Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trafo2000 Creative Commons License 4 napja 0 0 19838

Húzd szét a csatlakozót és próbáld ki mit csinál.Én kíváncsiságból széthúztam,hibátlanul működik nélküle az autó.

Előzmény: wwwandrewww (19832)
matter.trafic Creative Commons License 2016.07.20 0 0 19837
Szia, köszönöm a választ!

A pucoláson túl vagyunk. Olyan mint a baba popsija! :D

Üdv.

Márk
Előzmény: pocak75 (19836)
pocak75 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 19836

Aha... nekem is ezt csinalta

.pontosan azzal kezdődött ha rükibe raktam parkoloban rögtön inditozas után leallt ha hagytam pöfögni 10masodpercet akkor nem. Aztan jöttek a veszuzemmodok először ritkán aztán folyamatosan. Nekem is pillangó szelep cserét diagnosztizaltak. Fogtam a wd 40 et es egy fogkefét es az egesszet kipucoltam a tengelyt a szivocsovet...minden lerakodast  azota semmi gond parezer km alatt. Egy próbát meger. De vicces volt meloba menet minden reggel 1m pontosan ugyan ott kapcsolt veszmodba...

Előzmény: matter.trafic (19835)
matter.trafic Creative Commons License 2016.07.19 0 0 19835
Közlekedik a kocsi, és egy úthiba és vészüzemmódba kapcsol, visszaveszi a gázt, alig megy a kocsi. A Ford szervizben megtalálták a hibát, de ehhez a géphez egyszerűen nincs külön elektronika, így iszonyat ára lenne. Bontóból gondolkozunk még...most szétszedtük a házat, de ezt a kis forgótengelyes műanyag házat egyszerűen nem lehet sérülés nélkül szétszedni. :/

Üdv.

Márk
Előzmény: pocak75 (19834)
pocak75 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 19834

és mi a gond vele pontosan? tünetek?

Előzmény: matter.trafic (19833)
matter.trafic Creative Commons License 2016.07.19 0 0 19833

Sziasztok!

 

Egy 2003-as 1.4-es fiesta fojtószelepház elektronikájának cseréjében, javításában tudtok valakit? Szinte biztos, hogy az a hibás és maga az alkatrész egyben 140 ezer forint...

 

A mostani fojtószelepház kódja: 2S6U-9F991-DC

 

Köszönettel várom a segítő válaszokat!

 

Üdv.

 

B. Márk

wwwandrewww Creative Commons License 2016.07.19 0 0 19832

Üdv Mindenkinek!

 

Rejtély :)

Ford KA (Fiesta alapok).

Menet közben üresbe téve a kocsit a motor fordulata nem esik le alapjáratra, hanem valahol 1800-2000 körül pöröghet. Ezek után mindegy, hogy 50 métert vagy 500 métert gurul az autó, csak akkor áll be az alapjárat, amikor már kb. 1 km/h-val, lépésben halad. Tehát nem idő, nem távolság, hanem sebességfüggő a dolog. Mintha egy sebesség-érzékelő szenzor lenne benne, ami elég meglepő lenne egy 1997-es fapados kis KA-tól.

Mi lehet a jelenség hátterében?

Az alapjárati motorban kb. 2000 km van.

A km óra spiráljának végén van egy kis fekete valami, állítólag km óra jeladó. Annak mi a feladata, okozhat-e ilyet?

 

Előre is köszönöm az ötleteket!

rich07 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 19831

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/fiesta/ford_fiesta_1.3_comfort-10309487# sziasztok autovasarlas elott allok nem nagyon vagyok kocsiszakerto ezert segetseget kerek toletek. A fent latott autot neztem most ki infok kellenenek errol a tipusrol fogyasztas esetleges tipushibak javitasi koltsegek stb koszonom segetsegeteket elore is

Ironka80 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 19830

Indításkor nehezen kel életre, kerreg mire beáll az alapjárat, a nagyobb gondom az, hogy erő sincs nagyon benne, nagyon nem húz

kombusz Creative Commons License 2016.07.16 0 0 19829

Ezért kell veszteségmérést csináltatni.A kompressziomérés nem mutatja meg szelepeknél vagy gyürüknél ereszt e át.

Lehet csak szelepszárszimmeringgel van gond lehet a gyürüknél(olajlehuzo gyürü letapadt esetleg kompressziogyürü törött vagy azzal van gond).

Rendesen beindul rögtön mikor inditasz?

Mert ha ereje van gyorsitáskor és rögtön beindul inditáskor akkor nem lehet a motor kopásával gond.

Azt a párezer ft-ot amibe a veszteségmérés kerül megéri hogy kiderüljön érdemes e a sajátod felujitani vagy motorcsere kell.

És tudom ajánlani ha van fecebookod a ford alkatrészek adok-veszek csoportot.

Ott ha jol emlékszem volt pár embernek ilyen motorja bár nem tudom milyen motorkodu.

 

Előzmény: Ironka80 (19827)
kombusz Creative Commons License 2016.07.16 0 0 19828

Az enyém is megevett ennyi olajat.

Előzmény: Ironka80 (19826)
Ironka80 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 19827

Mértünk kompressziót a szerelővel, 2.5 körül mozog abban a hengerben.

Ironka80 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 19826

Köszönöm a hozzáértő hozzászólást, ez mind nagy segítség. Nagyon zabálja az olajat 1000 km-en legalább egy litert megeszik. Üresben gázfröccsre nagyon füstöl, ami a motor bemelegedésével alábbhagy. 

kombusz Creative Commons License 2016.07.15 0 0 19825

Legegyszerübb és legolcsobb ennek kideritése mi a gond egy veszteségmérés párezer ft-ba kerül érdemes megcsináltatni..

Elviszed megnézik és megmondják hogy szelepszárszimmeringnél vagy gyürüknél megy e el az olaj.

Megy amugy az auto rendesen? Beindul elsöre és van is ereje?

Beinditás után is füstöl vagy csak terhelésen azaz amikor nyomod a gázt és gyorsitasz?

Szelepszárszimmeringcsere nem vészed dolog töredékéböl meguszhatod mint egy másik motort beszerezni.

Ha gyürüzni kell akkor már az drágább lehet mint egy bontott motor(ami meg lutri hogy milyen állapotu ha csak nem müködö autobol kiprobálás után szerelik ki.

Gyürüzéshez kell 4 garnitua gyürükészlet:4X5000FT, hajtokarcsapágy csere kb. 8000 a teljes készlet,érdemes akkor már szelepszárszimmeringet is cserélni ne kelljen kétszer megbontani a motort,akkor hengerfejtömités is már,hengerfejsikoltatás munkadij stb és mindez csak akkor ha nem kopott nagyon el a motor(bár ford szerint ilyen nem nagyon szokott lenni gyürüzés végsö esetben segit).

Én is most cseréltem motort mert nekem is csunyán ette az olajat és füstölt is nagyon terhelésen.

Én vettem egy komplett autot (ugyanilyen motorkodut mint az enyém)külföldi papirost és abbol került át a motor az nem füstölt egyáltalán.

Még következtetést nem tudok sokat levonni mert csak párszáz km-t mentem de lekopogom eddig a párszáz km alatt semmit nem csökkent az olajszint.

Majdnem ugyanannyiért árultak bontott motor(amiröl semmit nem tudni) mint amennyiért vettem egy komplett autot és még maradt tartalék alkatrészem.

Én balga pár éve még veszteségmérés helyett kicseréltettem a szelepszár szimmeringeket és több lett az olajfogyasztás mert felül már zárt a rendszer és alul lett nagyobb a nyomás(igaz nekem elégett szelepem igy szelepcserekor érdemes volt szelepszárszimmeringet cseréltetnem).

Miközben már akkor is kellett volna gyürüztetnem a motort.

Ha bontott motort veszel olcsobb az sem lesz.Érdemes ilyenkor vezérlést cseréltetni.

Fötengelyszimmeringet,szelepfedéltömitést megelözendö ezeknél az olajszivárgást és egy motorbontást.

És még ehhez jön a bontott motor ára már ha találsz jot ugyanilyen motorkodut.

Én sem rá sem lebeszélni nem akarlak semmiröl csak vázoltam én min estem át és milyen tapasztalatokat gyüjtöttem ezalatt.

Nekem már csak a gyürüknél ehette az olajat mert ugye szelepszárszimmeingem meg 16szelepem is cserélve volt hengerfejben.

Ha nem kiprobálhato motort veszel az is riziko lesz és lehet költhetsz majd annak a felujitására is.

Szerintem csináltass egy veszteségmérést abbol kiderül mi a gond.

Akkor egy szerelövel csináltass kalkulácit mennyi lenne a javitás és kb. mennyi egy bontott motor és annak költségeis(tied kivétele és bontott beépitése stb.

Ha ugyanannyi vagy majdnem ugyannyibe kerül a 2 dolog akkor jobban jársz a saját felujitásával.

Mert azzal legalább akkor tudod minden rendben lesz és nem kell rá költeni.

Ha sokkal olcsobb a bontott motor beépitése akkor gondolom a pénztárcád dönti el mi legyen.

 

Előzmény: Ironka80 (19821)
Ironka80 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 19824

Nem vagyok egy nagy szaki, de a hozzáértők szerint ha megbontom a motort, akkor ott elég sok minden mást sem árt kicserélni és így elég magasa a végösszeg.

-peter Creative Commons License 2016.07.15 0 0 19823

sógornak is így kezdődött, magas olajfogyasztás, de amire rávette volna magát, hogy szelepszár szimmeringet cseréltessen, eltört a hajtórúd, így komplett felújítás lett.

Neked is lehet hosszútávon olcsóbb lenne megjavíttatni a motorodat, mint bontottat venni, mert abba nem látsz bele, hogy milyen. Mi rá a garancia, hogy az jobb lesz mint a tiéd?

Előzmény: Ironka80 (19821)
Ironka80 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 19822

DHASU...1242CM3

Ironka80 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 19821

Ellkezdte zabálni az olajat, elég rendesen. Szelepszár szimering probléma gondolom, kompressziót mértünk, alig van élet abban a hengerben. Felújítani szerintem nem éri meg, motorcsere talán még orvosolhatja egy ideig, amíg szét nem rohad a kaszni :)

trafo2000 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 19820

Nem gyakori.Én az 1,3 as vas blokkot pont az elpusztíthatatlansága miatt szeretem.

Előzmény: -peter (19818)
kombusz Creative Commons License 2016.07.12 0 0 19819

Nem ez nem az.Neki 1.25 16 szelepes zetec motor kell ami 1242cm3 a ka-ban meg 1299cm3-es 8szelepes endura motor van.

A fiestában lévö 12999cm3 motor(ami a ka-ban is van)láncos motor azokkal nem nagyon szokott gond lenni.

Valahogy a szijas zetec motorok szoktak problémásabbak lenni.

Nekem is ilyen motorom van a fiestámban amilyet ö keres.

Nekem is olajfogyasztás miatt lett motorcserém nemrég de meg nem állt az auto töle.

Előzmény: -peter (19818)
-peter Creative Commons License 2016.07.12 0 0 19818

szia

ez ugyanaz a motor, ami a Ford KA-ban is van? (az is 1200-1300 ccm közt van, pontos adatot fejből nem tudok)

sógrom járt vele 1 évig magas olajfogyasztással, majd egy hosszú út vége előtt 10km-rel megállt a kocsi.

Eltört az egyik hajtórúd, de a blokkot nem nyomta szét, szerencséje volt.

200k lett a javítás vége, új dugattyúk kellettek bele, mert picit fúrni kellett a motort, de azóta rendben üzemel.

gyakori ez a jelenség ennél a motornál?

Előzmény: Ironka80 (19815)
kombusz Creative Commons License 2016.07.10 0 0 19817

Motorkod (dha, dhb, stb...) azért nem ártana ha csak nem akarsz gondot esetleg eladáskor.

Mert motorkodnak stimmelni kell ha nem akarsz felesleges papirmunkát.

Hengerfejem lehet nekem is lesz elado de látod másnak is van elado.

De gondolom vagy luk lett a motorod oldalán vagy gyürüzni kéne olajfogyasztás miatt és a gyürüzés már drágább moka mint a bontott motor.

Előzmény: Ironka80 (19815)
trafo2000 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 19816

Mi történt vele?Egy hengerfej nem elég?Mert az van.

Előzmény: Ironka80 (19815)
Ironka80 Creative Commons License 2016.07.05 0 0 19815

Sziasztok!

 

96-os Fiestához keresek motort, Zetec 1.25 16v, ha valaki tud segíteni, annak nagyon megköszönném

 

Előre is köszi

vénkecsi Creative Commons License 2016.06.26 0 0 19814

Az enyémen ha jól emlékszem a fejtámla pálcáit a műanyag hüvely  mintás peremes részének elfordításával lehetett fellazítani. 

Próbáld úgy is. (ha azóta nem jött össze).

Előzmény: hecu (19812)
bandi36 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 19813

Üdv!Van aki cserélt mk6 Fiestánál tető antenna szárat?Menete ugyan az a 6mm-es mint bármelyik másik autóé

hecu Creative Commons License 2016.06.20 0 0 19812

Hiába nyomom be a pöcköt, meg sem mozdul... nagyon szeretném az üléshuzatot felrakni, de így lehetetlen. Sehogy nem birom kiszedni a fejtámlát.....

 

Előzmény: lanolinos (19810)
hecu Creative Commons License 2016.06.20 0 0 19811

Jó lenne.....

Előzmény: lanolinos (19810)
lanolinos Creative Commons License 2016.06.19 0 0 19810

Eldöntöd az ülést és simán kihúzod a kis pöcköt benyomva.

Előzmény: hecu (19806)
SLX-350 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 19809

Köszönöm!

Hogy is mondta a klasszikus? Tudtam de nem sejtettem. :)))

Előzmény: bmwr12 (19808)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!