomástartó szelep hibája miatt van, hogy nem indul?  

Előzmény: Rocktober (19458)
Rocktober Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19458

Helló. Az elektromos csatlakozót visszdugtad az üzemanyagszivattyúra? 😃 

Előzmény: kisgát (19457)
kisgát Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19457

Sziasztok!

Lenne egy érdekes kérdésem!

Fiesta 1.4 tdci 2006-os autóm van!   

A tankot kitisztítottam, a gázolajszűrőt és a csöveket lecseréltem, mert levegős volt a rendszer! Most már nem indul! Mi lehet a baj? Segítsetek!!!

Csopi78 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 19456

Sziasztok!

 

Leendő Ford Fiesta tulajdonosként kérném segítségeteket.

Feleségemnek szeretnék vásárolni egy fiestát.A kinézett autó 2009-04 havi 1.4 benzin 96 Le 40000km-rel.

Mire figyeljek oda vásárlásnál,vannak tipushibák?

Illetve mennyire szervízigényes a tipus. Vezérlése láncos vagy szíjas ha kell mikor kell cserélni?

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

FIESTA 73 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 19455

Köszi! Igen erre már én is gondoltam, letekertem, vissza de elég bizonytalan a dolog. Mi az ami érzékeli, hogy be van-e csukva az ajtó?

Előzmény: ebédfuti (19454)
ebédfuti Creative Commons License 2015.02.22 0 0 19454

Ajtóba becsatlakozó kerek alakú csatlakozót nézd meg. Menetes, le tud csavarodni kicsit, s akkor nem érintkezik rendesen!

Előzmény: FIESTA 73 (19453)
FIESTA 73 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 19453

Sziasztok!

Segítséget kérnék: 2007-es fiestám központi zárja vacakol. A bal első ajtót nyitva érzékeli, ezért nem engedi bezárni. Több csapkodás, káromkodás után sikerül bezárni. Mi lehet a gond? Van valahol valami érzékelő?

Segítséget, ötletet kérnék! 

Köszi

nemenyigy Creative Commons License 2015.02.19 0 0 19452

Sziasztok!

Saját használatra vásárolnék nem lelakott, normális állapotú Fiesta Van 1.4 tdci tgk-t! keret bruttó 750.000 Ft, kérem értesítsetek ha tudtok megbízható előéletű eladó példányt! Köszönöm!

superpotyi Creative Commons License 2015.02.16 0 0 19451

Szevasz nézdmeg a kartergáz vékony vákumcsövét, lehet hogy berakódot.

Előzmény: 1988mckane (19449)
mevet Creative Commons License 2015.02.12 0 0 19450

Az még nem is olyan vészes. :) 

Nekem az Escortba egy ilyen motor egy olajcsere között (~10.000km) 3-4 liter olajat is megevett. Onnan tudtam, hogy már utána kell töltögetni, hogy pl. piros lámpánál, intenzívebb fékezéskor fel-felvillant az olajnyomáslámpa. Ekkor már minimum alatt volt nekem is. 

Egyébként nem igazán normális. Valószínűleg szelepszár szimering cserés lehet a dolog.

 

Előzmény: 1988mckane (19449)