Halleluja, beindult a Marea

Előfordul, amikor felül kell bírálni a gyári ajánlást. A Fiatnál, úgy tűnik, elég gyakran.

Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
jeami72 Creative Commons License 6 napja 0 0 19543

A ford fiestámban MK7 2011-es valamiért nem csipog hogy kössem be magam. Valaki valami okokosat. Sajnos nincs magyar nyelvű kezelési utasításom ezért kicsit nehézkes.

jeami72 Creative Commons License 6 napja 0 0 19542

Szia, a menüjében belehet állítani magyar alapból nincs de rá lehet tenni én most próbálkozok szerelőt keresni!

Előzmény: mormota1976 (19485)
jeami72 Creative Commons License 6 napja 0 0 19541

Sziaszto, Ford fiesta 2011-hez keresek eredteti magyar kezelési utasítást természetesen készpénzért. Keresek még ford táskát (kék színű fehér ford felirattal) amit a csomagtartóban szoktunk tárolni és beletesszük a mentődobozt, elakadásjelzőt......stb! Aki tud légyszi irjatok ide vagy az email címemre: jeami72@citromail.hu

danjoe Creative Commons License 2015.08.09 0 0 19540

Sziasztok!

Rokonság útján hozzám kerül néha egy 1999-es Fiesta 1,3i J4J motorkóddal.Két nagy kérésem lenne: Szűkségem lenne a nívó pálca hosszára, illetve van-e köztetek valaki. aki cserélt hátsó kerékcsapágyat?

Infókat előre is köszi!

Üdv! DJ

 

mrmft Creative Commons License 2015.08.04 0 0 19539

Olcsobban az autokozmatikaban csinaljak meg, de az gondolom mas technologia. Ott is van lakk, de 2 ora alatt megcsinalja, igy kamrat sem hasznal. Elmelkedem meg a dolgon.

Előzmény: -peter (19538)
-peter Creative Commons License 2015.08.04 0 0 19538

Miskolcon pont a felébe került egy ilyen mutatvány, keress másik műhelyt, ahol nem húznak le ennyire.

3e/db volt mert kértem polírt+uv lakkozást is.

akkor még Rönó Megán II-esem volt, annál még a lököst is le kellett hozzá szerelni (azt más szerelő csinálta maszekban 3ezerért)

 

Esetemben ez úgy volt, hogy egyik nap délelőtt elvittem a kocsit a fényezőhöz, másnap délután mentem érte.

Fiestánál a lámpakiszedéshez elég 3 perc, mert 3 csavar fogja a lámpát, plusz egy csatit kell lehúzni és kész.

szóval kiszereli a lámpát, felpolírozza, aztán a UV álló lakkal lefújja, és 40 fokos kamrába teszi, hogy a lakk megszáradjon. Aztán a lámpát visszaszerelte, és szólt, hogy mehetek a kocsiért.

 

Egy rendes fényezőműhelyben 24 óra alatt kész kell lennie a szerelőnek az egésszel tokkal-vonóval.

Előzmény: mrmft (19536)
mrmft Creative Commons License 2015.08.04 0 0 19537

Nem tud lefolyni mellette a viz ezert folyik oda. Nagy nyomassal ki kell mosni a torony mellett es tobbet nem lesz ilyen gondod, nalam ez bevalt.

Előzmény: Rapier83 (19529)
mrmft Creative Commons License 2015.08.04 0 0 19536

Most en is itt tartok, hogy fenyezo: 12e/2db. 3 napig ott kellene hagynom ami jelenleg nem megy. Szerinte ugyanugy fenyezik mint az auto tobbi reszet - fenyezokamraban, majd raegetik a lakkot.

Előzmény: -peter (19524)
monogram Creative Commons License 2015.08.03 0 0 19535

..helló kis segítség kellene, a lányom 99-es ghia fiestájában rapszodikusan működik a hátsó ablaktörlő, a réz érintkezőket már megcsiszoltuk, de nincs javulás, feltételezem, hogy a kábelezés tört meg valahol, gondolom csere, de hogyan kezdjünk hozzá, amúgy meriván már van gyakorlatunk 2x.....

illetve van e még valami más hibalehetőség amire nem gondoltunk..

üdv Feri..

norbi145 Creative Commons License 2015.07.31 0 0 19534

Sziasztok!

 

Tud e valaki segíteni, tanácsot adni.

2008-as Fiestánkban meghalt a szivargyújtó, a biztosítékot néztem, hibátlan volt, biztos ami biztos alapon azért tettem bele egy újat. Sajnos nem segített. Mit lehet még átnézni itthon, vagy hogyan lehet/tudom cserélni.... Szűk 1 hetem van a megoldásra....

Előre is köszönet a segítségért!  

-peter Creative Commons License 2015.07.31 0 0 19533

2003-2005 körüli Fiestákról olvastam, hogy többen panaszkodtak, mert eltört a rugó, a szervízben azt mondták ajánlatos kicseréltetni.

Fórumon és népítéletben olvastam ezekről, nem saját autóval előforduló hiba.

Ezért kérdezném, hogy ez minden hasonló évjáratú autót érint, vagy csak egy gyártási szériára volt jellemző?

Előzmény: Rapier83 (19532)
Rapier83 Creative Commons License 2015.07.31 0 0 19532

Köszönöm a válaszodat! Most megnyugtattál, bár szerintem lengéscsillapító nem mostanában lesz cserélve, hacsak valami rendkívüli dolog nem történik, mert bár lassan 10 éves, de csak 40.000 km van benne (szülőké volt), viszont ha nem okoz további bajokat, akkor nem aggódom miatta!:)

Előzmény: ebédfuti (19530)
Tom Ace Creative Commons License 2015.07.30 0 0 19531

Sziasztok! 2007-es Fiestámon ma reggel óta a központi zár nyitás és zárás után egyaránt csattanó hangot produkál. Azaz van a kis kattanás, ami jelzi a nyitás/zárás megtörténtét majd utána egy csattanó hang hallatszik. Van esetleg tippetek, hogy mi lehet ez?

Nagyon köszönöm előre is!

ebédfuti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 19530

Az a csavar, a lengéscsillapító vége. Amikor eljön az idő, hogy lengéscsillapítót cserélj (persze toronycsapágyakkal együtt) A frissen beszerelt alkatrészt kezeld le pl szilikonzsírral. nekem pár éve volt cserélve, a víz megáll sajnos, de rozsda nincs.

 

ui. a kasznira nem megy át:)

Előzmény: Rapier83 (19529)
Rapier83 Creative Commons License 2015.07.30 0 0 19529

Sziasztok!

 

Előre is elnézést, ha következő kérdésre itt a válasz már a fórumon, de annyira sok a bejegyzés, hogy lehetetlennek érzem mindet végigolvasni....:/ Szóval, nem vagyok egy műszaki zseni (sőt...:P), de megpróbálom érthetően leírni a problémát. Van egy 2006-os Fiestám, ami egy szuper kis autó, de van vele egy olyan probléma, hogy a bal oldalon a morotérben a lengéscsillapítót(?) tartó fém részbe (mint egy tányér olyan felülről) esőben rendszeresen befolyik a víz, és szépen meg is áll benne, amitől a közepén lévő csavar (ez tarthatja a lengéscsillapítót) szépen berozsdásodott. A szervízbe (Ford Petrányi) annyit mondtak rá, hogy ezt a csavart magában nem lehet cserélni (...?), és csak valami zsír szerű cuccal lekenték, hogy ne érje víz közvetlenül, de attól tartok, hogy ha ez a rozsdás csavar benne marad, akkor egy idő után a rozsda átterjed a kasztnira is, amit mindenképp szeretnék elkerülni.

A kérdésem az lenne, hogy vajon igazuk van-e, és tényleg csak egyben lehet cserélni az egészet, vagy lehet külön csavart is kapni hozzá valahol, illetve Pesten tudtok-e egy jó szerelőt ajánlani, aki ezt ki is cseréli? Illetve egyáltalán tipp arra, hogyan folyhat ott be a víz, mert sérülés az autón nem volt, szerintem semmi gyári alkatrész nem hiányzik róla. Ez valami konstrukciós hiba? Ki lehet valahogy küszöbölni?

 

A segítséget előre is köszönöm!

 

Tamás

ebédfuti Creative Commons License 2015.07.29 0 0 19528

köszönöm:) Megnézem!

Előzmény: -peter (19527)
-peter Creative Commons License 2015.07.28 0 0 19527
Miskolc, József Attila u. 82
opel sajó
3000/db áron polirozza de ebben már benne van az uv álló lakkozás is. jól dolgozik...
uv réteg nélkül olcsóbb de uv lakk nélkül mi értelme?
Előzmény: ebédfuti (19525)
ebédfuti Creative Commons License 2015.07.28 0 0 19526

én próbáltam polírozni, úgy látszik, a mikrorepedések az anyagban vannak, s azok nem karcok. Vakarom a fejem én is, s elgondolkodtam egy lámpafóliázáson....

Előzmény: mrmft (19523)
ebédfuti Creative Commons License 2015.07.28 0 0 19525

melyik opel?

Előzmény: -peter (19524)
-peter Creative Commons License 2015.07.28 0 0 19524

nekem az Opel szalon mellett dolgozó fényezőt ajánlották Miskolcon.

hasonló helyeken te is érdeklődhetsz...

Ez a fickó nem az Opel alkalmazottja, nem a szaloné a fényezőműhely, csak közvetlenül egymás mellett vannak az épületek.

Előzmény: mrmft (19523)
mrmft Creative Commons License 2015.07.28 0 0 19523

Mallik le a lakkreteg a fenyszoroimrol, ahol nincs mar lakk ott kezd opalosodni is.

Erre van valamilyen bevett gyarkorlata itt valakinek? Gondolom polir+lakkozas megoldana, de kivel es hol csinaltassam?

potipeti1971 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 19522

Üdv. mindenkinek!

Ford Fiesta-Ka "Így csináld" javítási kézikönyvet keresnék.

Akinek van esteleg egy régebbről megmaradt példány, megvásárolnám.

Köszönöm

pothaczki.peter@gmail.com

ebédfuti Creative Commons License 2015.07.23 0 0 19521

még valami..... Gyújtótrafó is lehet a ludas szerintem!

Előzmény: ebédfuti (19520)
ebédfuti Creative Commons License 2015.07.22 0 0 19520

lambdaszonda kimérhető. egy alapjárati motor tisztítás szerintem megoldja. Tegyél egy próbát! emelkedő alján vedd le a lábad a gázról, hagyd hogy felvigye magát. Ha ez simán megy, akkor elvileg az alapjárati motor működik.

Előzmény: Fordapuka (19519)
Fordapuka Creative Commons License 2015.07.20 0 0 19519

Sziasztok!


2005. évi 1.3-as fiestám a következővel szórakoztat: megy az ember vele 8-10 km-t, majd egy lámpánál megállva alapjáraton elkezd dadogni-remegni (mintha egy henger leállna), induláskor pedig teljesen erőtlen, de 50-100 méteren belül ismét húz rendesen. Ha sokáig hagyom dadogni (pl. egy parkolóban), akkor felgyullad a hibalámpa, szervizben ilyenkor az első lambdaszondára panaszkodik. Két-három nap múlva (napi 2 út, 2 indítás, közte sok-sok várakozás) a hibalámpa ki is alszik. 

A gyertyákat már cseréltem (amúgy is időszerű volt), a szervizben nem hajlandó produkálni a hibát, rövid próbaút után sem, az alapjárat áll úgy 800 körül, mint a ... cövek, meg sem rezzen. 


Lambdaszonda csinálhat ilyet? Vagy merre kellene keresni a hibát?

marrone10 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 19518

Sziasztok. Kinéztem egy 2001-es (mk5) 1.3-as Fiestát. Városba szaladgálós, ill. havi 1-2 alkalom vidéki útra (60km) használnám. Ugyanilyen árba (330k) lenne egy 99-es 1.0 B corsa ami elég jól felszerelt limitált (szervo, abs,4 légzsák, alu felni). Egy tesztbe nem sok jót olvastam róla.  Megkímélném a pénztárcámat, ha a fiestát választanám? Tapasztalatokat, véleményeket megköszönöm. 

GeriSoft07 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 19517

Miért? Szériahiba a potyogó díszléc?

Előzmény: ebédfuti (19516)
ebédfuti Creative Commons License 2015.07.19 0 0 19516

Tedd el. Előbb utóbb kelleni fog az is...

 

Előzmény: GeriSoft07 (19515)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 19515

Üdv!

Apósom Fiestájáról legutóbb autópályán a huzat lekapta a jobb hátsó ajtó ablakkeret függőleges díszcsíkot.

Rendelt újat, de véletlen az első ajtóét, amit persze a "rendkívül korrekt" ford hovány nem vett vissza, mert hogy 20e Ft alatti alkatrészt nem vesznek vissza.

Megvette a hátsó ajtóét, most itt áll ez feleslegesen.

Origi

 

Ha valakinek pont ez kellene, akkor jobb első ajtó ablak keret függőleges fekete díszcsík lenne eladó, 5.000Ft (gyári ár 9990Ft volt)

Cikkszám: 1473675 

Kriszti Polyák Creative Commons License 2015.07.05 0 0 19514

Sziasztok!

 

Holnap hét hete, hogy én is boldog Fiesta tulaj lettem :) 2010-es,1.4 tdcit vásároltam, apróbb hibákkal, karcokkal, korának megfelelő kilóméterrel, azonban eladáskor jelezték, hogy az autó állt 4 hónapot. Ez engem nem zavart, mert a próbakör alatt pöccre ment mindene, illetve két szerelő is papírral igazolta, hogy kifogástalan műszaki állapotban van. 

 

Ezen a hétvégén olyat tapasztaltunk, ami egy kicsit aggaszt, ezért kérném tapasztaltabbak segítségét. Az autòpályán , mikor először gyorsítunk, kb 100-110-nél az autó rúg egyet, mintha a motor kihagyna egy fèl másodpercre, vagy mintha valamilyen dugulás ürülne ki (figyeltük, nem kormol, tehát ezt mondjuk kilőném). Mivel nem először fogdul elő ez, kérlek segítsetek mi lehet a gond, remélem nem motorcsere lesz a vége.

Köszi, és bocsi a hosszú szövegért :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!